Komunikaty PR

Pierwszy wirtualny salon biżuterii ślubnej

2020-05-12  |  13:15
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042
Do pobrania jpg ( 2.77 MB )

Jak łatwo i bezpiecznie kupić pierścionek zaręczynowy czy obrączki? Jak uniknąć wizyty w salonie, a mieć pewność, że dokonaliśmy najlepszego wyboru? Z pomocą przychodzi pierwszy w Polsce wirtualny salon biżuterii ślubnej. Auroria.pl oferuje spotkania z konsultantem online, podczas którego obejrzeć można biżuterię ślubną – podobnie, jak ma to miejsce w sklepie stacjonarnym.  

Wybór pierścionka zaręczynowego i obrączek to bardzo ważny moment w życiu każdej pary, ale i ogromna odpowiedzialność, bo będziemy je nosić „na widoku” przez resztę życia. Zakup nie powinien być dokonywany w pośpiechu, stresie i bez wcześniejszego przygotowania – także psychicznego. Najlepiej wybrać na oglądanie czas wolny od obowiązków i pilnych telefonów. Dobrze jest też zrobić wstępny research produktów w internecie, żeby poznać swoje upodobania. Jeśli biżuterię ślubną kupujemy wspólnie z przyszłym małżonkiem, warto wcześniej uzgodnić podstawowe parametry, jakich poszukujemy, żeby uniknąć nieporozumień w salonie. Należą do nich przede wszystkim rodzaj kruszcu – złoto żółte czy białe, i styl – tradycyjne czy nowoczesne, minimalistyczne czy bogato zdobione. Nieoceniona może się okazać pomoc osoby z zewnątrz, która uspokoi i doradzi. 

Wygoda, a przede wszystkim bezpieczeństwo 

W obecnym czasie za wyborem spotkania w salonie online przemawiają głównie względy bezpieczeństwa. Odgórne zalecenia w związku z pandemią koronawirusa są takie, aby ograniczyć do minimum spotkania z obcymi osobami czy wizyty w sklepach. Dotykania i mierzenia biżuterii czy bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą możemy przecież uniknąć.

Wirtualna wizyta w salonie jest też po prostu wygodna. Umożliwia spotkanie w wybranym przez nas miejscu np. w zaciszu domowym. Nie dekoncentrują nas inni klienci w sklepie, którzy dokonują zakupu czy czekają w kolejce, by być obsłużonym. To również spora oszczędność czasu, bo nie dość, że nie spędzamy go na dojazdach, to jeszcze jesteśmy umówieni na konkretną godzinę i wiemy, że sprzedawca będzie miał czas zarezerwowany tylko dla nas. To ogromny komfort. 

Jak działa wirtualny salon

Datę i godzinę spotkania rezerwujemy poprzez stronę internetową. Na podany adres mailowy otrzymujemy szczegółowe informacje, jak się do takiego spotkania przygotować oraz instrukcję samego połączenia. 

Podczas samej wirtualnej wizyty mamy możliwość przeglądania wszystkich modeli pierścionków i obrączek dostępnych w sklepie online. Dzięki specjalnym kamerom i możliwości przybliżania obejrzymy detale, które byłyby nie do uchwycenia w sklepie stacjonarnym. Sprzedawca może pokazać biżuterię pod różnym kątem i założyć ją na palec, dzięki czemu widzimy, jak będzie się prezentować. Spotkanie takie jest niezobowiązujące i trwa zazwyczaj do pół godziny. Możemy uczestniczyć w nim drugą osobą – narzeczoną, przyjacielem – a nawet całą rodziną. 

Zapytaj doradcy 

Coraz częściej biżuterię ślubną kupujemy online, a spotkanie wirtualne to duże udogodnienie. Często na podstawie samych zdjęć ciężko jest porównać różne opcje, bo obrączki czy pierścionki wydają się do siebie podobne – różnice tkwią w detalach. W przypadku spotkania wirtualnego możemy obejrzeć biżuterię na żywo i to, jak wygląda w naturalnym świetle. Sprzedawca jest cały czas przy nas i doradzi, jeśli będziemy mieć wątpliwości. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.