Komunikaty PR

Pierwsza kolekcja ryflowanych okładzin Dekton

2023-11-20  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Cosentino,  globalny producent zrównoważonych powierzchni dla architektury i wzornictwa, wprowadza Dekton Ukiyo, nową teksturowaną kolekcję, która charakteryzuje się liniowym ryflowaniem. Ukiyo łączy w sobie najlepszy design, luksus oraz trwałość gwarantowaną przez markę Dekton. Kolekcja stworzona we współpracy z uznaną na całym świecie projektantką wnętrz Claudią Afshar, dostępna jest w postaci gotowych do montażu płyt ryflowanych, co stanowi jedną z pierwszych tego rodzaju ofert w branży. Jej tekstury nadają charakterystyczną głębię i wymiar każdej przestrzeni, zarówno mieszkalnej, jak i komercyjnej.

Kolekcja Dekton Ukiyo jest inspirowana współczesnym japońskim designem, celebrując sztukę minimalizmu i teraźniejszości. Ukiyo oznacza "żyć chwilą", a kolekcja Dekton została zaprojektowana tak, aby budzić zmysły i uczucie dobrego samopoczucia poprzez osiągnięcie spokoju w przestrzeni. Uosabia bogatą paletę wrażeń, prezentując geometryczną, gładką strukturę, pomagającą tworzyć harmonijne projekty wnętrz i architektury zewnętrznej.

"Zabawa teksturą jest ponadczasowa i tak samo ważna we wszystkich materiałach, nie tylko w tkaninach" - powiedziała Claudia Afshar. "Zawsze inspirowały mnie materiały występujące w naturze. Dokładam starań, by projektowane przeze mnie przestrzenie były jak najbardziej komfortowe, ciepłe i autentyczne. Ukiyo jest uspokajające, a jednocześnie proste. Kolory i ryflowania są z jednej strony romantyczne, ale także współczesne i męskie, co pozwala na  osiągnięcie w przestrzeni równowagi".

Zaprojektowany specjalnie do okładzin pionowych, Dekton Ukiyo jest dostępny w matowym wykończeniu i dwóch opcjach ryflowania: GV2 z rowkami oddalonymi od siebie o 25 mm, o szerokości 5 mm i głębokości 3 mm; oraz GV3 z rowkami oddalonymi od siebie o 11 mm, o szerokości i głębokości 4 mm. Oba warianty dostępne będą w rozmiarze 450 mm x 3000 mm. Projektantka wybrała do kolekcji pięć istniejących już kolorów Dekton: Bromo, Kreta, Nacre, Umber i Rem, aby zapewnić architektom i klientom kompleksową paletę do pracy nad projektami.

Kwarcowe powierzchnie Dekton są neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla w całym cyklu życia i zostały wybrane do kolekcji ze względu na ich właściwości i wysoką wydajność. Dekton Ukiyo jest idealny do praktycznie nieograniczonego zakresu zastosowań pionowych, od fasad i kominków po niestandardowe meble i wiele innych.

Kolory Dekton Ukiyo:

Bromo- oferuje ciemnoszary odcień, inspirowany jednorodnymi skałami metamorficznymi, takimi jak łupek. Subtelna, wyblakła grafika, starannie stworzona tekstura i naturalna estetyka definiują ten sugestywny kolor, idealny do każdego rodzaju otoczenia.

Kreta - inspirowana jest klasycznymi podłogami cementowymi. Wzór jest równomierny, choć zapewnia ciemniejsze lub jaśniejsze obszary w zależności od gęstości wzoru. Matowa tekstura i szary odcień pasują do każdego rodzaju materiału i sprawiają, że nadaje się do różnych zastosowań.

Nacre - oferuje wrażenie ruchu, który angażuje wszystkie zmysły. Ślady pacy ożywiają kolor, subtelną grę światła i cienia, która towarzyszy każdemu centymetrowi tego wzoru. W dotyku okładzina zachwyca jedwabistym wykończeniem, kiedy palce przesuwają się po różnych reliefach i rozproszonych gradientach.

Umber to ponadczasowy, buntowniczy kolor z własną osobowością i wyjątkową charyzmą. Terakota jest ciepła i ściśle związana z naturą.

Rem zapewnia skomplikowane wzornictwo, z brązowymi i szarymi żyłkami oraz nutami złota. Drobne żyłki tworzą poczucie subtelnego kontaktu z naturą.

Więcej na: www.cosentino.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom 6 rzeczy, które warto sprawdzić przed zakupem mieszkania Biuro prasowe
2023-11-30 | 09:51

6 rzeczy, które warto sprawdzić przed zakupem mieszkania

Zakup mieszkania to bez wątpienia jedna z najważniejszych decyzji w życiu, która bardzo często wymusza współpracę z instytucjami bankowymi na kilkanaście bądź kilkadziesiąt
Dom Mały metraż, wielkie potrzeby – złote zasady urządzania łazienki
2023-11-29 | 13:32

Mały metraż, wielkie potrzeby – złote zasady urządzania łazienki

Czy pomieszczenie sanitarne o niewielkiej powierzchni można urządzić funkcjonalnie i nowocześnie? Oczywiście! Punktem wyjścia dla tej sytuacji jest dobry plan, znajomość podstawowych
Dom PEKA na targach Warszaw Home. Nowa odsłona marki
2023-11-29 | 13:10

PEKA na targach Warszaw Home. Nowa odsłona marki

Na tegorocznej edycji targów Warsaw Home marka PEKA nie zaprezentowała swojego stoiska w tradycyjny sposób. Była obecna w kooperacji ze swoimi partnerami, tworząc niezwykle

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Handel

Technologie rewolucjonizują biznes restauracyjny. Kioski samoobsługowe, kody QR, a wkrótce sztuczna inteligencja będą standardem w branży gastronomicznej

Digitalizacja i nowe technologie stają się głównym motorem rozwoju branży restauracyjnej, a rozwiązania technologiczne – takie jak kody QR, kioski samoobsługowe, cyfrowe menu czy systemy AI wspierające sprzedaż – coraz powszechniej pojawiają się w stacjonarnych restauracjach, usprawniając ich funkcjonowanie i przyciągając klientów. – Niewątpliwie technologia będzie nadal zmieniać sektor gastronomiczny. Im lepsze interakcje z klientem, tym częściej korzysta on z naszych usług – mówi Luis Comas, CEO AmRestu, operatora m.in. marek: KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, który w tym roku obchodzi 30-lecie swojej działalności.

Nauka

Wpływ poezji na samopoczucie zbadali naukowcy. Okazała się pomocna w walce z samotnością i radzeniu sobie z trudnymi emocjami

Naukowcy z Uniwersytetu w Plymouth przeprowadzili badanie na temat roli poezji w dzisiejszych, scyfryzowanych czasach. Odpowiedzi badanych, ale też popularność interaktywnej strony internetowej, która w czasie pandemii umożliwiała publikowanie i czytanie wierszy, wskazują jednoznacznie, że poezja nadal jest istotną częścią życia wielu osób. Paradoksalnie media społecznościowe mogą tę pozycję umacniać. Dobroczynny wpływ poezji miał szczególne znaczenie zwłaszcza w czasie pandemii COVID-19, czyli okresie ograniczonych spotkań towarzyskich i pogorszonego nastroju. Wyniki badania wykazały, że poezja może pomóc ludziom w wyrażaniu siebie, łączeniu się z innymi i radzeniu sobie z trudnymi emocjami, np. żałobą.