Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada
Jesienią nie tylko kawa może stać się bardziej “spicy”. Szwajcarska marka kosmetyków premium Gisada przygotowała propozycje korzennych zapachów, które idealnie sprawdzą się w trakcie chłodniejszych dni.
Jesień to czas, kiedy w kuchni sięgamy częściej po intensywniejsze przyprawy, które rozgrzewają i nadają potrawom aromatyczny zapach. Dodatki, takie jak cynamon, goździki, kardamon czy imbir, mogą dodać głębi jednak nie tylko jesiennym napojom i daniom, ale także perfumom.
Mocniejsze aromaty mają zdolność ogrzewania i działają jak przyjemne otulenie w chłodniejsze dni. Ich korzenny charakter dodaje zapachom z jednej strony wyrazistości, a z drugiej nieco tajemniczości, która idealnie wpisuje się w nastrój tej pory roku. Na które perfumy warto się zdecydować?
Ambassador Intense
Ambassador Intense to nowa interpretacja znanego z ponadczasowej elegancji zapachu Ambassador Men, który w tym wydaniu stał się jeszcze bardziej intensywny. Klasyczną wersję wzbogacono ciepłymi nutami imbiru, gałki muszkatołowej, goździka i cynamonu. Ciężkie korzenne zapachy przyjemnie kontrastują z owocowymi akordami, sprawiając, że kompozycja świetnie sprawdzi się w każdej sytuacji, zarówno w ciągu dnia, jak i wieczorem.
-
NUTY GŁOWY: bergamotka, mandarynka, grejpfrut, absolut lawendy, kardamon gwatemalski, różowy pieprz, ekstrakt z imbiru, ekstrakt CO2 kadzidłowy, gałka muszkatołowa, lukrecja
-
NUTY SERCA: malina, karmel, frezja, egipski geranium, jaśmin, orchidea, goździk, cynamon, heliotrop
-
NUTY BAZY: tonka, wanilia, skóra, paczula, wetyweria Haiti, drzewo kaszmirowe, bursztyn, mech dębowy, piżmo
Titanium
Titanium to najnowsza propozycja od marki Gisada, która nie ujawnia swoich wszystkich atutów od razu. Na pierwszy plan wybijają się różowy pieprz i kardamon. Gdy zapach osiądzie, wyczuwalne stają się nuty drzewa cedrowego, drzewa sandałowego, skóry i odrobina cynamonu. W miarę upływu czasu Titanium odsłania swoją pełną złożoność. Otula komfortową mieszanką wanilii, tonki i balsamu jodłowego, która towarzyszy przez cały dzień.
-
NUTY GŁOWY: różowy pieprz, artemizja, szałwia, kardamon
-
NUTY SERCA: lawenda, drzewo cedrowe, skóra, cynamon, drzewo sandałowe
-
NUTY BAZY: irys, wanilia, tonka, paczula, balsam jodłowy
Marka Gisada dostępna jest na https://douglas.pl
Więcej na https://gisada.com/
***
Gisada to szwajcarska marka kosmetyków premium, założona przez dwóch braci w Zurychu w 2013 r., którzy pragnęli wyrazić swoją fascynację perfumami w nowy sposób, współpracując z renomowanymi producentami z jasną wizją. Marka narodziła się wraz ze stworzeniem perfum Gisada Uomo i Gisada Donna. Dziś znana jest z nowoczesnej elegancji połączonej ze szwajcarską jakością i wysokimi standardami produkcji, o czym świadczy chociażby o wiele większa niż zwykle zawartość olejku zapachowego w perfumach Gisady.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.