Komunikaty PR

Pielęgnacja unisex – kosmetyki dla niej i dla niego

2022-08-26  |  12:35
Biuro prasowe

Powoli zbliżający się koniec lata to doskonały moment na to, by uzupełnić powakacyjne braki w swojej kosmetyczce oraz przygotować się na chłodniejsze dni. Czy można wspólnie z partnerem zadbać o swoją pielęgnację? Oczywiście!  Chociaż męskie i damskie potrzeby pielęgnacyjne mogą się od siebie różnić, w ofercie Super-Pharm znaleźć można szeroką gamę produktów unisex, a także kosmetyki dedykowane stricte potrzebom damskiej i męskiej skóry.

Topowe produkty unisex? Dermokosmetyki! Tu nie ma podziału na płeć. Dla niej i dla niego dedykowany jest na przykład kojąco-łagodzący żel do mycia twarzy Bioderma Sensibo Gel Moussant, który delikatnie oczyszcza, nawilża oraz przywraca skórze równowagę hydrolipidową. We wspólnej pielęgnacji doskonale sprawdzi się także „dermo-klasyk”, nawilżający krem do twarzy i ciała Emolium Dermocare oraz serum SVR z ochroną SPF30 – do stosowania nie tylko latem!

W Super-Pharm znajdują się dedykowane kobiecym potrzebom marki takie jak beBIO czy Jowae.  Ciekawym produktem jest na przykład naturalny szampon do włosów farbowanych beBIO, który nawilża, ułatwia rozczesywanie i zapobiega elektryzowaniu się. Z produktów przeznaczonych do pielęgnacji twarzy, doskonale sprawdzi się Jowae Micellar Foaming Cleanser – oczyszczająca pianka micelarna. Usunie makijaż oraz zanieczyszczenia, a dzięki niezwykle delikatnej formule zniweluje ryzyko podrażnień i nie zaburzy naturalnego pH naskórka.

Dla panów drogeria Super-Pharm przygotowała natomiast wyjątkową ofertę kosmetyków do pielęgnacji brody – do golenia i po goleniu. Mężczyznom z bujnym zarostem, dedykowany jest olejek Wood & Spice, który nawilża, wygładza i zmiękcza włosy oraz ogranicza ich łamliwość. Do pielęgnacji męskiej cery doskonale sprawdzą się kosmetyki Lierac Homme, na przykład Nawilżający żel energetyzujący, który wzmocni i ochroni skórę narażoną na niekorzystne czynniki zewnętrzne, takie jak golenie, oraz pozostawi ją nawilżoną, a także pełną blasku. Ciekawą propozycją jest również niebieska linia naturalnych żeli pod prysznic marki YOPE – przyjemnie oczyszczą i ukoją wyjątkowym zapachem z drzewnymi nutami (np. cedru, drzewa sandałowego czy cedrowego). To także opcja idealna do wspólnej pielęgnacji!

W Super-Pharm każdy znajdzie kosmetyki odpowiednie dla siebie. Te przeznaczone i dla niej, i dla niego pozwolą, by pielęgnacja stała się wspólną przyjemnością. By być na bieżąco z ofertami, zapraszamy do sprawdzenia strony  www.superpharm.pl lub odwiedzenia sklepów stacjonarnych.

***

Koncepcja marki Super-Pharm opiera się na unikalnym połączeniu trzech działów: apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. W kilkunastu punkach dopełnieniem oferty są w pełni wyposażone salony optyczne Super-Pharm Optic. To miejsce dla Ciebie, Twojego zdrowia, urody i przede wszystkim wygody. W sklepach Super-Pharm zawsze możesz liczyć na pomoc i doradztwo. Doświadczeni konsultanci oferują profesjonalne porady w zakresie zdrowia, urody, makijażu i pielęgnacji. Eksperckie doradztwo to znak firmowy Super-Pharm. Super-Pharm to sklep, który posiada szeroki wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała oraz specjalistycznych kosmetyków dla dzieci i niemowląt.

W drogeriach Super-Pharm można znaleźć produkty i kosmetyki niedostępne w innych sklepach i sieciach handlowych sygnowane marką LIFE. Produkty i kosmetyki marki LIFE cechuje wysoką jakość. Na stronie internetowej znajdziesz informacje o marce, o aktualnej ofercie drogerii Super-Pharm, konkursach i nowych promocjach. Skorzystaj też z PORADNIKA, który zawiera cenne porady na temat zdrowia, urody i pielęgnacji.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.