Pierwsza gwiazdka z Oranżadą Hellena

Święta Bożego Narodzenia w polskich domach to zawsze ciepła atmosfera, przystrojona choinka, pięknie nakryty stół i tradycyjne potrawy, na które czeka się przez cały rok. Na rodzinnych spotkaniach w tym okresie nie może też zabraknąć orzeźwiających napojów, których oryginalny, dobrze znany smak od lat łączy pokolenia – jak Oranżada Hellena w familijnych butelkach 0,85 l i 1,25 l.
Według badań przeprowadzanych co 2 lata przez CBOS, na pytanie „Czym dla Pani/Pana jest Boże Narodzenie” Polacy coraz częściej odpowiadają, że to święta rodzinne (ponad 56% ankietowanych).* Poza spotkaniem z najbliższymi najważniejsze jest dla nich również pielęgnowanie zwyczajów tj. składanie życzeń, dzielenie się opłatkiem, wspólne jedzenie wigilijnej kolacji czy obdarowywanie prezentami. Z szacunku dla tradycji wybierają także określone produkty i potrawy, które trafiają wtedy na talerze – mają one podkreślić jego wyjątkowość, ale zarazem swojskość tak mile widzianą w tym właśnie okresie. Polacy bowiem nie oczekują na świątecznym stole niespodzianek – chcą zastać na nim to, co dobrze znane i lubiane. Dlatego właśnie kultowa Oranżada Hellena, która od lat króluje na polskich stołach, idealnie pasuje także na Boże Narodzenie.
Kultowa Oranżada Hellena o charakterystycznym, landrynkowym smaku nie zawiera sztucznych słodzików. Dostępna jest w trzech odsłonach: czerwonym, białym i żółtym. Każdy z nich skutecznie orzeźwia
i gasi pragnienie podczas wszystkich rodzinnych spotkań, łącząc przy stole pokolenia: dzięki nim najmłodsi mogą się cieszyć niezapomnianymi słodkimi chwilami, a dorośli – przypomnieć sobie smak beztroskiego dzieciństwa. Autentycznie najlepszy polski napój dostępny jest także w wersji bez cukru – dzięki wyjątkowo dopracowanej recepturze zachował swój wybitny oryginalny smak. Oranżada Hellena Zero Cukru to świetna propozycja dla diabetyków i dbających o linię.
Każdy wariant Oranżady Hellena jest pełen musujących bąbelków, uwielbianych zarówno przez dzieci, jak i dorosłych. Familijne butelki 0,85 l i 1,25 l gwarantują, że napoju wystarczy dla wszystkich. Nawet nieoczekiwanych gości, dla których w wigilijny wieczór 91%* ankietowanych przez CBOS Polaków zostawia dodatkowe miejsce przy stole…
* Dane pochodzą z badania CBOS z 2019 r.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować
Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.
Moda
Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.