Komunikaty PR

Pierwszy w Warszawie salon Azardi

2023-10-11  |  14:10
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

23 września w Centrum Designu Domoteka otworzył się pierwszy w Warszawie salon marki Azardi, znanego producenta mebli tapicerowanych oraz materaców klasy premium. Z myślą o swoich klientach Domoteka dopełnia ofertę lokalem o powierzchni 226 m2.

Firma Azardi specjalizuje się w meblach tapicerowanych oraz materacach. Podąża za aktualnymi trendami światowego designu i stale poszerza swoją ofertę, żeby zadowolić nawet najbardziej wymagających klientów. Filozofia marki jest osadzona w wierze, że sen ma fundamentalne znaczenie dla zdrowia i samopoczucia, dlatego produkty Azardi tworzone są w oparciu o indywidualne potrzeby i najnowocześniejsze technologie. W bogatej ofercie znajdują się między innymi kanapy, stoliki nocne, łóżka wraz z materacami, a także pojemniki na pościel w różnych systemach. W każdym z mebli oferowanych przez Azardi jest możliwość personalizacji i wprowadzenia indywidualnych zmian pozwalających na stworzenie unikatowego i niepowtarzalnego elementu wystroju wnętrza.

„Nasz pierwszy salon w Warszawie zdecydowaliśmy się otworzyć w Centrum Designu Domoteka, ponieważ to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości poświęcony designowi. To miejsce, które przyciąga architektów, projektantów i pasjonatów  świetnego wzornictwa, dlatego cieszymy się, że to właśnie tutaj zaprezentujemy nasze produkty. W naszym salonie znajdą się przede wszystkim łóżka tapicerowanie, materace, panele tapicerowane oraz sofy” – mówi Patrycja Glazik, Marketing Menadżerka marki Azardi.

Oficjalne otwarcie salonu nastąpiło w sobotę, 23 września w Centrum Designu Domoteka. Pierwszy salon Azardi  w Warszawie to dla marki ważne wydarzenie, dlatego lokalizacja nie mogła być przypadkowa.

„Cieszymy się, że to właśnie Domoteka jest miejscem, które przybliży klientom produkty marki Azardi. Jako Właściciel Domoteki dbamy o to, by adresować do naszych klientów przemyślaną i różnorodną ofertę mebli i akcesoriów marek premium. Domoteka to miejsce przeznaczone dla marek, które na pierwszym planie stawiają najwyższą jakość i ponadczasowe wzornictwo. Sofy, pufy oraz meble sypialniane Azardi to idealna propozycja dla osób, które cenią luksusowe produkty w stylu glamour” – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, Właściciela Domoteki.

Centrum Designu Domoteka w Warszawie skupia w jednym miejscu ponad 50 salonów, oferujących niepowtarzalne i luksusowe meble oraz akcesoria dla domu.

„Azardi doskonale dopełnia ofertę Domoteki, która jest największym obiektem wyposażenia wnętrz z ofertą premium w Polsce. Wyróżnikiem Domoteki jest bez wątpienia bardzo staranna selekcja marek, które trafiają ze swoją ofertą do klientów poszukujących nietuzinkowego designu, najwyższej jakości i ponadczasowych kolekcji mebli i dodatków do aranżacji wnętrz. Bardzo ciekawym elementem strategii Domoteki jest też organizacja różnorodnych wydarzeń skierowanych do klientów, a także architektów i projektantów, co pozycjonuje ją nie tylko jako miejsce zakupów, ale również wartościowych spotkań” – komentuje Marta Słysz, Associate, Retail Agency, Cushman & Wakefield.

Domoteka to nie tylko unikalna galeria handlowa, to także przestrzeń dla wyjątkowych wydarzeń takich jak warsztaty i konsultacje prowadzone przez doświadczonych ekspertów z branży oraz cykl spotkań ze znanymi designerami i projektantami Design Star for Domoteka.

Po więcej informacji zapraszamy na: Domoteka Warszawa - Domoteka

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe
2024-07-31 | 16:20

Oaza spokoju na Żoliborzu

Żoliborz, jedna z najbardziej urokliwych dzielnic Warszawy, stała się idealnym miejscem  do zamieszkania dla trzyosobowej rodziny oraz psa. Właściciele bardzo cenią sobie wygodę i
Dom Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
2024-07-31 | 13:50

Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule

Podróże są nieodłącznym elementem zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego architektki Magdaleny Federowicz-Boule, założycielki wielokrotnie nagradzanej pracowni
Dom Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
2024-07-31 | 09:30

Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym

Kultowe suszarki w stylowym, czarnym kolorze Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Handel

Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności

W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.