Komunikaty PR

Piknik rodzinny w Mielnie – moc atrakcji dla całej rodziny!

2021-07-13  |  18:00

Gotowi na wakacyjny piknik pełen wrażeń? Już 17 lipca przy ul. Lechitów 2A w Mielnie odbędzie się pierwszy w tym roku piknik rodzinny organizowany w ramach Kampanii Kolejowe ABC. Akcję realizuje Urząd Transportu Kolejowego. Impreza pod hasłem „Hej przygodo! Odwiedź Peronowo!” to pomysł na spędzenie czasu wolnego z dziećmi i zapoznanie ich z najważniejszymi zasadami bezpiecznego podróżowania koleją.

Lista atrakcji dla najmłodszych jest długa. Na gości pikniku czekać będą: familijne gry edukacyjne, warsztaty kreatywne, koncert figlującej DJ MIKI oraz liczne konkursy i quizy! Dodatkową rozrywkę będą stanowiły dmuchańce, eurobungee oraz malowanie buziek i brokatowe tatuaże. Podczas wydarzenia chętni będą mogli uczestniczyć w interaktywnych zajęciach Kampanii Kolejowe ABC, obejrzeć wystawę fotograficzną o rozwoju kolei w Polsce oraz zrobić zdjęcie w specjalnie przygotowanej fotobudce. Dzieci będą miały również okazję spotkać bohatera Kampanii Kolejowe ABC, nosorożca Rogatka.

Realizując Kampanię Kolejowe ABC, uczymy dzieci, jak bezpiecznie zachowywać się na terenach kolejowych, w pobliżu torów, na dworcach, a także w pociągach. W wakacje można połączyć przyjemną zabawę z pożyteczną nauką o bezpieczeństwie. A wszystko dzięki piknikom Kampanii Kolejowe ABC. Na każdej imprezie na najmłodszych czeka wiele wyjątkowych atrakcji. Oczywiście jest to także niepowtarzalna okazja, by spotkać nosorożca Rogatka  – do odwiedzenia pikniku zachęca Ignacy Góra, Prezes Urzędu Transportu Kolejowego.

Piknik odbędzie się w godzinach 15:00-20.00. Wstęp na wydarzenie i udział we wszystkich atrakcjach jest bezpłatny.

Kolejne pikniki rodzinne organizowane w ramach Kampanii Kolejowe ABC odbędą się w drugiej połowie lipca i w sierpniu.

 

„Kampania Kolejowe ABC” realizowana przez Urząd Transportu Kolejowego to ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna, propagująca zasady bezpieczeństwa oraz wartości i wzorce związane z odpowiedzialnym zachowaniem się podczas korzystania z transportu kolejowego. Kampania jest współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Szczegółowe informacje dotyczące projektu oraz aktualnych wydarzeń dostępne są na stronie internetowej www.kolejoweabc.pl.

Dodatkowych informacji udziela:

Natalia Krapacz, Zastępca Dyrektora Departamentu Przewozów Pasażerskich
e-mail: natalia.krapacz@utk.gov.pl, tel. 22 749 13 67

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.