Komunikaty PR

PAYBACK ruszył ze świątecznym „Konkursem, że ho ho!"

2022-12-05  |  09:50
Biuro prasowe

Trwa wielka świąteczna akcja Programu PAYBACK „Konkurs, że ho ho!”. Jej sercem jest aplikacja PAYBACK, w której na uczestników czeka pytanie konkursowe i możliwość wygrania atrakcyjnych nagród rzeczowych oraz kart upominkowych. Akcja trwa do 26 grudnia.

W „Konkursie, że ho ho!” może wziąć udział każdy uczestnik, który pobrał na swój telefon aplikację PAYBACK. Aby dołączyć do zabawy, wystarczy wypełnić formularz konkursowy i odpowiedzieć na specjalne, świąteczne pytanie. 

Na zwycięzców czeka 5 worków zapakowanych po brzegi nagrodami, w których znajdą się m.in. zestawy garnków, komplety wierteł, blendery, słuchawki bezprzewodowe, żelazka i wiele innych praktycznych prezentów! Dodatkowo, 18 uczestników ma szansę zgarnąć karty podarunkowe na zakupy w sklepach RTV Euro AGD i Zalando oraz bilety do Multikina.

To jednak nie wszystko, bo już na starcie każda osoba, która udzieli odpowiedzi na pytanie konkursowe, otrzyma nagrodę gwarantowaną w postaci pakietu wyjątkowych kuponów od partnerów PAYBACK. Dzięki nim świąteczne punktowanie będzie jeszcze przyjemniejsze!

Szczegółowy regulamin promocji oraz pytanie konkursowe dostępne są na stronie konkurspayback.pl/ oraz w aplikacji Programu PAYBACK. Organizatorem akcji jest Agencja Promocyjno-Reklamowa Smolar.

Super Święta z PAYBACK

To jednak nie koniec świątecznych atrakcji dla uczestników Programu. Równolegle z „Konkursem, że ho ho!” wystartowały Super Święta. Każdego dnia, aż do 24 grudnia na stronie payback.pl/ekstra/swieta będą czekać wyjątkowe, jednodniowe oferty punktowe przygotowane przez wybrane sklepy online, m.in. Media Expert, RTV Euro AGD, Neonet, Media Markt, Empik, eObuwie, Douglas, Sinsay, Decathlon, Groupon, Wittchen i PLAY. Dodatkowo, w sklepie z nagrodami (sklep.payback.pl) PAYBACK-owicze będą mogli skorzystać ze świątecznych rabatów na nagrody takich marek jak Xiaomi, Tefal, Puccini czy Remington.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Oferty na wiosnę od Lider Starachowice Biuro prasowe
2024-04-25 | 08:00

Oferty na wiosnę od Lider Starachowice

Biwak pod gwiazdami i darmowa dostawa Lider Starachowice, dystrybutor marek Montis, Brock, Libox czy Russell Hobbs, przygotował tej wiosny kilka propozycji dla klientów, którzy
Zakupy Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 12:15

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą
Zakupy ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA
2024-04-22 | 15:00

ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA

ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA Biżuteria vintage, nietuzinkowe ubrania, ręcznie robione perfumy, a nawet rośliny doniczkowe – w OFF Piotrkowska

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.