Pierwsze świąteczne zakupy, czyli Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City
Już dziś – w środę 13 listopada rusza kolejna edycja Jarmarku Produktów Regionalnych. Do soboty 16 listopada lokalni producenci i dostawcy czekają na kilkunastu stoiskach, gdzie będzie można nie tylko spróbować świątecznych pyszności, ale też kupić już pierwsze niezbędne produkty, te o długim terminie przydatności! W ofercie szeroki wybór miodów – najważniejszego składnika pierników, pierniczków czy innych ciast. Na Święta można też już kupić herbaty i chałwę prosto z Azerbejdżanu, wina z Francji czy rodzime suszone owoce. Na jarmarku będą też doskonałe wędliny, ryby, pierogi oraz ciasta i pączki – nieodłączne elementy świątecznych stołów. Proponujemy spróbować i te, które najlepiej smakowały, wpisać na listę zakupów!
Na jesienną rozgrzewkę czekają wiejskie sery, jaja, kartacze, pieczywo, w tym chleb ze smalcem i ogórki kiszone. Dla miłośników ostrych smaków – jak zwykle przygotowane zostało węgierskie stoisko, gdzie królować będzie ognista papryka, którą przyprawione zostały paprykarze i salami. Będzie swojsko i ciepło! Zapraszamy na poziom -1 przy fontannie.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.