Komunikaty PR

Poczuj klimat świąt na Pradze. Plac Konesera pełny zimowych atrakcji

2021-12-06  |  11:05
Biuro prasowe

Zimowa aura, rozświetlone niezliczonymi lampkami place i ulice, a także klimatyczne dekoracje. Bożonarodzeniową atmosferę już można poczuć w wielu zakątkach Warszawy, ale jeden z nich jest zupełnie niezwykły. Pełny świątecznego gwaru, piruetów na lodowisku i przytulnych ogródków zimowych praski plac Konesera zachęca do odwiedzin.

Świąteczny, radosny klimat rozgaszcza się w zakamarkach stolicy. Podczas grudniowych dni częściej myślimy o bliskich, spędzamy z nimi czas i poszukujemy mikołajkowych oraz gwiazdkowych prezentów. W tym czasie warto też na chwilę zwolnić i dostrzec otaczające nas piękno. Dlatego dobrze zaplanować wizytę w nietuzinkowych przestrzeniach, które dzięki zimowym dekoracjom pozwolą przenieść się w prawdziwie magiczny świat.

Zimowy spacer i piruety

Położony zaledwie dwa kilometry od Zamku Królewskiego plac Konesera jak co roku rozświetla się świątecznymi światełkami. Na iluminację składają się efektowne, kolorowe gwiazdki, które same w sobie są małymi dziełami sztuki. Nie brakuje cieszących oko, bożonarodzeniowych drzewek. Klimat tego miejsca dopełnia wyjątkowa strefa choinek, w której można kupić lub wynająć świerk bądź jodłę kaukaską. Opcja wypożyczenia drzewka skierowana jest do tych, którym szczególnie bliska jest troska o przyrodę. Taka roślina później trafi bowiem z powrotem do lasu.  

Podczas spaceru po placu Konesera, w wybrane dni, będzie można także brać udział w targach, podczas których każdy bez trudu znajdzie nietuzinkowe upominki dla najbliższych. W grudniu planowane są m.in.: „Świąteczna Strefa i Kiermasz z Przerób-my” (11-17.12), „Festiwal Czekolady i Prezentów” (18-19.12), „Świąteczny Targ Sztuki Studenckiej” (18-19.12) oraz „Targi Prezentów Świątecznych O, Choinka!” (18-23.12).

Nie lada gratką dla odwiedzających Centrum Praskie Koneser jest „Praska Ślizgawka”. Lodowisko o powierzchni prawie 400 m2, na którym ślizgać mogą się zarówno dzieci, jak i dorośli, to gwarancja udanej zabawy. Wspólna jazda na łyżwach to doskonały pomysł na przedświąteczne spotkanie na świeżym powietrzu. „Praska ślizgawka” dostępna jest od rana do późnego wieczora przez siedem dni w tygodniu (z niewielkimi wyjątkami). Specjalna oferta czeka między innymi na klientów Konesera, którzy po spełnieniu określonych warunków jeżdżą za darmo.

Czas na przerwę

Po mniej lub bardziej intensywnym wysiłku na lodowisku, dobrym pomysłem jest mała rozgrzewka. W tym roku na placu Konesera już 11 grudnia pojawią się wyjątkowe ogródki zimowe. Poprowadzą do nich aromaty gorących, zimowych naparów, pełnych cynamonu, kardamonu, goździków i innych, świątecznych zapachów. Na wyjątkową ofertę składają się również dania i napoje, niedostępne w regularnych kartach restauracji i kawiarni.

Więcej informacji na temat zimowych atrakcji w Centrum Praskim Koneser można znaleźć na koneser.eu.

***

Centrum Praskie Koneser to najczęściej nagradzana inwestycja mixed-use w Polsce i serce odradzającej się warszawskiej Pragi. Usytuowane na terenie XIX-wiecznej fabryki wódki, przywróciło do życia zabytkowe budynki i stworzyło nowy punkt na stołecznej mapie rozrywkowej, gastronomicznej, muzealnej, kulturalnej i zakupowej. Tu można znaleźć wiele restauracji i barów z kuchnią z całego świata: AZIA, Bombaj Masala, Ferment Praski, frankie’s, ORZO, Koneser Grill, Syreni Śpiew, a także unikatowe sklepy i polskie marki, tworzone przez rodzimych producentów, takie jak Mydlarnia Cztery Szpaki czy Świece Zapachowe Domkove.pl. Ogólnodostępny plac Konesera, stanowiący rdzeń inwestycji, to miejsce licznych wystaw, targów i różnego rodzaju wydarzeń oraz pokazów artystycznych. Centrum Praskie Koneser to jedno z najważniejszych miejsc na kulturalnej mapie Polski, w którym znajduje się Muzeum Polskiej Wódki i Magic Mind Museum nietuzinkowe galerie: Art Sułek Space, Dom ze Sztuką, ToTuart oraz Zwierzyniec.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Ocena potrzeb w zakresie wsparcia dla Seniorów w Polsce Biuro prasowe
2024-10-31 | 11:40

Ocena potrzeb w zakresie wsparcia dla Seniorów w Polsce

Ponad połowa polskich seniorów (53% ankietowanych) czuje się młodziej niż wskazywałaby na to metryka. Prawie tyle samo z nich (45%) przyznaje, że jest niemal cały czas online.
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-10-31 | 10:00

Polki mają mniej czasu na życie zawodowe

W niemal połowie domów panuje partnerski model łączenia życia zawodowego z domowym, w którym mężczyzna i kobieta dzielą się po równo obiema sferami. Co piąte gospodarstwo domowe przyjęło model mieszany, w
Styl życia Upiornie dobra zabawa! Halloweenowe pomysły na firmową integrację
2024-10-31 | 01:00

Upiornie dobra zabawa! Halloweenowe pomysły na firmową integrację

Zbliżające się Halloween może być doskonałym pretekstem do zorganizowania oryginalnego eventu firmowego, który pomoże pracownikom lepiej się poznać, zbudować jedność w zespole i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.