Płatności zbliżeniowe BLIK dostępne także w Alior Mobile na smartfonach Huawei
Aplikacja Alior Mobile to kolejna aplikacja bankowa, która umożliwia wygodne płatności zbliżeniowe BLIK, także użytkownikom smartfonów z usługami Huawei.
Płatności zbliżeniowe BLIK to nowe rozwiązanie, które jest stopniowo udostępnianie jego użytkownikom. Do realizacji tych płatności nie jest potrzebna karta płatnicza, ani nie trzeba logować się do aplikacji banku – wystarczy jedynie odblokować smartfon (wyposażony w NFC) i przyłożyć go do terminala.
– Aplikacja Alior Mobile ma wspierać naszych klientów w ich codziennym życiu, dlatego stale rozwijamy jej możliwości. Ścisła współpraca Alior Banku z Huawei i obecność aplikacji w AppGallery pozwala poznać nasze produkty i usługi coraz większej liczbie użytkowników smartfonów. To właśnie z myślą o nich chcemy zapewniać w aplikacji Alior Mobile wygodny dostęp do produktów finansowych, również tych pozabankowych, takich jak kupowanie biletów komunikacji miejskiej, opłacanie parkowania czy automatyczne płatności za przejazd przez bramki na autostradach, a teraz także dostęp do płatności zbliżeniowych BLIK – mówi Michał Targoński, dyrektor Działu Systemów Digital w Alior Banku.
Aplikacja Alior Banku – Alior Mobile – dostępna jest w AppGallery od grudnia zeszłego roku,
a zintegrowana z usługami Huawei została pod koniec września bieżącego roku. Od tego momentu użytkownicy najnowszych smartfonów marki z Huawei Mobile Services mogą korzystać z funkcji Alior Mobile. Smartfony zintegrowane z HMS to najnowszy fotograficzny smartfon Huawei nova 9, a także Mate 40 i Mate 40 Pro, telefony z serii P40 oraz Y – Y6p i Y5p, P smart 2021, smartfony z serii Mate 30, a także innowacyjny, składany smartfon Mate Xs.
Alior Bank to bank uniwersalny, obsługujący wszystkie segmenty rynku. W swojej działalności łączy zasady tradycyjnej bankowości z innowacyjnymi rozwiązaniami, dzięki którym systematycznie wzmacnia pozycję rynkową i wyznacza nowe kierunki rozwoju sektora. Celem Alior Banku jest stały rozwój aplikacji mobilnej, wyjście poza ramy bankowości i stworzenie w niej ekosystemu usług pozabankowych, z których klient będzie mógł wygodnie korzystać o każdej porze, bez względu na to, gdzie się znajduje. Dlatego w Alior Mobile sukcesywnie dodawane są kolejne rozwiązania własne oraz partnerów zewnętrznych, dzięki którym aplikacja Alior Mobile zyskuje nowych użytkowników. Na koniec III kwartału 2021 roku ich liczba wynosiła już 704 tys., co oznacza wzrost o 20 proc. r/r.
Huawei AppGallery to sklep, który globalnie oferuje dostęp do ponad 141 tysięcy aplikacji zintegrowanych z HMS, a więc w pełni funkcjonalnych na urządzeniach Huawei opartych o autorski system usług mobilnych. W Polsce dostępnych jest 1700 aplikacji polskich dostawców, w tym
7 aplikacji banków zintegrowanych z HMS, oraz ponad 34 tysiące aplikacji dostępnych dla polskich użytkowników. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 550 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu opartego na Huawei Mobile Services (HMS), w skład którego wchodzą takie usługi jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.
Jak poprawić swoje bezpieczeństwo w Internecie?
Druk personalizowany: klucz do budowania wyjątkowych doświadczeń klientów
melt museum prezentuje najnowszą instalację „FAKE.EXE”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.