Bądź Naszym Gościem, ponownie!
Lawenda Public Relations
Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Gospodarze z Mołdawii są gotowi na ponowne przyjęcie gości! Z takim przesłaniem przedsiębiorcy z branży turystycznej Mołdawii rozpoczęli nową kampanię promocyjną po okresie pandemii, która wstrzymała wizyty odwiedzających, ale nie pracę gościnnych gospodarzy z Mołdawii. Kampania została zainaugurowana spotem filmowym.
Kryzys spowodowany wirusem COVID-19 dramatycznie wpłynął na sektor turystyczny. W Mołdawii łączne straty branży turystycznej szacuje się na około 350 mln dolarów.
- Mimo tego, nasi gospodarze: właściciele gospodarstw agroturystycznych, winnic, organizatorzy wycieczek, przewodnicy, restauracje, hotele i touroperatorzy nie stali w miejscu, ale wykorzystali ten czas, aby odnowić swoje obiekty, stworzyć nowe miejsca noclegowe, więcej tarasów, nowe szlaki turystyczne, kupili rowery i nowe kajaki, zbudowali baseny i każdy z nich odłożył w swoich piwnicach i spiżarniach coś specjalnego, dla długo wyczekiwanych gości. A jak głosi miejscowe przysłowie "Goście przyjeżdżają, gdy ktoś na nich czeka!". Dlatego też nowa kampania jest hołdem dla ludzi pracujących w turystyce i ich odwagi, ponieważ to oni będą tymi, którzy ożywią turystykę w Mołdawii - powiedziała Diana Lazăr, zastępca dyrektora projektu „Konkurencyjność Mołdawii” finansowanego przez USAID, rządy Szwecji i Wielkiej Brytanii.
Kampania została zainaugurowana w połowie czerwca spotem filmowym, który pokazuje optymizm i radość z ponownego spotkania z długo oczekiwanymi turystami, ale także z Mołdawianami z całego świata i najbliższymi sąsiadami. Bohaterami kampanii są właściciele gospodarstw agroturystycznych i winnic, którzy przez lata przyjęli dziesiątki tysięcy turystów i są gotowi ponownie otworzyć swe podwoje dla gości, z autentyczną i przepełnioną lokalnym duchem ofertą turystyczną. Wśród miejsc, w których kręcono filmy znajdują się: zajazd Hanul lui Hanganu w Lalova, Eco Resort Butuceni położony w rezerwacie kulturowo-przyrodniczym Orheiul Vechi, Podziemna Galeria Milestii Mici, gospodarstwo agroturystyczne „Gagauz Sofrasi” w Congaz, winnica „Poiana” w Ulmu, Muzeum Wsi w Văleni, spływ kajakowy z Vodul lui Vodă, jezioro Beleu w rezerwacie przyrody Dolny Prut i wiele innych.
Narodowe Stowarzyszenie Turystyki Krajowej i Przyjazdowej (ANTRIM) ogłasza wznowienie ruchu turystycznego w Mołdawii i zaprasza turystów do odkrywania naszych autentycznych ofert, w warunkach maksymalnego bezpieczeństwa. Większość ośrodków turystycznych realizuje już międzynarodowy standard "Bezpieczne podróżowanie", wdrożony w Mołdawii przez ANTRIM na podstawie akredytacji Światowej Rady Podróży i Turystyki (WTTC). Naszą kampanią chcemy ożywić turystykę krajową, przyjazdy turystów z bliskich nam krajów, takich jak Rumunia, Ukraina, Polska, ale także zwrócić się do turystów, którzy już wcześniej odwiedzili Mołdawię i mogą być naszymi gośćmi ponownie, lub zechcą promować naszą destynację w mediach społecznościowych - podsumowała Victoria Bucătaru, dyrektor wykonawcza ANTRIM.
O kampanii w pigułce
Kampania "Bądź Naszym Gościem, ponownie" jest realizowana przez zespół młodych, kreatywnych ludzi i jest efektem solidarności branży krajowej, której przyświeca wspólny cel zatrzymania w kraju wartościowych kadr i promocji zrównoważonego rozwoju Mołdawii.
Ścieżkę dźwiękową wykonał zespół "Trigon", który obchodzi 20-lecie działalności, zaś tradycyjna koszula prezentowana w klipie upamiętnia międzynarodowe święto rumuńskiej koszuli narodowej „ia”, obchodzone 24 czerwca. Film został przetłumaczony na szereg języków: angielski, ukraiński, polski, rosyjski, etc. i jest promowany głównie w Internecie. W pierwszych dniach po premierze, film cieszył się dużą popularnością osiągając zasięg ponad 330 000 użytkowników i ponad 450 000 wyświetleń na Facebooku oraz pond 3000 udostepnień z wyrazami wsparcia ze strony gospodarzy i całego kraju.
Nowa kampania jest kontynuacją działań na rzecz promocji potencjału turystycznego Republiki Mołdawii prowadzonych w latach 2015-2021, w ramach projektu „Konkurencyjność Mołdawii” finansowanego przez USAID, rządy Szwecji i Wielkiej Brytanii we współpracy z Krajowym Stowarzyszeniem Turystyki Krajowej i Przyjazdowej (ANTRIM), których efektem jest średnioroczny wzrost liczby turystów zagranicznych o 20% w latach 2015-2019. Jednocześnie kampania niesie ze sobą autentyczne przesłanie gościnności, które wzmacnia ogromny sukces kampanii „Bądź Naszym Gościem, ponownie” oraz spotu reklamowego z udziałem tajemniczego i sławnego gościa, wyprodukowanego przez "Atelier" w reżyserii, nieżyjącego już, Viorela Mardare'a, kampanii, która zdobyła ważne nagrody i wyróżnienia przyznane przez międzynarodowych profesjonalistów oraz miała liczącą ponad 20 milionów publiczność. Celem kampanii jest także spopularyzowanie niedawno wprowadzonego sloganu promocyjnego kraju „Mołdawia: Miejsce, w którym odnajdziesz siebie” oraz ogólnokrajowej kampanii #neampornit.
Oficjalne hasztagi kampanii:
#FiiOaspeteleNostruDinNou #BeOurGuestAgain #MoldovaAplaceToFindYourself #neampornit
Kampania opracowana i wdrożona w ramach projektu „Konkurencyjność Mołdawii” (Moldova Competitiveness Project) finansowanego przez USAID, rządy Szwecji i Wielkiej Brytanii, we współpracy z Krajowym Stowarzyszeniem Turystyki Krajowej i Przyjazdowej (ANTRIM). Koncepcja kampanii, pomysł spotu oraz realizacja kampanii - Daniela Donici. Zespół produkcyjny spotu: Volt Cinematography, pod kierownictwem dyrektora Vlada Bolgarina. Muzyka - Trigon. Contact: Victoria Bucataru, ANTRIM Executive Director
director@antrim.md
+37360093333
Moldova.travel; Antrim.md

