Pielęgnacja unisex – kosmetyki dla niej i dla niego
Powoli zbliżający się koniec lata to doskonały moment na to, by uzupełnić powakacyjne braki w swojej kosmetyczce oraz przygotować się na chłodniejsze dni. Czy można wspólnie z partnerem zadbać o swoją pielęgnację? Oczywiście! Chociaż męskie i damskie potrzeby pielęgnacyjne mogą się od siebie różnić, w ofercie Super-Pharm znaleźć można szeroką gamę produktów unisex, a także kosmetyki dedykowane stricte potrzebom damskiej i męskiej skóry.
Topowe produkty unisex? Dermokosmetyki! Tu nie ma podziału na płeć. Dla niej i dla niego dedykowany jest na przykład kojąco-łagodzący żel do mycia twarzy Bioderma Sensibo Gel Moussant, który delikatnie oczyszcza, nawilża oraz przywraca skórze równowagę hydrolipidową. We wspólnej pielęgnacji doskonale sprawdzi się także „dermo-klasyk”, nawilżający krem do twarzy i ciała Emolium Dermocare oraz serum SVR z ochroną SPF30 – do stosowania nie tylko latem!
W Super-Pharm znajdują się dedykowane kobiecym potrzebom marki takie jak beBIO czy Jowae. Ciekawym produktem jest na przykład naturalny szampon do włosów farbowanych beBIO, który nawilża, ułatwia rozczesywanie i zapobiega elektryzowaniu się. Z produktów przeznaczonych do pielęgnacji twarzy, doskonale sprawdzi się Jowae Micellar Foaming Cleanser – oczyszczająca pianka micelarna. Usunie makijaż oraz zanieczyszczenia, a dzięki niezwykle delikatnej formule zniweluje ryzyko podrażnień i nie zaburzy naturalnego pH naskórka.
Dla panów drogeria Super-Pharm przygotowała natomiast wyjątkową ofertę kosmetyków do pielęgnacji brody – do golenia i po goleniu. Mężczyznom z bujnym zarostem, dedykowany jest olejek Wood & Spice, który nawilża, wygładza i zmiękcza włosy oraz ogranicza ich łamliwość. Do pielęgnacji męskiej cery doskonale sprawdzą się kosmetyki Lierac Homme, na przykład Nawilżający żel energetyzujący, który wzmocni i ochroni skórę narażoną na niekorzystne czynniki zewnętrzne, takie jak golenie, oraz pozostawi ją nawilżoną, a także pełną blasku. Ciekawą propozycją jest również niebieska linia naturalnych żeli pod prysznic marki YOPE – przyjemnie oczyszczą i ukoją wyjątkowym zapachem z drzewnymi nutami (np. cedru, drzewa sandałowego czy cedrowego). To także opcja idealna do wspólnej pielęgnacji!
W Super-Pharm każdy znajdzie kosmetyki odpowiednie dla siebie. Te przeznaczone i dla niej, i dla niego pozwolą, by pielęgnacja stała się wspólną przyjemnością. By być na bieżąco z ofertami, zapraszamy do sprawdzenia strony www.superpharm.pl lub odwiedzenia sklepów stacjonarnych.
***
Koncepcja marki Super-Pharm opiera się na unikalnym połączeniu trzech działów: apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. W kilkunastu punkach dopełnieniem oferty są w pełni wyposażone salony optyczne Super-Pharm Optic. To miejsce dla Ciebie, Twojego zdrowia, urody i przede wszystkim wygody. W sklepach Super-Pharm zawsze możesz liczyć na pomoc i doradztwo. Doświadczeni konsultanci oferują profesjonalne porady w zakresie zdrowia, urody, makijażu i pielęgnacji. Eksperckie doradztwo to znak firmowy Super-Pharm. Super-Pharm to sklep, który posiada szeroki wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała oraz specjalistycznych kosmetyków dla dzieci i niemowląt.
W drogeriach Super-Pharm można znaleźć produkty i kosmetyki niedostępne w innych sklepach i sieciach handlowych sygnowane marką LIFE. Produkty i kosmetyki marki LIFE cechuje wysoką jakość. Na stronie internetowej znajdziesz informacje o marce, o aktualnej ofercie drogerii Super-Pharm, konkursach i nowych promocjach. Skorzystaj też z PORADNIKA, który zawiera cenne porady na temat zdrowia, urody i pielęgnacji.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Sylwia Butor: Badania profilaktyczne powinny być częścią naszej codzienności. Jak zrobienie paznokci czy koloryzacja włosów
Influencerka uważa, że nawet o tak trudnym temacie jak choroby nowotworowe można mówić w social mediach w taki sposób, żeby nie straszyć, ale skutecznie przekonywać chociażby do profilaktyki. Raport „Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie o zaangażowaniu marek w kwestie prozdrowotne” pokazuje, że kobiety w tej kwestii coraz częściej sięgają po informacje z internetu, mediów społecznościowych oraz kampanii edukacyjnych, webinarów czy warsztatów. Dlatego też Sylwia Butor w swoich rolkach zamierza w sposób przystępny i niebudzący niepotrzebnego lęku jak najczęściej zachęcać swoje obserwatorki do badań profilaktycznych.
Prawo
Koszty certyfikacji wyrobów medycznych sięgają milionów euro. Pacjenci mogą stracić dostęp do wyrobów ratujących życie

Od 2027 roku wszystkie firmy produkujące wyroby medyczne w Unii Europejskiej będą musiały posiadać certyfikat zgodności z rozporządzeniem MDR (Medical Devices Regulation). Nowe przepisy wprowadzają dużo ostrzejsze wymagania w zakresie dokumentacji, badań klinicznych oraz procedur certyfikacyjnych. Branża ostrzega, że część małych i średnich producentów nie zdąży się dostosować. Problemem jest także wysoki koszt i długi czas uzyskiwania certyfikatów. W konsekwencji z rynku mogą zniknąć urządzenia ratujące życie.
Ochrona środowiska
Lasy Państwowe wywiozły w zeszłym roku z lasów 820 tirów śmieci. Kosztowało to 34 mln zł

Lasy traktowane są nierzadko jak dzikie wysypiska śmieci, gdzie można bezkarnie wyrzucać różne odpady, nie tylko resztki jedzenia czy plastikowe torby, butelki czy puszki, ale też elektrośmieci i toksyczne substancje. Z wyliczeń Lasów Państwowych wynika, że w ubiegłym roku wywóz śmieci kosztował spółkę 34 mln zł. Każda wycieczka do lasu wymaga przestrzegania podstawowych zasad, a nieśmiecenie jest jedną z nich. Leśnicy przestrzegają także przed wjeżdżaniem do lasów samochodami, płoszeniem dzikich zwierząt czy rozpalaniem ogniska czy grilla.