Komunikaty PR

Płatności zbliżeniowe BLIK dostępne także w Alior Mobile na smartfonach Huawei

2021-11-09  |  13:50
Biuro prasowe

Aplikacja Alior Mobile to kolejna aplikacja bankowa, która umożliwia wygodne płatności zbliżeniowe BLIK, także użytkownikom smartfonów z usługami Huawei.

Płatności zbliżeniowe BLIK to nowe rozwiązanie, które jest stopniowo udostępnianie jego użytkownikom. Do realizacji tych płatności nie jest potrzebna karta płatnicza, ani nie trzeba logować się do aplikacji banku – wystarczy jedynie odblokować smartfon (wyposażony w NFC) i przyłożyć go do terminala.

– Aplikacja Alior Mobile ma wspierać naszych klientów w ich codziennym życiu, dlatego stale rozwijamy jej możliwości. Ścisła współpraca Alior Banku z Huawei i obecność aplikacji w AppGallery pozwala poznać nasze produkty i usługi coraz większej liczbie użytkowników smartfonów. To właśnie z myślą o nich chcemy zapewniać w aplikacji Alior Mobile wygodny dostęp do produktów finansowych, również tych pozabankowych, takich jak kupowanie biletów komunikacji miejskiej, opłacanie parkowania czy automatyczne płatności za przejazd przez bramki na autostradach, a teraz także dostęp do płatności zbliżeniowych BLIK – mówi Michał Targoński, dyrektor Działu Systemów Digital w Alior Banku.

Aplikacja Alior Banku – Alior Mobile – dostępna jest w AppGallery od grudnia zeszłego roku,

a zintegrowana z usługami Huawei została pod koniec września bieżącego roku. Od tego momentu użytkownicy najnowszych smartfonów marki z Huawei Mobile Services mogą korzystać z funkcji Alior Mobile. Smartfony zintegrowane z HMS to najnowszy fotograficzny smartfon Huawei nova 9, a także Mate 40 i Mate 40 Pro, telefony z serii P40 oraz Y – Y6p i Y5p, P smart 2021, smartfony z serii Mate 30, a także innowacyjny, składany smartfon Mate Xs.

Alior Bank to bank uniwersalny, obsługujący wszystkie segmenty rynku. W swojej działalności łączy zasady tradycyjnej bankowości z innowacyjnymi rozwiązaniami, dzięki którym systematycznie wzmacnia pozycję rynkową i wyznacza nowe kierunki rozwoju sektora. Celem Alior Banku jest stały rozwój aplikacji mobilnej, wyjście poza ramy bankowości i stworzenie w niej ekosystemu usług pozabankowych, z których klient będzie mógł wygodnie korzystać o każdej porze, bez względu na to, gdzie się znajduje. Dlatego w Alior Mobile sukcesywnie dodawane są kolejne rozwiązania własne oraz partnerów zewnętrznych, dzięki którym aplikacja Alior Mobile zyskuje nowych użytkowników. Na koniec III kwartału 2021 roku ich liczba wynosiła już 704 tys., co oznacza wzrost o 20 proc. r/r.

Huawei AppGallery to sklep, który globalnie oferuje dostęp do ponad 141 tysięcy aplikacji zintegrowanych z HMS, a więc w pełni funkcjonalnych na urządzeniach Huawei opartych o autorski system usług mobilnych. W Polsce dostępnych jest 1700 aplikacji polskich dostawców, w tym

7 aplikacji banków zintegrowanych z HMS, oraz ponad 34 tysiące aplikacji dostępnych dla polskich użytkowników. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 550 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu opartego na Huawei Mobile Services (HMS), w skład którego wchodzą takie usługi jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Jak poprawić swoje bezpieczeństwo w Internecie? Biuro prasowe
2024-10-30 | 01:00

Jak poprawić swoje bezpieczeństwo w Internecie?

Każdego roku w październiku rządy, organizacje sektora publicznego i przedsiębiorstwa na całym świecie organizują wydarzenia i kampanie, których celem jest edukowanie i podnoszenie
IT i technologie Druk personalizowany: klucz do budowania wyjątkowych doświadczeń klientów
2024-10-29 | 01:00

Druk personalizowany: klucz do budowania wyjątkowych doświadczeń klientów

W dzisiejszym dynamicznym świecie, gdzie komunikacja zdominowana jest przez cyfrowe treści, personalizacja staje się kluczowym narzędziem, wyróżniającym marki na tle konkurencji. W
IT i technologie melt museum prezentuje najnowszą instalację „FAKE.EXE”
2024-10-25 | 12:00

melt museum prezentuje najnowszą instalację „FAKE.EXE”

Witamy w świecie technologii fałszu, w którym kłamstwo nigdy nie było tak łatwe do stworzenia. I tak trudne do wykrycia. melt museum prezentuje swoją najnowszą instalację

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.