Packvertising, czyli wyjątkowe opakowanie kluczem do skutecznego marketingu
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Rynek e-commerce błyskawicznie się rozwija – obecnie online kupuje ponad 23 mln Polaków. Pole do popisu dla marek jest ogromne, ale konkurencja również. Oczekiwania klientów rosną nie tylko wobec zamawianego produktu, ale także opakowania - liczy się nie tylko funkcja, ale także estetyka. Dlatego doskonałym sposobem na wyróżnienie jest packvertising. Rozwiązanie to wspiera Konica Minolta – której urządzenia doskonale sprawdzają się w druku na tekturze falistej. Przedsiębiorstwo podjęło współpracę z Glov – polską marką produktów i kosmetyków dla kobiet, która dociera do klientów w 60 krajach.
Najprostszą definicją packvertisingu jest „reklama przez opakowanie”. Jednak w tym krótkim zdaniu kryje się ogromny potencjał. Badania „interaktywnie.com” wykazują, że aż 91% respondentów zwraca uwagę na wizualną stronę opakowań, co ułatwia im podejmowanie decyzji zakupowych. Ponadto ponad 50 proc. osób, które otrzymują zamówienie w niestandardowym opakowaniu, twierdzi, że chętniej skorzysta z usług tej samej firmy przy przyszłych zamówieniach.
-„Opakowanie staje się nie tylko strojem, w którym produkt prezentuje się publiczności, ale najpotężniejszą dźwignią marketingową i reklamową determinującą wybór klientów. Dobrze i pomysłowo wyglądający produkt zyskuje na wartości jeszcze przed jego użyciem. W końcu opakowanie jest często pierwszym i ostatnim punktem kontaktu z konsumentem” – mówi Łukasz Kurasiński, Business Development Managera Packaging & Commercial Market w firmie Konica Minolta Business Solutions Polska.
Konica Minolta dzięki swoim urządzeniom wielofunkcyjnym wspiera kreatywną komunikację. PKG-675i doskonale sprawdza się w druku na tekturze falistej – jednocześnie jednym z najprostszych i najlepszych materiałów służących do pakowania dowolnego produktu. Urządzenie zaprojektowane dla producentów tektury falistej, przetwórców, drukarni i właścicieli marek poszukujących rozwiązania do druku cyfrowego w krótkich seriach okazało się rozwiązaniem idealnym dla packvertisingu firmy Glov.
Glov wyróżnia się na Święta
Glov to polska marka kosmetyków i produktów dla kobiet, która dociera obecnie do odbiorców w ponad 60 krajach na świecie. Przedsiębiorstwo zostało założone przez Monikę Żochowską i Ewę Dudzic-Filasetę, a ich przygoda zaczęła się 10 lat temu od stworzenia kultowej dziś rękawiczki do demakijażu. Obecnie sklep internetowy obejmuje pełną gamę produktów kosmetycznych oraz gadżetów.
Firma zaplanowała wysyłkę produktów do influencerów w Polsce i zagranicą w specjalnie zaprojektowanych świątecznych opakowaniach, a pomóc miało w tym właśnie urządzenie PKG. Wynikiem współpracy Konica Minolta i Glov były fantastyczne opakowania świąteczne, przypominające tzw. christmas cracker. W ten sposób powstała przepiękna bożonarodzeniowa kolekcja, która dotarła do szerokiego grana influencerów w Polsce oraz za granicą.
Tektura falista – brązowe złoto
Tektura falista, z której powstały wyjątkowe opakowania wykorzystane w kampanii firmy Glov wykorzystywana była od lat przez dziesiątki branż, a w dobie packvertisingu odkrywa kolejne możliwości. Materiał doskonale dostosowuje się do kształtu i gabarytów produktu, co pozwala wyróżnić go wizualnie, ale też otwiera nowe możliwości w sposobie dostaw i pozwala na oszczędności. Rozwiązanie okazuje się idealne przy szerokiej ofercie i różnych konfiguracjach.
-„Coraz istotniejszy dla branży jest zwrot ku personalizacji produktów i usług. Rosnące zapotrzebowanie na zindywidualizowane opakowania, które są produkowane w niskich nakładach i wielu wariantach, zmusza do poszukiwania jakościowych i optymalnych kosztowo rozwiązań. Opakowania z tektury falistej sprawdzają się doskonale m.in. podczas różnych akcji marketingowych, promocji limitowanych edycji produktów, czy innych działań wymagających szybkiego procesu produkcyjnego oraz spersonalizowanych opakowań.” – podsumowuje Łukasz Kurasiński, Business Development Manager Packaging & Commercial Market w firmie Konica Minolta Business Solutions Polska.
Więcej informacji o projekcie można znaleźć na: LINK

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia
Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.
Edukacja
Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.
Media
Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.