Komunikaty PR

Poczuj różnicę w nowych modelach marki ASICS

2020-08-06  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.1 MB )

Komfort, ochrona, prędkość i trakcja – te określenia butów do biegania stanowią o sile kolekcji marki ASICS na sezon jesień-zima 2020. Kultowe  modele w nowej odsłonie zostały zaprezentowane w trakcie spotkania pod hasłem „Poczuj różnicę” w nowej siedzibie marki w Polsce w warszawskim biurowcu Adgar Park West przy Al. Jerozolimskich 181.

W najnowszej kolekcji, ASICS stawia nie tylko na wiodące modele w swoim szerokim asortymencie, ale również na edukację w zakresie doboru odpowiedniego obuwia. – Buty mają kluczowe znaczenie, tym bardziej że czterech na pięciu biegaczy może uprawiać ten sport w niewłaściwie dobranych produktach. Naszym celem jest dzielenie się wieloletnią wiedzą w zakresie doboru odpowiednich butów w zależności od indywidualnych preferencji, zaawansowania biegowego czy częstotliwości treningów. Czujemy się odpowiedzialni za wszystkich, którzy korzystają z naszego obuwia i zależy nam na tym, aby konsekwentnie poprawiać komfort ich użytkowania – powiedział Maciej Razik, Trade Marketing Account Manager w ASICS Polska.

„Poczuj komfort”, czyli ASICS GEL-CUMULUS 22 – powstały z myślą o neutralnych biegaczach-amatorach, dla których sport stanowi rekreację i sposób na spędzanie wolnego czasu oraz profesjonalistach, którym produkt może służyć przy dłuższych wybieganiach. Buty są wyjątkowo komfortowe i szczególnie sprawdzają się podczas treningów przygotowawczych do startów średnio i długodystansowych. „Poczuj ochronę” to z kolei ASICS GEL-KAYANO 27 – wybór dla biegaczy wymagających najwyższego poziomu amortyzacji oraz stabilizacji, pokonujących długie dystanse oraz tych, którzy cenią sobie komfort i przyjemność posiadania butów z najwyższej półki. Model zapewnia stabilizację stopy z tendencją do nadpronacji. Odpowiada za nią szereg technologii, takich jak DUOMAX, SPACE TRUSSTIC czy CLUTCH COUNTER. Pod hasłem „Poczuj prędkość” kryje się ASICS GEL-DS TRAINER 25, który stanowi wybór dla tych biegaczy, którzy realizują się na dystansach krótkich oraz sprinterskich. Model pomaga osiągać biegowe cele, dzięki optymalnemu dopasowaniu do śródstopia i lekkiej technologii FLYTEFOAM w podeszwie środkowej, która zapewnia szybką reakcję podczas dynamicznego startu. Maksyma „Poczuj trakcję” towarzyszy modelowi ASICS GEL-FUJITRABUCO 8 przeznaczonemu na najbardziej wymagające trasy trailowe. Z powodzeniem można w nim startować także w biegach ultra. System podwójnej gęstości – wewnątrz i na zewnątrz – zapewnia stabilność w terenie, a klejone, termicznie wstawki gwarantują trzymanie śródstopia.

Nasze najnowsze produkty są efektem pracy inżynierów oraz designerów, którzy w globalnej siedzibie marki w japońskim Kobe nie tylko śledzą najnowsze trendy, ale przede wszystkim wytyczają kierunki rozwoju. W każdym modelu znajdują zastosowanie najnowsze technologie, ale kluczem do sukcesu jest wsłuchanie się w potrzeby biegaczy nowej generacji, którzy coraz lepiej definiują swoje potrzeby i są w stanie określić, jakie buty spełniają ich oczekiwania – stwierdził Daniel Bogacki, Activations Specialist w ASICS Polska.

Podczas spotkania w Warszawie, które odbyło się pod hasłem „Poczuj różnicę”, zaproszeni goście przetestowali zaprezentowane modele, biorąc udział w krótkim treningu biegowym pod czujnym okiem reprezentantów teamu ASICS FrontRunner. Ponadto, na miejscu można było skorzystać z MOTION ID – specjalistycznego badania, dzięki któremu można dobrać odpowiednie buty do swojego rodzaju stopy i biegu, a także profesjonalnego skanera esize.me, który w zaledwie kilka sekund tworzy precyzyjny model 3D stóp, zawierający wszystkie niezbędne wymiary do prawidłowego dopasowania obuwia, jak długość, szerokość, wysokość podbicia oraz obwód.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.