Komunikaty PR

Pielęgnacja skóry szczególnie wrażliwej i atopowej

2021-11-06  |  14:10
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Nowakowska
Festcom

ul. Admiralska
00-910 Warszawa
agnieszka.nowakowska|festcom.pl| |agnieszka.nowakowska|festcom.pl
660777909
www.festcom.pl
Do pobrania jpg ( 0.11 MB )

Pielęgnacja skóry szczególnie wrażliwej lub atopowej to podstawa nie tylko piękna, ale także zdrowia. Pianka czy olejek do demakijażu? Krem czy emulsja? Wybór należy do Ciebie! Każdy z nas najlepiej wie, „czego pragnie” jego skóra. To Ty wybierasz! Kluczowe zawsze jest jednak zachowanie dwóch bazowych kroków: perfekcyjnego demakijażu i dobrego nawilżenia! Dzięki takiemu tandemowi nawet najbardziej sensytywna skóra dostanie to, czego potrzebuje. Marka SOLVERX®, bazując na wieloletnim doświadczeniu w obszarze kosmetologii i medycyny estetycznej, jest partnerem pielęgnacji każdego dnia – krok po kroku.

Skóra bardzo wrażliwa, naczynkowa lub atopowa potrzebuje troskliwej pielęgnacji dzień po dniu. Większość z pacjentów zmagających się z problemem cery delikatnej i podatnej na podrażnienia doskonale wie, jakiej pielęgnacji wymaga ich skóra. Uczymy się tego latami, testując techniki pielęgnacyjne, sprawdzając produkty i konfiguracje ich użycia. Badamy reakcje i obserwujemy. Wiemy, co przynosi nam poczucie komfortu, a skórze – ulgę i zdrowy wygląd. Na bazie tej wiedzy dobieramy sposoby pielęgnacji i kosmetyki, jakim ufamy. Bez względu jednak na to, jaką drogę wybieramy, kluczowe są zawsze dwa kroki: oczyszczenie i nawilżenie! To one są podstawą do świetnej kondycji każdej cery. W przypadku skóry wrażliwej i atopowej – są absolutnym „must have”.

Jako twórcy marki SOLVERX® dajemy pacjentom możliwość wyboru pomiędzy wieloma drogami do perfekcyjnego oczyszczenia i nawilżenia skóry. Każdy z nas najlepiej wie, co lubi i co mu służy. Jako marka bardzo doceniamy tę wiedzę! W oparciu o wieloletnie doświadczenie wywodzące się z kosmetologii i medycyny estetycznej, dajemy użytkownikom dermokosmetyki najwyższej jakości. Zawsze podkreślamy absolutnie kluczową wagę, jaką ma oczyszczenie. Często zapominamy o tym, stawiając wyłącznie na wybór kremu i traktując demakijaż jako mniej ważny wstęp. Nic bardziej mylnego! powiedziała Agnieszka Kowalska, Medical Advisor, ekspert marki SOLVERX®. – Do demakijażu i oczyszczania proponujemy nowości - olejki i pianki - każdy produkt w opcjach dla skóry wrażliwej i  atopowej. Marka SOLVERX stworzyła także unikalny krem micelarny do demakijażu skóry wrażliwej oraz płyn micelarny i toniki. Wybór opcji zależy od naszych Klintów. My wspieramy ich na każdym kroku – dodała.

Jak podkreślają twórcy marki, SOLVERX® to marka dermokosmetyków przeznaczonych do skóry wrażliwej i atopowej. Doświadczenie w wytwarzaniu kosmetyków przeznaczonych dla kosmetologów i lekarzy medycyny estetycznej zaowocowało stworzeniem marki o unikalnych recepturach. Do produkcji kosmetyków wykorzystywane są specjalnie dobrane naturalne i innowacyjne składniki. Głównym zadaniem produktów SOLVERX® jest zapewnienie komfortu skórze.

