Perfumy Gisada Ambassadora - zmysłowy prezent na Dzień Kobiet
Dzień Kobiet to doskonała okazja, aby wyrazić swoją miłość, szacunek i wdzięczność wobec wyjątkowych kobiet w naszym życiu. Choć istnieje wiele sposobów na okazanie tych uczuć, jednym z najbardziej klasycznych jest podarowanie perfum. Ambassadora od szwajcarskiej marki premium Gisada to propozycja dla kobiet ceniących elegancję i ponadczasowy zapach.
Dzień Kobiet to czas, kiedy celebrowane są osiągnięcia, siła i piękno kobiet na całym świecie. Poza szczególną uwagą, którą obdarowujemy najbliższe nam kobiety w tym dniu, warto postawić również na prezent, który sprawi odrobinę radości, zostanie z nimi na dłużej, a także będzie nośnikiem wspaniałych emocji i wspomnień. Perfumy Ambassadora marki Gisada stanowią nie tylko elegancki upominek, ale również symboliczny gest docenienia piękna i wrażliwości kobiecej duszy.
Ambassadora: Elegancka i zmysłowa
To propozycja dla kobiet lubiących wyraziste zapachy. W perfumach Ambassadora owocowa słodycz spotyka się z delikatnymi i przyjemnymi nutami. Mandarynka i borówka tworzą świeży duet w nucie głowy. Jaśmin i kwiat pomarańczy wnoszą do kompozycji bogatą słodycz, a wanilia, piżmo i drzewo sandałowe podkreślają całość swoim otulającym ciepłem. Drzewo kaszmirowe i cukier puder nadają reszcie delikatne, ekstrawaganckie wykończenie. Kwiatowe aromaty zostały dobrane tak, aby stworzyć perfumy dla kobiet, które doceniają elegancję i minimalizm.
- NUTY GŁOWY: mandarynka, różowy pieprz, jagoda, liście fiołka
- NUTY SERCA: kwiat pomarańczy, frezja, jaśmin, drzewo kaszmirowe
- NUTY BAZY: wetyweria, wanilia, drzewo sandałowe, piżmo, cukier puder
Prezent dla samej siebie
W Dniu Kobiet ważne jest nie tylko obdarowywanie innych, ale także pielęgnowanie relacji z samą sobą poprzez drobne przyjemności. Kupowanie prezentów dla siebie, nawet bez konkretnego powodu czy okazji, może być wyrazem dbałości o własne szczęście i potrzeby. Warto więc pozwolić sobie na chwilę rozpieszczenia i znalezienia radości w prostym geście, jakim jest sprawienie sobie samej prezentu.
Marka Gisada dostępna jest na https://douglas.pl
Więcej na https://gisada.com/

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.