Komunikaty PR

Pewność Siebie w Zdrowej Skórze z Avène

2024-05-28  |  13:00
Biuro prasowe

Fotostarzenie, przebarwienia czy zmiany trądzikowe to tylko niektóre z wyzwań, z jakimi na co dzień zmaga się skóra. Ich konsekwencje potrafią skutecznie oddziaływać na poczucie pewności siebie. Marka Eau Thermale Avène pragnie zmieniać spojrzenie na niedoskonałości skórne, mówiąc o "Pewności siebie w zdrowej skórze" oraz podkreślając, że każda skóra jest inna i wymaga indywidualnego podejścia do pielęgnacji. Podczas wyjątkowego wydarzenia na 42 piętrze budynku Skyliner w Warszawie marka zaprosiła ekspertki i liderki opinii do rozmowy nt. spersonalizowanego podejścia do codziennej pielęgnacji skóry. 

 

Według badań negatywna ocena własnego wyglądu jest w piątce najważniejszych problemów z jakimi kobiety zmagają się na co dzień. Wskazuje to na fakt, że mimo iż o zdrowiu skóry i jej problemach wiemy coraz więcej, to wciąż żyjemy w świecie pełnym presji i oczekiwań co do idealnego wyglądu.

 

Stan zdrowia skóry jest tak ważny, bo widać go za każdym razem, gdy spoglądamy w lustro. Jak jednak podkreślają eksperci – skóry są różne i każda wymaga indywidualnie dobranej pielęgnacji. Niezależnie od tego, czy zmagamy się z trądzikiem, skórą naczynkową, zmianami związanymi ze starzeniem się czy przebarwieniami – znalezienie odpowiedniego podejścia do pielęgnacji skóry twarzy oraz całego ciała może zaowocować wyjątkowymi efektami. 

 

Avène jest ekspertem w dziedzinie pielęgnacji skóry wrażliwej i problematycznej. Pragnąc przybliżyć wyzwania, z którymi każdego dnia może mierzyć się skóra, marka zorganizowała wydarzenie “Pewność Siebie w Zdrowej Skórze”, podczas którego goście, m.in: Urszula Dębska, Laura Zawadzka, Kasia Żurawska oraz Magda Suzynowicz, wysłuchali eksperckiego panelu dyskusyjnego z udziałem prof. dermatologii – Aleksandry Lesiak, kosmetolożki – Alexy Antczak, Product Manager Avène –  Katarzyny Stachurskiej oraz Doroty Gardias, która również poprowadziła całe wydarzenie.

 

Skóra stanowi nasz największy organ, a codzienne wyzwania, którym musi stawić czoła, mogą mieć znaczący wpływ na jej zdrowie i wygląd. Kilka kluczowych problemów, z którymi skóra boryka się w codziennym świecie to zanieczyszczenie środowiska, nieodpowiednia dieta, stres, nadmierne korzystanie z technologii, a przede wszystkim promieniowanie UV i ekspozycja na nie  – podkreśliła prof. Aleksandra Lesiak

 

Każdy z nas chce jak najlepiej wyglądać i czuć się we własnym ciele. Zmiany skórne bardzo często odbierają nam pewność siebie, prowadzą do kompleksów. Zwłaszcza, że każda skóra jest inna, a jej potrzeby są różne i indywidualne. Warto pamiętać o holistycznym podejściu – o tym, aby nie panikować, gdy pojawia się jakiś problem tylko wdrożyć odpowiednio dobraną, spójną pielęgnację oraz o tym, że każda skóra jest piękna – dodała Alexa Antczak.



 

 

 

Marka Avène, w zgodzie ze swoją dewizą “Pewności Siebie w Zdrowej Skórze” umożliwiła gościom wykonanie profesjonalnego testu skóry, aby w przyszłości mogli wdrożyć spersonalizowaną pielęgnację, odpowiadającą wszystkim potrzebom ich cery, niezależnie od tego, jaki jest jej rodzaj. Goście zostali również zaproszeni do zapoznania się z poszczególnymi gamami dermokosmetyków Avène na dedykowanych im strefach. 

 

Aby dodatkowo wzmocnić pewność siebie wśród gości, Avène zapewniło im możliwość wzięcia udziału w sesji zdjęciowej z fotocoacherką – Katarzyną Strzelecką. Wyjątkowe zdjęcia w połączeniu z rozmową pozwoliły na  uchwycenie pewności siebie i spojrzenie na siebie przez nowy pryzmat. 

 

Misją marki Avene jest budowanie Pewności Siebie w Zdrowej skórze. Wierzymy, że prawidłowo dobrana codzienna rutyna pielęgnacyjna to klucz do dobrego samopoczucia. Podczas spotkania na 42. piętrze wieżowca Skyliner mogliśmy szeroko zaprezentować zarówno nasze nowości, jak i istotne trendy oraz rekomendacje pielęgnacyjne na sezon wiosna-lato – mówi Izabella Lesieur, Marketing Director w Eau Thermale Avène

 

Aby podjąć działania na szeroką skalę marka udostępniła także otwartą dla konsumentów strefę w lobby warszawskiego Skylinera. Odwiedzający mogli skorzystać z bezpłatnego badania skóry, a także wypróbować kultowe dermokosmetyki Eau Thermale Avène. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ! Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:00

KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ!

NEBOA - polska marka wegańskich kosmetyków do pielęgnacji włosów i skóry głowy, startuje z nową kampanią marketingową, w której konsumenci kupując produkty,
Uroda Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?
2024-07-05 | 10:00

Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?

Słońce jest synonimem lata, wakacji i relaksu. Gorące promienie relaksują, wprawiają nas w dobry nastrój... i nadają naszej skórze delikatnego blasku,
Uroda Co warto wiedzieć o bakuchiolu?
2024-07-05 | 09:00

Co warto wiedzieć o bakuchiolu?

Bakuchiol to roślinny król kosmetycznej multifunkjonalności. Działa przeciwzmarszczkowo, ujędrniająco, nawilżająco oraz antyoksydacyjnie. Wykorzystanie bakuchiolu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Podatki od żywności wysokoprzetworzonej mogą pomóc walczyć z otyłością. Wpływy z nich można przeznaczyć na dopłaty do zdrowego jedzenia

Nie tylko napoje słodzone, jak ma to miejsce w Polsce, ale i cała niezdrowa żywność powinna być objęta dodatkowym opodatkowaniem – przekonują badacze z Centrum Ekonomiki Zdrowia i Polityki Innowacji w Imperial College Business School, którzy przyjrzeli się wynikom badań w tym zakresie z całego świata. Pieniądze z podatku od żywności wysokoprzetworzonej, z dużą zawartością soli czy cukru, powinny ich zdaniem zostać spożytkowane na dopłaty do zdrowego jedzenia. Okazuje się, że zwłaszcza w krajach o niskich i średnich dochodach to czynnik ekonomiczny decyduje o wyborze niezdrowego jedzenia, które jest mocno reklamowane i często tańsze.

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Pomysł na trenowanie boksu zrodził się u mnie z fascynacji Sashą Sidorenko. Dyscyplina ta wymaga skupienia, a właśnie tego mi na co dzień brakuje

Aktorka zaznacza, że trenuje boks, bo pozwala jej nauczyć się trzeźwo myśleć, analizować i szybko podejmować decyzje. Z uprawiania tej dyscypliny czerpie sporą przyjemność, zwłaszcza że robi to pod okiem mistrzyni – Sashy Sidorenko. Aleksandra Popławska podkreśla, że dla niej nie tyle liczy się zwycięstwo na ringu, ile taktyka gry, jaką przyjmuje się wobec przeciwnika.