 

Nowości 2021

SERIA SENSITIVE SKIN

KREM POD OCZY skóra wrażliwa i naczynkowa

  • Perfekcyjnie nawilża i łagodzi podrażnienia.
  • Receptura oparta o ekstrakt z nasion quinoa zapewnia wysoki poziom nawilżenia i odżywienia skóry.
  • Zawarty w składzie kwas glicyryzynowy wykazuje działanie antyoksydacyjne i przeciwzmarszczkowe.
  • Olej z nasion słonecznika znajdujący się w formule wspomaga wzmocnienie naturalnej bariery ochronnej.
  • Doskonale zmiękcza, odżywia i wygładza skórę.
  • Krem pod oczy stanowi idealne uzupełnienie codziennej pielęgnacjiskóry z tendencją do podrażnień.

Pojemność: 15 ml

Cena: 29,99zł

 

MASKA DO TWARZY, SZYI I DEKOLTU skóra wrażliwa i naczynkowa

  • Kremowa maska do twarzy, szyi i dekoltu przeznaczona         do skóry wrażliwej i naczynkowej o działaniu intensywnie nawilżającym i łagodzącym podrażnienia.
  • Zawartość kwasu laktobionowego  odpowiada za redukcję widoczności popękanych naczynek.
  • Zastosowane w recepturze oleje wzmacniają barierę ochronną skóry oraz łagodzą i wyciszają podrażnienia.
  • Olej z czarnej porzeczki i olej lniany zapewniają ochronę antyoksydacyjną.
  • Oleje z pestek winogron i z nasion dzikiej róży oraz masło shea zmiękczają, uealastyczniają skórę i chronią naskórek przed wysuszeniem.

Pojemność: 10 ml.

Cena: 7,99zł

 

OLEJEK DO DEMAKIJAŻU twarz i oczy, skóra wrażliwa i naczynkowa

  • Doskonale oczyszcza skórę, regeneruje ją i pomaga odbudować jej warstwę hydrolipidową.
  • Zawarty w recepturze olej z nasion słonecznika wykazuje działanie regenerujące i zmiękczające naskórek.
  • Olej z otrąb ryżowych tworzy na powierzchni skóry warstwę okluzyjną, która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody.
  • Po zastosowaniu produktu skóra jest perfekcyjnie oczyszczona, pozostaje miękka i przyjemna w dotyku, odpowiednio przygotowana do przyjęcia kolejnych kroków pielęgnacyjnych.

Pojemność: 150 ml

Cena: 19,99zł

 

PIANKA DO MYCIA I DEMAKIJAŻU twarz i oczy, skóra wrażliwa i naczynkowa

  • Delikatna pianka do mycia i demakijażu twarzy i oczu przeznaczona do skóry wrażliwej i naczynkowej.
  • Pozostawia skórę dokładnie oczyszczoną i przygotowaną na przyjęcie kolejnych produktów pielęgnacyjnych.
  • Zawarty w składzie olej z otrąb ryżowych zmiękcza i wygładza skórę. 
  • Olej z nasion wiesiołka wykazuje silne działanie nawilżające, a olej z nasion smoczego owocu ujędrnia skórę, uelastycznia ją i wyrównuje koloryt.
  • Receptura została wzbogacona w prebiotyki wspierające naturalny mikrobiomskóry.

Pojemność: 200 ml

Cena: 16,99zł

 

KREM MICELARNY do demakijażu skóra wrażliwa i naczynkowa

  • Krem do demakijażu idealny dla skóry wrażliwej, skłonnej do podrażnień oraz hiperpigmentacji.
  • Dzięki zawartości prebiotyków skóra utrzymuje balans między korzystnymi a złymi drobnoustrojami. Prebiotyki wspierają obecny na skórze mikrobiom, utrzymują równowagę hydrolipidową oraz pomagają zachować jej barierę ochronną w nienaruszonym stanie.
  • Idealnie nadaje się do codziennego demakijażu twarzy i oczu.
  • Formuła kremu micelarnego powoduje, że podczas jego stosowania, zanieczyszczenia zamykane są w pęcherzyki zwane micelami, a później usuwane wraz z wodą. Zapewnia to delikatność dla skóry wrażliwej.

