Komunikaty PR

Join UP! łączy się z podróżnikami poprzez rozszerzoną rzeczywistość

2024-12-11  |  22:00
Biuro prasowe
Kontakt
Tymoteusz Nowak
Rumour Sp. z o.o.

Alei Rzeczypospolitej 17/30
02-972 Warszawa
tymoteusz.nowak|rumour.pl| |tymoteusz.nowak|rumour.pl
516088780
https://rumour.pl/
Do pobrania docx ( 0.27 MB )

Wielkie, dmuchane łabędzie popłynęły Wisłą w grudniu? Dziś to możliwe, bo międzynarodowy touroperator Join UP! właśnie rozpoczął polską edycję swojej europejskiej kampanii w mediach społecznościowych, wykorzystującą technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR), by podkreślić znaczenie celebrowania chwil i radości płynącej z podróżowania.

 

W europejskiej kampanii widzimy ogromne, trójwymiarowe obiekty, inspirowane wakacjami, takie jak dmuchane piłki plażowe, pączki i tratwy – czy w Warszawie – dmuchane łabędzie, umieszczone w charakterystycznych miejscach miast. Dodatkowo, polska odsłona wspierana jest konkursem „Zgadnij, wygraj, zrelaksuj się”, którego zwycięzca wybierze się w podróż do Egiptu. 

 

Aby wziąć udział w konkursie, należy obejrzeć wideo i odgadnąć, gdzie zostało nakręcone oraz co dokładnie przedstawia. Zwycięzca otrzyma voucher o wartości 4000 zł na wycieczkę do Sharm El Sheikh, a losowanie odbędzie się 5 stycznia 2025 roku.

Celem kampanii jest przywołanie atmosfery zabawy i relaksu, typowej dla nadmorskich wakacji. Jak podkreśla Laima Mickeviciene, Menedżerka Marketingu Join UP! Europe, instalacje mają przypominać ludziom o potrzebie przerw w codziennym życiu, radości z podróżowania oraz o nawyku doceniania siebie – nie jako okazjonalnej praktyki, lecz jako codziennego zwyczaju, nawet w zabieganym środowisku pracy i miejskim zgiełku.

„Dzisiejszy świat, nastawiony na szybkie tempo, często zmusza nas do poświęceń i życia pod presją, by osiągnąć sukces. Choć osiąganie celów wymaga ciężkiej pracy, to bez odpowiedniego doceniania siebie wiąże się również z lękiem, wypaleniem i uczuciem pustki. Nasza koncepcja Celebrate Yourself opiera się na przekonaniu, że podróżowanie przekształca ludzi dążących do sukcesu w tych, którzy potrafią cieszyć się życiem, doceniać siebie i odpowiednio nagradzać” – mówi Mickeviciene.

 

Kampania wpisuje się w trendy kształtujące rynek rozszerzonej rzeczywistości w branży turystycznej, który – według raportu The Business Research Company – ma wzrosnąć do 12,83 miliarda dolarów do 2027 roku, przy średniorocznym tempie wzrostu (CAGR) wynoszącym 27,4%. Raport podkreśla, jak AR zmienia sposób angażowania klientów, wzbogacając doświadczenia i tworząc immersyjne połączenia z marką.

W krajach bałtyckich – Estonii, Łotwie i Litwie – gdzie również działa Join UP!, kampania zyskała ogromną popularność w mediach społecznościowych. Posty z kreatywnymi przedstawieniami dmuchanych piłek, pączków i tratw w kształcie łabędzi dotarły do ponad 435 tys. kont, a łączna liczba wyświetleń wyniosła prawie 650 tys., obejmując zarówno obserwujących markę, jak i użytkowników z rekomendacji. Na Litwie odnotowano wyjątkowe wyniki na Instagramie – zaangażowanie wzrosło tam aż o 158%. Dodatkowo kampania zdobyła uznanie w brytyjskim sektorze marketingu turystycznego, m.in. dzięki uwzględnieniu jej w tygodniowym przeglądzie Willa Stogdale’a, czołowego marketera w branży turystycznej.

 

Zainspirowana globalnymi markami, wykorzystującymi rozszerzoną rzeczywistość, w której grafika 3D jest integrowana z wideo, Join UP! zaadaptowała format, dostarczając świeże, immersyjne doświadczenie lokalnym rynkom. Ma ono na celu podkreślenie, że życie jest podróżą i aby uczynić ją przyjemną, warto znaleźć sposoby na celebrowanie chwil i nagradzanie siebie. Dzięki temu, Join UP! przesuwa granice kreatywności w branży, budując głębsze relacje z podróżnikami i wyznaczając nowe standardy marketingu doświadczeń w turystyce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rumour Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Dlaczego warto wybrać wakacje all inclusive? Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:10

Dlaczego warto wybrać wakacje all inclusive?

Wakacje all inclusive to jeden z najpopularniejszych sposobów na spędzenie urlopu. Ta formuła wypoczynku cieszy się dużą popularnością ze względu na liczne korzyści,
Podróże Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
2025-02-24 | 10:50

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Wielkanoc w górach zapowiada się nader ciekawie. Otwarty we wrześniu 2024 roku hotel Mercure Szczyrk Resort zaprasza na niezapomniane wrażenia i błogi relaks w samym
Podróże Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!
2024-12-30 | 12:00

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!

Jesień i zima to zdecydowanie czas na Azje, w której panuje właśnie pora sucha i pełnia słońca. W tym roku Azja zaskoczyła wzrostem popularności w porównaniu do roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię

Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.