Podaruj bliskim dobry sen na Święta
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Święta Bożego Narodzenia to doskonały czas, by poprzez dobór przemyślanego prezentu pokazać drugiej osobie, jak bardzo nam na niej zależy. Odpowiedni drobiazg to nie tylko uśmiech na ustach obdarowanej osoby. Czy może być bardziej szlachetna intencja niż chęć zadbania o zdrowie najbliższych? Wyraź troskę poprzez sprawienie komuś, kogo kochasz, kołdry i poduszki marki Wendre.
Niebanalny prezent
Choć zazwyczaj sklepowe witryny przed Świętami Bożego Narodzenia zachęcają do kupna jaskrawych drobiazgów, dobrze zwrócić uwagę na prezenty, które nie tylko ładnie wyglądają, lecz także są praktyczne i pomagają nam zadbać o zdrowie. Z badań przeprowadzonych przez firmę Wendre wynika, że Polacy używają jednej kołdry przez średnio 9 lat*. Z kolei producenci rekomendują, aby wymieniać kołdrę raz na 3-4 lata, ze względu zarówno na komfort jak i higienę. Spędzamy w łóżku blisko 3 tysiące godzin rocznie! Dlatego należy zadbać o to, żeby produkty, które nam wtedy towarzyszą i mają tak intensywny kontakt z naszym ciałem, były odpowiedniej jakości. Na Święta warto podarować bliskim profesjonalną kołdrę i poduszkę z linii DreamPro™ marki Wendre, które zostały stworzone z myślą o najbardziej wymagających użytkownikach.
Linia kołder i poduszek od zadań specjalnych
Kto z nas nie chciałby budzić się codziennie wypoczęty i zrelaksowany? Pomóżmy naszym bliskim zadbać o ten kluczowy dla ich zdrowia i samopoczucia aspekt, jakim jest zdrowy, komfortowy sen. Każdy z nas ma inne preferencje dotyczące kołder i poduszek. Osoby szczególnie narażone na alergie z pewnością docenią zalety linii DreamPro™. Poszycie wykonane z materiału Evolon®, o gęstej strukturze mikroskopijnych włókien stanowi skuteczną barierę przed alergenami roztoczy kurzu domowego. Antyalergiczne właściwości tkaniny są osiągane bez użycia jakichkolwiek dodatkowych środków chemicznych czy biobójczych. Sprężystość i miękkość kołder i poduszek to z kolei zasługa wypełnienia z włókien poliestrowych. Produkty można prać w temperaturze 95 stopni, co z pewnością zadowoli osoby szczególnie dbające o higienę swojego snu. - mówi Beata Przybylak, ekspert marki Wendre.
*Badanie ogólnopolskie na próbie 1000 respondentów, październik 2020
Wendre umieszcza na etykietach kołder i poduszek szczegółowe oznaczenia dotyczące konserwacji każdego ze swoich produktów. Tylko kołdry i poduszki oznakowane logo Wendre są produktami oryginalnymi.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.