Pojemność: 200 ml

Cena: 27,99zł

 

SERIA ATOPIC SKIN

OLEJEK DO DEMAKIJAŻU twarz i oczy, skóra atopowa i bardzo sucha

  • Dokładnie oczyszcza skórę, regeneruje ją i pomaga odbudować jej warstwę hydrolipidową.
  • Zawarty w recepturze olej z nasion słonecznika wykazuje działanie regenerujące i zmiękczające naskórek.
  • Olej z otrąb ryżowych tworzy na powierzchni skóry warstwę okluzyjną, która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody.
  • Po zastosowaniu produktu skóra jest perfekcyjnie oczyszczona, pozostaje miękkai przyjemnaw dotyku, odpowiednio przygotowana do przyjęcia kolejnych kroków pielęgnacyjnych.

Pojemność: 150 ml

Cena: 19,99zł

 

PIANKA DO MYCIA I DEMAKIJAŻU twarz i oczy, skóra atopowa i bardzo sucha

  • Łagodna pianka do mycia i demakijażu twarzy i oczu przeznaczona do skóry atopowej i bardzo suchej.
  • Pozostawia skórę doskonale oczyszczoną i przygotowaną na przyjęcie kolejnych produktów pielęgnacyjnych.
  • Zawarty w składzie olej z otrąb ryżowych zmiękcza i wygładza skórę. 
  • Olej z nasion wiesiołka wykazuje silne działanie nawilżające, a olej z nasion smoczego owocu ujędrnia skórę, uelastyczniają i wyrównuje koloryt.
  • Receptura została wzbogacona w prebiotyki wspierające naturalny mikrobiom skóry.

Pojemność: 200 ml

Cena: 16,99zł

 

Kontakt dla mediów:

Agnieszka Nowakowska

Manager PR

e-mail: agnieszka.nowakowska@festcom.pl

mob: 660777909

 

 

 

SOLVERX to dermokosmetyki, których zadaniem jest zapewnienie komfortu skórze wrażliwej i atopowej. Skład kosmetyków oparty jest na innowacyjnie dobranych komponentach, takich jak kwas laktobionowy, glicyryzynowy, ekstrakt z krwawnika, olej z czarnuszki, olej jojoba, olej z wiesiołka. Dzięki takiemu połączeniu produkty SOLVERX skutecznie oczyszczają i pielęgnują skórę wymagającą, także nadwrażliwą, atopową, z problemami naczynkowymi oraz ze skłonnością do alergii. Marka bazuje na doświadczeniu wywodzącym się z kosmetologii i medycyny estetycznej, od dekady łącząc efektywność z delikatną pielęgnacją.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Festcom
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij Biuro prasowe
2024-10-28 | 13:20

Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij

W dzisiejszym świecie, w którym każda minuta jest na wagę złota, łatwo zapomnieć o tym, co naprawdę ważne – o nas samych. W natłoku codziennych spraw
Uroda Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada
2024-10-28 | 11:00

Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada

Jesienią nie tylko kawa może stać się bardziej “spicy”. Szwajcarska marka kosmetyków premium Gisada przygotowała propozycje korzennych zapachów, które
Uroda Podstawowe potrzeby skóry (nie tylko) jesienią
2024-10-28 | 08:00

Podstawowe potrzeby skóry (nie tylko) jesienią

Czego potrzebuje Twoja skóra? W zależności od wieku, typu cery, trybu naszego życia i pory roku, każda z nas prawdopodobnie odpowie inaczej. Kosmetolodzy wskazują jednak na ABC potrzeb

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.