Platige Image i DOBRO z prestiżowymi nagrodami
W trakcie zeszłotygodniowej gali shots Awards EMEA 2021 cinematic Platige Image, zapowiadający grę Resident Evil Village zdobył Bronze Award w kategorii AD: Animacja 3D. Produkcje Platige nominowane były łącznie w dwóch kategoriach, dwie produkcje rywalizowały w kategorii Animacja 3D, a jedna w kategorii VFX. Platige po raz trzeci z rzędu otrzymał tytuł studio postprodukcyjne roku w konkursie KTR i Innovation 2021 oraz pierwszy raz tytuł studia projektowego roku. Kreatywne studio DOBRO zajęło drugie miejsce w kategorii dom produkcyjny roku.
Shots AWARDS EMEA
Resident Evil Village to animacja, która zdobyła Bronze Award w tegorocznym rozdaniu prestiżowych shots AWARDS EMEA 2021 w kategorii AD: Animacja 3D. Materiał został stworzony dla legendarnego studia Capcom, producenta i wydawcy takich hitów jak Street Fighter czy Devil May Cry. Cinematik stanowi filmowy wstęp, a zarazem zakończenie najnowszej gry z serii Resident Evil. Dzięki zaufaniu i otwartości klienta animacja powstała w całości w studio Platige Image – począwszy od wstępnej koncepcji, scenariusza, poprzez projekt postaci, oprawę graficzną oraz wszystkie etapy animacji, łącznie z finalną warstwą audio. W tegorocznej edycji shots Awards EMEA 2021 Platige Image otrzymało również nominację w kategorii AD: Animacja 3D za SK-II STUDIO - część antologii przedstawiającej historię sześciu wyjątkowych medalistek z różnych dyscyplin sportowych. Drugim Projektem, nominowanym w kategorii Ad of the Year: VFX był zwiastun do gry The Medium.
KTR i Innovation 2021
Platige Image i DOBRO dołączyło do grona laureatów tegorocznej edycji nagród KTR i Innovation 2021. Platige po raz trzeci z rzędu otrzymał tytuł studia postprodukcyjnego roku w konkursie, a także po raz pierwszy miano studia projektowego roku. W sumie Platige Image odebrało 18 mieczy, w tym 7 złotych. DOBRO zajęło drugie miejsce w kategorii dom produkcyjny roku. Ponadto DOBRO w trakcie gali KTR i Innovation 2021 odebrało aż 12 mieczy, w tym jeden złoty, a Sebastian Pańczyk został uhonorowany nagrodą KTR Hall of Fame.
“W tym roku w konkursie KTR i Innovation 2021 zajęło drugie miejsce w kategorii dom produkcyjny roku. Jest to dla nas duże wyróżnienie. Cieszymy się z docenienia naszej wizji, stawiamy na pierwszym miejscu na siłę kreacji oraz kreatywną realizację projektów, które są przygotowywane na najwyższym poziomie.” - powiedziała Ewa Brzózka, CEO DOBRO.
"Zakończenie tego roku dla studia Platige Image jest szczególnie udane. Nasz cinematic do gry Resident Evil Village został nagrodzony na gali shots Awards EMEA 2021, wydarzeniu które wyróżnia najbardziej inspirujące prace kreatywne z całej Europy. Dużym sukcesem jest również zdobycie po raz trzeci z kolei tytułu studia postprodukcyjnego roku, a także po raz pierwszy tytuł studia projektowego roku na gali KTR i Innovation 2021." - powiedział Karol Żbikowski, CEO Platige Image.
Linki do nominowanych produkcji shots Awards EMEA 2021:
- Resident Evil Village (Bronze Award, AD: Animacja 3D): https://vimeo.com/576686610
- The Medium: https://vimeo.com/499948560
- SK-II STUDIO: https://vimeo.com/571631129
---
O grupie:
Platige Image to studio produkcji i postprodukcji, które specjalizuje się w grafice komputerowej, animacji 3Di efektach wizualnych na potrzeby filmu, rozrywki i reklamy. Produkuje masowe imprezy i realizuje design na potrzeby transmisji na żywo dla studiów telewizyjnych z użyciem technologii Vizrt. Jest szczególnie cenione za cinematiki tworzone dla znanych na całym świecie studiów produkujących gry wideo. Zespół składa się z ponad 250 profesjonalistów z branży kreacji: reżyserów, reżyserów kreatywnych, grafików, animatorów i producentów. Platige ma swoim koncie kilkaset nagród i wyróżnień; w ciągu ponad 20 lat działalności studio zostało uhonorowane licznymi nagrodami i wyróżnieniami, m.in. BAFTA, EFA, Goya i SIGGRAPH. Było również nominowane do Oscarów, Złotej Palmy Festiwalu Filmowego w Cannes oraz Złotego Lwa Festiwalu Filmowego w Wenecji. Zobacz realizacje Platige Image na www.platige.com
O DOBRO:
DOBRO jest kreatywnym studiem produkcyjnym full service. Firma wierzy w siłę kreacji dlatego za główny cel stawia sobie proces produkcji, który ma być procesem bardzo twórczym. DOBRO jest częścią grupy Platige Image – integruje innowacyjny charakter studia z pracą najlepszych reżyserów i producentów. Więcej inforamcji na temat DOBRO można zleźć na stronie www.dobrofilms.com
Canon na Międzynarodowy Dzień Druku: tworzenie wartości poprzez obraz
Wywiad z Konradem Jezierskim: jak kampania „Satysfakcja” zmienia reklamę?
Agencja hoh wzmacnia zespół – dwa kluczowe awanse w agencji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.