Komunikaty PR

Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox

2024-07-23  |  14:00
Biuro prasowe

 

Packeta Poland wprowadza usługę DropYourBox zaprojektowaną z myślą o polskich sklepach internetowych. W jej ramach Packeta zrealizuje nie tylko last mile, ale też first mile, odbierając przesyłki bezpośrednio od klienta. Tego typu proces end-to-end znacząco usprawni wysyłkę międzynarodowych paczek, oferując e-sklepom większą elastyczność, efektywność i wygodę.

 

Packeta Poland, globalna, cyfrowa platforma dla e-commerce, uruchomiła nową usługę DropYourBox, która ma na celu uproszczenie i przyspieszenie międzynarodowych wysyłek dla polskich sklepów online. Dotychczas klienci, których lokalizacja nie znajdowała się na trasach spedycyjnych Packety, samodzielnie organizowali transport paczek do magazynu przewoźnika, np. nadając je w placówkach Poczty Polskiej. Obecnie, dzięki DropYourBox, Packeta odbierze przesyłki spod wskazanego przez klienta adresu bez względu na ich liczbę czy kierunek wysyłki. Odbiory mogą być realizowane codziennie, cyklicznie (np. raz na 2 dni) lub na zamówienie, co pozwala dostosować usługę do indywidualnych oczekiwań każdego e-commerce.

 

- DropYourBox to odpowiedź na rosnące potrzeby polskich sklepów internetowych wysyłających swoje produkty za granicę. Dzięki nowej usłudze przedsiębiorcy mogą skupić się na rozwoju biznesu i kluczowych działaniach, mając pewność, że ich przesyłki są w najlepszych rękach od początku procesu logistycznego, czyli od pierwszej mili – momentu nadania paczek. Nasze rozwiązanie end-to-end to pełne wsparcie logistyczne zapewniające nie tylko wygodę, ale również efektywność kosztową i czasową – mówi Joanna Kowalska, Sales Director w Packeta Poland.

 

Zalety DropYourBox

Usługa DropYourBox znacznie usprawni codzienną działalność sklepom online wysyłającym za granicę. Przede wszystkim eliminuje konieczność zarządzania kilkoma dostawcami – cała usługa logistyki zagranicznej, od first do last mile, może być teraz realizowana przez Packetę i rozliczana na jednej fakturze. Optymalizuje to transit time, daje większą kontrolę nad paczkami oraz obniża koszty całkowite dostaw ponoszone przez sklepy internetowe. Różna częstotliwość podjazdów daje dużą swobodę e-sklepom i jest dobrym rozwiązaniem zarówno dla stabilnych, jak i początkujących e-commerców wysyłających paczki w modelu cross-border.

 

- Usługa end-to-end w logistyce zagranicznej jest istotna dla właścicieli sklepów online, ponieważ upraszcza zarządzanie wysyłkami i skraca czas obsługi paczek, co jest szczególnie istotne w dynamicznie rozwijającej się branży e-commerce. Wdrożenie usługi DropYourBox było wyczekiwane przez naszych klientów i wierzymy, że będzie też argumentem dla nowych klientów, by spróbowali swoich sił na rynkach zagranicznych, np. czeskim, słowackim czy węgierskim – podsumowuje Joanna Kowalska.

 

Podstawowe zasady usługi DropYourBox

1. Paczki powinny być spakowane w kartony zbiorcze o maksymalnych wymiarach 41x38x64 cm i wadze do 25 kg. Liczba kartonów jest nieograniczona.

2. Odbiory kartonów zbiorczych realizowane są przez kuriera. E-sklep może też dostarczyć je do wybranego punktu odbioru obsługiwanego przez InPost.

3. Etykiety wysyłane są przez Packetę.

4. Podjazdy do klienta mogą być wykonywane codziennie, cyklicznie (np. co 2 dni) lub na zamówienie – w zależności od potrzeb i oczekiwań klienta. Zamówienia ad hoc muszą być złożone do godz. 11.00, aby odbiór odbył się tego samego dnia.

5. Odbiory realizowane są w dni robocze, od poniedziałku do piątku.

DropYourBox jest kolejną usługą Packety wspierającą sklepy internetowe w działaniach cross-border i codziennych operacjach logistycznych. Usługa realizowana jest przy współpracy z InPost.

 

 

***

Packeta to globalna, cyfrowa platforma dla e-commerce, świadcząca kompleksowe usługi logistyczne. Założona w 2010 roku w Czechach przez Simonę Kijonkovą jako spółka Zásilkovna, w ciągu dekady przekształciła się w holding funkcjonujący pod nazwą Packeta Group, zrzeszający 14 podmiotów. Firma, współpracując ze sklepami internetowymi, szybko zyskała pozycję lidera w branży. Obecnie Packeta działa w 7 krajach, realizuje dostawy do 33 krajów, posiada ponad 15,1 tys. własnych punktów odbioru (w tym prawie 6 tys. Z-BOXów), 134 tys. punktów partnerskich i współpracuje z ponad 49 tys. sklepów internetowych. W 2023 roku obsłużyła przeszło 106 mln przesyłek. Firma pomaga także swoim Partnerom rozwijać biznes za granicą, dostosowując elastycznie usługę do ich potrzeb.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.