Komunikaty PR

Podaruj bliskim dobry sen na Święta

2020-12-23  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Święta Bożego Narodzenia to doskonały czas, by poprzez dobór przemyślanego prezentu pokazać drugiej osobie, jak bardzo nam na niej zależy. Odpowiedni drobiazg to nie tylko uśmiech na ustach obdarowanej osoby. Czy może być bardziej szlachetna intencja niż chęć zadbania o zdrowie najbliższych? Wyraź troskę poprzez sprawienie komuś, kogo kochasz, kołdry i poduszki marki Wendre.

Niebanalny prezent

Choć zazwyczaj sklepowe witryny przed Świętami Bożego Narodzenia zachęcają do kupna jaskrawych drobiazgów, dobrze zwrócić uwagę na prezenty, które nie tylko ładnie wyglądają, lecz także są praktyczne i pomagają nam zadbać o zdrowie. Z badań przeprowadzonych przez firmę Wendre wynika, że Polacy używają jednej kołdry przez średnio 9 lat*. Z kolei producenci rekomendują, aby wymieniać kołdrę raz na 3-4 lata, ze względu zarówno na komfort jak i higienę. Spędzamy w łóżku blisko 3 tysiące godzin rocznie! Dlatego należy zadbać o to, żeby produkty, które nam wtedy towarzyszą i mają tak intensywny kontakt z naszym ciałem, były odpowiedniej jakości. Na Święta warto podarować bliskim profesjonalną kołdrę i poduszkę z linii DreamPro marki Wendre, które zostały stworzone z myślą o najbardziej wymagających użytkownikach.

Linia kołder i poduszek od zadań specjalnych

Kto z nas nie chciałby budzić się codziennie wypoczęty i zrelaksowany? Pomóżmy naszym bliskim zadbać o ten kluczowy dla ich zdrowia i samopoczucia aspekt, jakim jest zdrowy, komfortowy sen. Każdy z nas ma inne preferencje dotyczące kołder i poduszek. Osoby szczególnie narażone na alergie z pewnością docenią zalety linii DreamPro™. Poszycie wykonane z materiału Evolon®, o gęstej strukturze mikroskopijnych włókien stanowi skuteczną barierę przed alergenami roztoczy kurzu domowego. Antyalergiczne właściwości tkaniny są osiągane bez użycia jakichkolwiek dodatkowych środków chemicznych czy biobójczych. Sprężystość i miękkość kołder i poduszek to z kolei zasługa wypełnienia z włókien poliestrowych. Produkty można prać w temperaturze 95 stopni, co z pewnością zadowoli osoby szczególnie dbające o higienę swojego snu.  - mówi Beata Przybylak, ekspert marki Wendre.

*Badanie ogólnopolskie na próbie 1000 respondentów, październik 2020

Wendre umieszcza na etykietach kołder i poduszek szczegółowe oznaczenia dotyczące konserwacji każdego ze swoich produktów. Tylko kołdry i poduszki oznakowane logo Wendre są produktami oryginalnymi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konkret PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.