Komunikaty PR

Patrycja Chudziak ze srebrnym medalem na mistrzostwach Europy we wspinaczce

2024-09-02  |  10:05
Biuro prasowe
Kontakt
Sonia Stępień
oLIVE media

ul. Prosta 20
00-850 Warszawa
s.stepien|olivemedia.pl| |s.stepien|olivemedia.pl
661364817
https://olivemedia.pl/

Za nami mistrzostwa Europy we wspinaczce sportowej, które odbyły się w Villars-sur-Ollon. Na szwajcarskiej ściance świetnie zaprezentowała się zawodniczka z Lublina Patrycja Chudziak, która zdobyła srebrny medal w konkurencji na czas. Reprezentantka Kaman Sport Group uległa jedynie swojej koleżance z reprezentacji, Natalii Kałuckiej.

Jedne z najważniejszych zawodów dla europejskich wspinaczy rozegrały się w dniach 27-29 sierpnia i przyciągnęły najlepszych zawodników z całego kontynentu. To jednak polska ekipa zasługuje na szczególną uwagę.

W rywalizacji kobiet Polki po raz kolejny udowodniły swoją dominację. Zawodniczka z Lublina Patrycja Chudziak szturmem dotarła do półfinału, gdzie zmierzyła się z Włoszką Beatrice Colli, pokonując ją z czasem 6.93 sekundy. W tym samym etapie Natalia Kałucka, późniejsza złota medalistka, zdecydowanie wyprzedziła Włoszkę Giulię Randi (6.82 kontra 7.50 sekundy).

Finał był polsko-polskim pojedynkiem, w którym doszło do niespodziewanego zwrotu akcji. Chudziak, rywalizując z Kałucką, odpadła od ściany, nie kończąc biegu. Oznaczało to, że zakończyła mistrzostwa ze srebrnym medalem. Trzecie miejsce zajęła Gulia Randi.

- Jestem zadowolona z mojego startu. Trzykrotnie udało mi się pobić życiówkę - skomentowała Chudziak.

Srebrny medal w Villars to kolejny ważny krok w karierze Patrycji Chudziak. W 2022 roku w Monachium podopieczna KSG “Olympic Dreams” była o krok od podium, zajmując czwarte miejsce. Tym razem zdobyła swój pierwszy krążek na mistrzostwach Europy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: oLIVE media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.