Owocowe szaleństwo – kuszące smakiem koktajle z napojami owocowymi Hellena

Dorodne polskie owoce, pełne smaku napoje niegazowane Hellena oraz odpowiednie dodatki sprawią, że stawianie czoła chandrze będzie wyjątkowo proste, a do tego mega pyszne i soczyste!
Przełom lata i jesieni to najlepszy moment na skorzystanie z dobrodziejstw sezonowych owoców. Jednym z nich jest oczywiście gruszka - prawdziwa bomba witamin i minerałów, która wyśmienicie smakuje sama, jak również jako składnik potraw i deserów. Na jej bazie można przygotować wyborny koktajl „Gruszkowa Idylla”. Należy zmiksować dwie pokrojone gruszki, sześć suszonych moreli oraz trzy figi, dodać kilka goździków, szczyptę cynamonu, łyżkę miodu oraz dwie szklanki napoju Hellena Gruszka. A następnie wszystko wymieszać i… pić wspólnie z drugą połówką lub przyjaciółmi, rozkoszując się smakiem niebanalnego napoju.
Kolejnymi owocami, będącymi prawdziwą skarbnicą wielu drogocennych składników odżywczych są jagody. Razem jabłkiem tworzą kuszący duet, stanowiący bazę pysznego koktajlu „Runo Leśne”. Wystarczy zblendować garść jagód z napojem Hellena Jabłko. Do szklanki przelać zmiksowany napój, dodać kostki lodu lub zmrożone wiśnie, pokrojone w plasterki jabłko, ozdobić listkiem mięty oraz plasterkiem cytryny i serwować ku uciesze domowników i gości. Pycha!
Koniec urlopu nie musi oznaczać pożegnania się z wakacyjnym nastrojem. Można go przywołać za pomocą… koktajlu „Rajskie Winogrono”. Stanowi on połączenie przepysznej limonki, słodkiego winogrona i orzeźwiającej mięty, a przygotowanie go jest banalnie proste! Liście mięty, ćwiartki limonki i białe winogrona bezpestkowe należy rozgnieść, do szklanki dodać pokruszony lód i zalać do pełna napojem Hellena Winogrono. Takie zestawienie niemal pozwoli usłyszeć… szum morskich fal za oknem!
Aby wprowadzić więcej smaku, słońca, witamin i kolorów do codziennego życia, wystarczą sezonowe owoce, napoje niegazowane Hellena i odrobina wyobraźni. Smacznego!
Producent: Colian Sp. z o.o.
Marka: Hellena
Produkty:
Hellena Winogrono, 1,75 l, sugerowana cena det. ok. 3,80 zł
Hellena Jabłko, 1,75 l, sugerowana cena det. ok. 3,80 zł
Hellena Gruszka, 1,75 l, sugerowana cena det. ok. 3,80 zł

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.