Perfumy Gisada Ambassadora - zmysłowy prezent na Dzień Kobiet
Dzień Kobiet to doskonała okazja, aby wyrazić swoją miłość, szacunek i wdzięczność wobec wyjątkowych kobiet w naszym życiu. Choć istnieje wiele sposobów na okazanie tych uczuć, jednym z najbardziej klasycznych jest podarowanie perfum. Ambassadora od szwajcarskiej marki premium Gisada to propozycja dla kobiet ceniących elegancję i ponadczasowy zapach.
Dzień Kobiet to czas, kiedy celebrowane są osiągnięcia, siła i piękno kobiet na całym świecie. Poza szczególną uwagą, którą obdarowujemy najbliższe nam kobiety w tym dniu, warto postawić również na prezent, który sprawi odrobinę radości, zostanie z nimi na dłużej, a także będzie nośnikiem wspaniałych emocji i wspomnień. Perfumy Ambassadora marki Gisada stanowią nie tylko elegancki upominek, ale również symboliczny gest docenienia piękna i wrażliwości kobiecej duszy.
Ambassadora: Elegancka i zmysłowa
To propozycja dla kobiet lubiących wyraziste zapachy. W perfumach Ambassadora owocowa słodycz spotyka się z delikatnymi i przyjemnymi nutami. Mandarynka i borówka tworzą świeży duet w nucie głowy. Jaśmin i kwiat pomarańczy wnoszą do kompozycji bogatą słodycz, a wanilia, piżmo i drzewo sandałowe podkreślają całość swoim otulającym ciepłem. Drzewo kaszmirowe i cukier puder nadają reszcie delikatne, ekstrawaganckie wykończenie. Kwiatowe aromaty zostały dobrane tak, aby stworzyć perfumy dla kobiet, które doceniają elegancję i minimalizm.
- NUTY GŁOWY: mandarynka, różowy pieprz, jagoda, liście fiołka
- NUTY SERCA: kwiat pomarańczy, frezja, jaśmin, drzewo kaszmirowe
- NUTY BAZY: wetyweria, wanilia, drzewo sandałowe, piżmo, cukier puder
Prezent dla samej siebie
W Dniu Kobiet ważne jest nie tylko obdarowywanie innych, ale także pielęgnowanie relacji z samą sobą poprzez drobne przyjemności. Kupowanie prezentów dla siebie, nawet bez konkretnego powodu czy okazji, może być wyrazem dbałości o własne szczęście i potrzeby. Warto więc pozwolić sobie na chwilę rozpieszczenia i znalezienia radości w prostym geście, jakim jest sprawienie sobie samej prezentu.
Marka Gisada dostępna jest na https://douglas.pl
Więcej na https://gisada.com/

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.