Płatności zbliżeniowe BLIK dostępne także w Alior Mobile na smartfonach Huawei
Aplikacja Alior Mobile to kolejna aplikacja bankowa, która umożliwia wygodne płatności zbliżeniowe BLIK, także użytkownikom smartfonów z usługami Huawei.
Płatności zbliżeniowe BLIK to nowe rozwiązanie, które jest stopniowo udostępnianie jego użytkownikom. Do realizacji tych płatności nie jest potrzebna karta płatnicza, ani nie trzeba logować się do aplikacji banku – wystarczy jedynie odblokować smartfon (wyposażony w NFC) i przyłożyć go do terminala.
– Aplikacja Alior Mobile ma wspierać naszych klientów w ich codziennym życiu, dlatego stale rozwijamy jej możliwości. Ścisła współpraca Alior Banku z Huawei i obecność aplikacji w AppGallery pozwala poznać nasze produkty i usługi coraz większej liczbie użytkowników smartfonów. To właśnie z myślą o nich chcemy zapewniać w aplikacji Alior Mobile wygodny dostęp do produktów finansowych, również tych pozabankowych, takich jak kupowanie biletów komunikacji miejskiej, opłacanie parkowania czy automatyczne płatności za przejazd przez bramki na autostradach, a teraz także dostęp do płatności zbliżeniowych BLIK – mówi Michał Targoński, dyrektor Działu Systemów Digital w Alior Banku.
Aplikacja Alior Banku – Alior Mobile – dostępna jest w AppGallery od grudnia zeszłego roku,
a zintegrowana z usługami Huawei została pod koniec września bieżącego roku. Od tego momentu użytkownicy najnowszych smartfonów marki z Huawei Mobile Services mogą korzystać z funkcji Alior Mobile. Smartfony zintegrowane z HMS to najnowszy fotograficzny smartfon Huawei nova 9, a także Mate 40 i Mate 40 Pro, telefony z serii P40 oraz Y – Y6p i Y5p, P smart 2021, smartfony z serii Mate 30, a także innowacyjny, składany smartfon Mate Xs.
Alior Bank to bank uniwersalny, obsługujący wszystkie segmenty rynku. W swojej działalności łączy zasady tradycyjnej bankowości z innowacyjnymi rozwiązaniami, dzięki którym systematycznie wzmacnia pozycję rynkową i wyznacza nowe kierunki rozwoju sektora. Celem Alior Banku jest stały rozwój aplikacji mobilnej, wyjście poza ramy bankowości i stworzenie w niej ekosystemu usług pozabankowych, z których klient będzie mógł wygodnie korzystać o każdej porze, bez względu na to, gdzie się znajduje. Dlatego w Alior Mobile sukcesywnie dodawane są kolejne rozwiązania własne oraz partnerów zewnętrznych, dzięki którym aplikacja Alior Mobile zyskuje nowych użytkowników. Na koniec III kwartału 2021 roku ich liczba wynosiła już 704 tys., co oznacza wzrost o 20 proc. r/r.
Huawei AppGallery to sklep, który globalnie oferuje dostęp do ponad 141 tysięcy aplikacji zintegrowanych z HMS, a więc w pełni funkcjonalnych na urządzeniach Huawei opartych o autorski system usług mobilnych. W Polsce dostępnych jest 1700 aplikacji polskich dostawców, w tym
7 aplikacji banków zintegrowanych z HMS, oraz ponad 34 tysiące aplikacji dostępnych dla polskich użytkowników. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 550 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu opartego na Huawei Mobile Services (HMS), w skład którego wchodzą takie usługi jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.
Nowy wizerunek zbliża Greencell do stylu życia odbiorców
Pobierz aplikację allyz Cyber Care - darmowa cyberopieka przez cały rok
Styl i funkcjonalność w jednym: słuchawki douszne TWS jako modny gadżet
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Jan Błachowicz: Podczas wyprawy do Azji czasami byliśmy głodni. Próbowaliśmy jajka z płodem rozwiniętym w środku
Uczestnicy „Azja Express” przyznają, że jeśli chodzi o kulinarną stronę wyprawy, to mają różne doznania i spostrzeżenia. Jedne smaki przypadły im do gustu, inne – w ogóle, a czasami nawet nie było kiedy się zatrzymać i zjeść coś konkretnego. Jan Błachowicz docenia, że mieszkańcy tamtych terenów dzielili się z nimi jedzeniem i częstowali ich, czym tylko mogli, bo za jednego dolara, podobnie jak w Polsce, można tam kupić jedynie drożdżówkę.
Konsument
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]
Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.
Konsument
Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych
Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.