Dlaczego warto wybrać wakacje all inclusive?

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
Prezenterka uczestniczyła w Paris Fashion Week, który dla niej jest nie tylko wydarzeniem modowym, ale i szansą do obserwacji dynamicznych zmian w branży. Malwina Wędzikowska uważa, że kryzys, z jakim boryka się obecnie rynek mody, może skłonić marki do uproszczenia swoich kolekcji oraz wprowadzenia bardziej funkcjonalnych rozwiązań. Odpowiedzią na potrzebę oszczędności oraz zrównoważonego rozwoju w modzie powinna być chociażby możliwość wykorzystania tych samych modeli w propozycjach na różne sezony. Jej zdaniem może się również zmienić kształt tradycyjnych pokazów mody, które wiążą się z dużymi kosztami i spektakularnymi efektami.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Żywienie
Prawidłowe odżywianie ma największy wpływ na zdrowie i długość życia. Niewiele osób stosuje odpowiednią dietę

– Skomponowanie odpowiedniego jadłospisu i kultura jedzenia są obecnie sporym wyzwaniem – uważa prof. dr hab. n. med. Grzegorz Dworacki, ekspert z Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Jego zdaniem zaszkodzić może nam chociażby spożywanie produktów tuż po wyjęciu ich z lodówki. Ekspert medycyny stylu życia zaznacza też, że bardzo ważną rolę w naszym organizmie odgrywają jelita, a żeby właściwie funkcjonowały, powinniśmy włączyć do swojego menu probiotyki oraz prebiotyki.