Komunikaty PR

Pierwszy etap Milko Mazury MTB w Pasymiu

2020-07-21  |  16:00
Biuro prasowe
Do pobrania Milko MTB ( 2.21 MB )

Marka Milko jest sponsorem tytularnym wydarzenia, a SM Mlekpol sponsorem strategicznym Mistrzostw Polski w Kolarstwie Górskim MTB XCO / XCR, które odbędą się w ramach cyklu 15-go sierpnia.

Milko Mazury MTB 2020 to największa impreza kolarska w Polsce północno-wschodniej. Wyścigi organizowane są od 2016 roku i na stałe wpisały się już do kalendarza najważniejszych polskich kolarskich wydarzeń sportowych organizowanych na Warmii i Mazurach.

Trasa pierwszego etapu tegorocznego wyścigu nosi nazwę Pasym - Cztery Wieże nad Kalwą. Kibiców i zawodników czekają dwa dni sportowych emocji. Kolarzom towarzyszyć będą nie tylko piękne krajobrazy, zmierzą się również z krętymi zjazdami i wysokimi podjazdami.

W tym sezonie najmłodsi kolarze rywalizować będą w ramach Nickelodeon Race - Liga Szkółek Kolarskich. Wyścigi zostały podzielone na cztery kategorie wiekowe. Na terenie Miasteczka Sportowego w centrum miasta powstanie także trasa Łaciate Junior Strider Racing.

Zmagania dla starszych uczestników, w ramach pierwszej rundy Milko Mazury MTB, zorganizowane zostaną na czterech dystansach. Dzięki zróżnicowaniu stopnia trudności i długości tras do rywalizacji może zgłosić się każdy, także amatorzy kolarstwa. Wszelkie szczegóły dotyczące tras i etapów znajdują się na stronie www.mazurymtb.pl.

Po inaugurującym całą imprezę weekendzie zawodnicy będą mieli tylko 5 dni na regenerację, bo kolejny etap odbędzie się 1 i 2 sierpnia. Tym razem Milko Mazury MTB zawita do Mrągowa, gdzie kolarze rozpoczną wyścig o Niedźwiedzią Łapę na Górze Czterech Wiatrów.

Po więcej informacji na temat zdrowego stylu życia i porad dotyczących aktywności fizycznej zapraszamy na: ruszajzmilko.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.