Bądź Naszym Gościem, ponownie!
Lawenda Public Relations
Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Gospodarze z Mołdawii są gotowi na ponowne przyjęcie gości! Z takim przesłaniem przedsiębiorcy z branży turystycznej Mołdawii rozpoczęli nową kampanię promocyjną po okresie pandemii, która wstrzymała wizyty odwiedzających, ale nie pracę gościnnych gospodarzy z Mołdawii. Kampania została zainaugurowana spotem filmowym.
Kryzys spowodowany wirusem COVID-19 dramatycznie wpłynął na sektor turystyczny. W Mołdawii łączne straty branży turystycznej szacuje się na około 350 mln dolarów.
- Mimo tego, nasi gospodarze: właściciele gospodarstw agroturystycznych, winnic, organizatorzy wycieczek, przewodnicy, restauracje, hotele i touroperatorzy nie stali w miejscu, ale wykorzystali ten czas, aby odnowić swoje obiekty, stworzyć nowe miejsca noclegowe, więcej tarasów, nowe szlaki turystyczne, kupili rowery i nowe kajaki, zbudowali baseny i każdy z nich odłożył w swoich piwnicach i spiżarniach coś specjalnego, dla długo wyczekiwanych gości. A jak głosi miejscowe przysłowie "Goście przyjeżdżają, gdy ktoś na nich czeka!". Dlatego też nowa kampania jest hołdem dla ludzi pracujących w turystyce i ich odwagi, ponieważ to oni będą tymi, którzy ożywią turystykę w Mołdawii - powiedziała Diana Lazăr, zastępca dyrektora projektu „Konkurencyjność Mołdawii” finansowanego przez USAID, rządy Szwecji i Wielkiej Brytanii.
Kampania została zainaugurowana w połowie czerwca spotem filmowym, który pokazuje optymizm i radość z ponownego spotkania z długo oczekiwanymi turystami, ale także z Mołdawianami z całego świata i najbliższymi sąsiadami. Bohaterami kampanii są właściciele gospodarstw agroturystycznych i winnic, którzy przez lata przyjęli dziesiątki tysięcy turystów i są gotowi ponownie otworzyć swe podwoje dla gości, z autentyczną i przepełnioną lokalnym duchem ofertą turystyczną. Wśród miejsc, w których kręcono filmy znajdują się: zajazd Hanul lui Hanganu w Lalova, Eco Resort Butuceni położony w rezerwacie kulturowo-przyrodniczym Orheiul Vechi, Podziemna Galeria Milestii Mici, gospodarstwo agroturystyczne „Gagauz Sofrasi” w Congaz, winnica „Poiana” w Ulmu, Muzeum Wsi w Văleni, spływ kajakowy z Vodul lui Vodă, jezioro Beleu w rezerwacie przyrody Dolny Prut i wiele innych.
Narodowe Stowarzyszenie Turystyki Krajowej i Przyjazdowej (ANTRIM) ogłasza wznowienie ruchu turystycznego w Mołdawii i zaprasza turystów do odkrywania naszych autentycznych ofert, w warunkach maksymalnego bezpieczeństwa. Większość ośrodków turystycznych realizuje już międzynarodowy standard "Bezpieczne podróżowanie", wdrożony w Mołdawii przez ANTRIM na podstawie akredytacji Światowej Rady Podróży i Turystyki (WTTC). Naszą kampanią chcemy ożywić turystykę krajową, przyjazdy turystów z bliskich nam krajów, takich jak Rumunia, Ukraina, Polska, ale także zwrócić się do turystów, którzy już wcześniej odwiedzili Mołdawię i mogą być naszymi gośćmi ponownie, lub zechcą promować naszą destynację w mediach społecznościowych - podsumowała Victoria Bucătaru, dyrektor wykonawcza ANTRIM.
O kampanii w pigułce
Kampania "Bądź Naszym Gościem, ponownie" jest realizowana przez zespół młodych, kreatywnych ludzi i jest efektem solidarności branży krajowej, której przyświeca wspólny cel zatrzymania w kraju wartościowych kadr i promocji zrównoważonego rozwoju Mołdawii.
Ścieżkę dźwiękową wykonał zespół "Trigon", który obchodzi 20-lecie działalności, zaś tradycyjna koszula prezentowana w klipie upamiętnia międzynarodowe święto rumuńskiej koszuli narodowej „ia”, obchodzone 24 czerwca. Film został przetłumaczony na szereg języków: angielski, ukraiński, polski, rosyjski, etc. i jest promowany głównie w Internecie. W pierwszych dniach po premierze, film cieszył się dużą popularnością osiągając zasięg ponad 330 000 użytkowników i ponad 450 000 wyświetleń na Facebooku oraz pond 3000 udostepnień z wyrazami wsparcia ze strony gospodarzy i całego kraju.
Nowa kampania jest kontynuacją działań na rzecz promocji potencjału turystycznego Republiki Mołdawii prowadzonych w latach 2015-2021, w ramach projektu „Konkurencyjność Mołdawii” finansowanego przez USAID, rządy Szwecji i Wielkiej Brytanii we współpracy z Krajowym Stowarzyszeniem Turystyki Krajowej i Przyjazdowej (ANTRIM), których efektem jest średnioroczny wzrost liczby turystów zagranicznych o 20% w latach 2015-2019. Jednocześnie kampania niesie ze sobą autentyczne przesłanie gościnności, które wzmacnia ogromny sukces kampanii „Bądź Naszym Gościem, ponownie” oraz spotu reklamowego z udziałem tajemniczego i sławnego gościa, wyprodukowanego przez "Atelier" w reżyserii, nieżyjącego już, Viorela Mardare'a, kampanii, która zdobyła ważne nagrody i wyróżnienia przyznane przez międzynarodowych profesjonalistów oraz miała liczącą ponad 20 milionów publiczność. Celem kampanii jest także spopularyzowanie niedawno wprowadzonego sloganu promocyjnego kraju „Mołdawia: Miejsce, w którym odnajdziesz siebie” oraz ogólnokrajowej kampanii #neampornit.
Oficjalne hasztagi kampanii:
#FiiOaspeteleNostruDinNou #BeOurGuestAgain #MoldovaAplaceToFindYourself #neampornit
Kampania opracowana i wdrożona w ramach projektu „Konkurencyjność Mołdawii” (Moldova Competitiveness Project) finansowanego przez USAID, rządy Szwecji i Wielkiej Brytanii, we współpracy z Krajowym Stowarzyszeniem Turystyki Krajowej i Przyjazdowej (ANTRIM). Koncepcja kampanii, pomysł spotu oraz realizacja kampanii - Daniela Donici. Zespół produkcyjny spotu: Volt Cinematography, pod kierownictwem dyrektora Vlada Bolgarina. Muzyka - Trigon. Contact: Victoria Bucataru, ANTRIM Executive Director
director@antrim.md
+37360093333
Moldova.travel; Antrim.md

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień
Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.
Ochrona środowiska
Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.
Moda
Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.