Pierwszy etap Milko Mazury MTB w Pasymiu
Marka Milko jest sponsorem tytularnym wydarzenia, a SM Mlekpol sponsorem strategicznym Mistrzostw Polski w Kolarstwie Górskim MTB XCO / XCR, które odbędą się w ramach cyklu 15-go sierpnia.
Milko Mazury MTB 2020 to największa impreza kolarska w Polsce północno-wschodniej. Wyścigi organizowane są od 2016 roku i na stałe wpisały się już do kalendarza najważniejszych polskich kolarskich wydarzeń sportowych organizowanych na Warmii i Mazurach.
Trasa pierwszego etapu tegorocznego wyścigu nosi nazwę Pasym - Cztery Wieże nad Kalwą. Kibiców i zawodników czekają dwa dni sportowych emocji. Kolarzom towarzyszyć będą nie tylko piękne krajobrazy, zmierzą się również z krętymi zjazdami i wysokimi podjazdami.
W tym sezonie najmłodsi kolarze rywalizować będą w ramach Nickelodeon Race - Liga Szkółek Kolarskich. Wyścigi zostały podzielone na cztery kategorie wiekowe. Na terenie Miasteczka Sportowego w centrum miasta powstanie także trasa Łaciate Junior Strider Racing.
Zmagania dla starszych uczestników, w ramach pierwszej rundy Milko Mazury MTB, zorganizowane zostaną na czterech dystansach. Dzięki zróżnicowaniu stopnia trudności i długości tras do rywalizacji może zgłosić się każdy, także amatorzy kolarstwa. Wszelkie szczegóły dotyczące tras i etapów znajdują się na stronie www.mazurymtb.pl.
Po inaugurującym całą imprezę weekendzie zawodnicy będą mieli tylko 5 dni na regenerację, bo kolejny etap odbędzie się 1 i 2 sierpnia. Tym razem Milko Mazury MTB zawita do Mrągowa, gdzie kolarze rozpoczną wyścig o Niedźwiedzią Łapę na Górze Czterech Wiatrów.
Po więcej informacji na temat zdrowego stylu życia i porad dotyczących aktywności fizycznej zapraszamy na: ruszajzmilko.pl.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.