Komunikaty PR

Perfumy Gisada Ambassadora - zmysłowy prezent na Dzień Kobiet

2024-03-07  |  10:30
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 1.22 MB )

Dzień Kobiet to doskonała okazja, aby wyrazić swoją miłość, szacunek i wdzięczność wobec wyjątkowych kobiet w naszym życiu. Choć istnieje wiele sposobów na okazanie tych uczuć, jednym z najbardziej klasycznych jest podarowanie perfum. Ambassadora od szwajcarskiej marki premium Gisada to propozycja dla kobiet ceniących elegancję i ponadczasowy zapach.

Dzień Kobiet to czas, kiedy celebrowane są osiągnięcia, siła i piękno kobiet na całym świecie. Poza szczególną uwagą, którą obdarowujemy najbliższe nam kobiety w tym dniu, warto postawić również na prezent, który sprawi odrobinę radości, zostanie z nimi na dłużej, a także będzie nośnikiem wspaniałych emocji i wspomnień. Perfumy Ambassadora marki Gisada stanowią nie tylko elegancki upominek, ale również symboliczny gest docenienia piękna i wrażliwości kobiecej duszy.

Ambassadora: Elegancka i zmysłowa

To propozycja dla kobiet lubiących wyraziste zapachy. W perfumach Ambassadora owocowa słodycz spotyka się z delikatnymi i przyjemnymi nutami. Mandarynka i borówka tworzą świeży duet w nucie głowy. Jaśmin i kwiat pomarańczy wnoszą do kompozycji bogatą słodycz, a wanilia, piżmo i drzewo sandałowe podkreślają całość swoim otulającym ciepłem. Drzewo kaszmirowe i cukier puder nadają reszcie delikatne, ekstrawaganckie wykończenie. Kwiatowe aromaty zostały dobrane tak, aby stworzyć perfumy dla kobiet, które doceniają elegancję i minimalizm.

  • NUTY GŁOWY: mandarynka, różowy pieprz, jagoda, liście fiołka
  • NUTY SERCA: kwiat pomarańczy, frezja, jaśmin, drzewo kaszmirowe
  • NUTY BAZY: wetyweria, wanilia, drzewo sandałowe, piżmo, cukier puder


Prezent dla samej siebie

W Dniu Kobiet ważne jest nie tylko obdarowywanie innych, ale także pielęgnowanie relacji z samą sobą poprzez drobne przyjemności. Kupowanie prezentów dla siebie, nawet bez konkretnego powodu czy okazji, może być wyrazem dbałości o własne szczęście i potrzeby. Warto więc pozwolić sobie na chwilę rozpieszczenia i znalezienia radości w prostym geście, jakim jest sprawienie sobie samej prezentu.

Marka Gisada dostępna jest na https://douglas.pl

Więcej na https://gisada.com/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.