Piernikowe Wafle Familijne – limitowana nowość na święta
Duża rodzinna paczka nowych wafli Familijne z kremem o smaku piernikowym to przekąska w sam raz na świąteczne dni. Idealna do chrupania podczas przygotowań czy rodzinnych spotkań w gronie najbliższych. Piernikowe Familijne są dostępne w ofercie limitowanej od połowy listopada aż do świąt – mus je schrupać… zanim znikną!
Familijne to rynkowy numer jeden i najpopularniejsze wafle w Polsce. Spośród szerokiej oferty 10 smaków, każdy może wybrać swoje ulubione. Teraz do rodziny dołączyła nowość w świątecznej ofercie limitowanej - Familijne o smaku piernikowym.
Chrupiące wafelki przełożone pysznym kremem z charakterystyczną piernikową nutą są dostępne w dużych opakowaniach 450 g, idealnych do dzielenia się bliskimi. W sam raz do podjadania w świąteczne dni, w chwilach przerwy między codziennymi obowiązkami, podczas wieczorów filmowych czy na spotkaniach z przyjaciółmi. Zawsze warto mieć je pod ręką, by świąteczny nastrój nas nie opuszczał.
Wafle Familijne o smaku piernikowym będą dostępne w sprzedaży w wybranych sklepach co najmniej do końca grudnia br. w cenie ok. 5,99 zł za opakowania 450 g.
Zapraszamy na stronę: www.familijne.pl

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.