Pierwszy w Warszawie salon Azardi
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
23 września w Centrum Designu Domoteka otworzył się pierwszy w Warszawie salon marki Azardi, znanego producenta mebli tapicerowanych oraz materaców klasy premium. Z myślą o swoich klientach Domoteka dopełnia ofertę lokalem o powierzchni 226 m2.
Firma Azardi specjalizuje się w meblach tapicerowanych oraz materacach. Podąża za aktualnymi trendami światowego designu i stale poszerza swoją ofertę, żeby zadowolić nawet najbardziej wymagających klientów. Filozofia marki jest osadzona w wierze, że sen ma fundamentalne znaczenie dla zdrowia i samopoczucia, dlatego produkty Azardi tworzone są w oparciu o indywidualne potrzeby i najnowocześniejsze technologie. W bogatej ofercie znajdują się między innymi kanapy, stoliki nocne, łóżka wraz z materacami, a także pojemniki na pościel w różnych systemach. W każdym z mebli oferowanych przez Azardi jest możliwość personalizacji i wprowadzenia indywidualnych zmian pozwalających na stworzenie unikatowego i niepowtarzalnego elementu wystroju wnętrza.
„Nasz pierwszy salon w Warszawie zdecydowaliśmy się otworzyć w Centrum Designu Domoteka, ponieważ to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości poświęcony designowi. To miejsce, które przyciąga architektów, projektantów i pasjonatów świetnego wzornictwa, dlatego cieszymy się, że to właśnie tutaj zaprezentujemy nasze produkty. W naszym salonie znajdą się przede wszystkim łóżka tapicerowanie, materace, panele tapicerowane oraz sofy” – mówi Patrycja Glazik, Marketing Menadżerka marki Azardi.
Oficjalne otwarcie salonu nastąpiło w sobotę, 23 września w Centrum Designu Domoteka. Pierwszy salon Azardi w Warszawie to dla marki ważne wydarzenie, dlatego lokalizacja nie mogła być przypadkowa.
„Cieszymy się, że to właśnie Domoteka jest miejscem, które przybliży klientom produkty marki Azardi. Jako Właściciel Domoteki dbamy o to, by adresować do naszych klientów przemyślaną i różnorodną ofertę mebli i akcesoriów marek premium. Domoteka to miejsce przeznaczone dla marek, które na pierwszym planie stawiają najwyższą jakość i ponadczasowe wzornictwo. Sofy, pufy oraz meble sypialniane Azardi to idealna propozycja dla osób, które cenią luksusowe produkty w stylu glamour” – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, Właściciela Domoteki.
Centrum Designu Domoteka w Warszawie skupia w jednym miejscu ponad 50 salonów, oferujących niepowtarzalne i luksusowe meble oraz akcesoria dla domu.
„Azardi doskonale dopełnia ofertę Domoteki, która jest największym obiektem wyposażenia wnętrz z ofertą premium w Polsce. Wyróżnikiem Domoteki jest bez wątpienia bardzo staranna selekcja marek, które trafiają ze swoją ofertą do klientów poszukujących nietuzinkowego designu, najwyższej jakości i ponadczasowych kolekcji mebli i dodatków do aranżacji wnętrz. Bardzo ciekawym elementem strategii Domoteki jest też organizacja różnorodnych wydarzeń skierowanych do klientów, a także architektów i projektantów, co pozycjonuje ją nie tylko jako miejsce zakupów, ale również wartościowych spotkań” – komentuje Marta Słysz, Associate, Retail Agency, Cushman & Wakefield.
Domoteka to nie tylko unikalna galeria handlowa, to także przestrzeń dla wyjątkowych wydarzeń takich jak warsztaty i konsultacje prowadzone przez doświadczonych ekspertów z branży oraz cykl spotkań ze znanymi designerami i projektantami Design Star for Domoteka.
Po więcej informacji zapraszamy na: Domoteka Warszawa - Domoteka
Oaza spokoju na Żoliborzu
Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Handel
Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności
W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.
Media
Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść
Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.