Join UP! łączy się z podróżnikami poprzez rozszerzoną rzeczywistość
Rumour Sp. z o.o.
Alei Rzeczypospolitej 17/30
02-972 Warszawa
tymoteusz.nowak|rumour.pl| |tymoteusz.nowak|rumour.pl
516088780
https://rumour.pl/
Wielkie, dmuchane łabędzie popłynęły Wisłą w grudniu? Dziś to możliwe, bo międzynarodowy touroperator Join UP! właśnie rozpoczął polską edycję swojej europejskiej kampanii w mediach społecznościowych, wykorzystującą technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR), by podkreślić znaczenie celebrowania chwil i radości płynącej z podróżowania.
W europejskiej kampanii widzimy ogromne, trójwymiarowe obiekty, inspirowane wakacjami, takie jak dmuchane piłki plażowe, pączki i tratwy – czy w Warszawie – dmuchane łabędzie, umieszczone w charakterystycznych miejscach miast. Dodatkowo, polska odsłona wspierana jest konkursem „Zgadnij, wygraj, zrelaksuj się”, którego zwycięzca wybierze się w podróż do Egiptu.
Aby wziąć udział w konkursie, należy obejrzeć wideo i odgadnąć, gdzie zostało nakręcone oraz co dokładnie przedstawia. Zwycięzca otrzyma voucher o wartości 4000 zł na wycieczkę do Sharm El Sheikh, a losowanie odbędzie się 5 stycznia 2025 roku.
Celem kampanii jest przywołanie atmosfery zabawy i relaksu, typowej dla nadmorskich wakacji. Jak podkreśla Laima Mickeviciene, Menedżerka Marketingu Join UP! Europe, instalacje mają przypominać ludziom o potrzebie przerw w codziennym życiu, radości z podróżowania oraz o nawyku doceniania siebie – nie jako okazjonalnej praktyki, lecz jako codziennego zwyczaju, nawet w zabieganym środowisku pracy i miejskim zgiełku.
„Dzisiejszy świat, nastawiony na szybkie tempo, często zmusza nas do poświęceń i życia pod presją, by osiągnąć sukces. Choć osiąganie celów wymaga ciężkiej pracy, to bez odpowiedniego doceniania siebie wiąże się również z lękiem, wypaleniem i uczuciem pustki. Nasza koncepcja Celebrate Yourself opiera się na przekonaniu, że podróżowanie przekształca ludzi dążących do sukcesu w tych, którzy potrafią cieszyć się życiem, doceniać siebie i odpowiednio nagradzać” – mówi Mickeviciene.
Kampania wpisuje się w trendy kształtujące rynek rozszerzonej rzeczywistości w branży turystycznej, który – według raportu The Business Research Company – ma wzrosnąć do 12,83 miliarda dolarów do 2027 roku, przy średniorocznym tempie wzrostu (CAGR) wynoszącym 27,4%. Raport podkreśla, jak AR zmienia sposób angażowania klientów, wzbogacając doświadczenia i tworząc immersyjne połączenia z marką.
W krajach bałtyckich – Estonii, Łotwie i Litwie – gdzie również działa Join UP!, kampania zyskała ogromną popularność w mediach społecznościowych. Posty z kreatywnymi przedstawieniami dmuchanych piłek, pączków i tratw w kształcie łabędzi dotarły do ponad 435 tys. kont, a łączna liczba wyświetleń wyniosła prawie 650 tys., obejmując zarówno obserwujących markę, jak i użytkowników z rekomendacji. Na Litwie odnotowano wyjątkowe wyniki na Instagramie – zaangażowanie wzrosło tam aż o 158%. Dodatkowo kampania zdobyła uznanie w brytyjskim sektorze marketingu turystycznego, m.in. dzięki uwzględnieniu jej w tygodniowym przeglądzie Willa Stogdale’a, czołowego marketera w branży turystycznej.
Zainspirowana globalnymi markami, wykorzystującymi rozszerzoną rzeczywistość, w której grafika 3D jest integrowana z wideo, Join UP! zaadaptowała format, dostarczając świeże, immersyjne doświadczenie lokalnym rynkom. Ma ono na celu podkreślenie, że życie jest podróżą i aby uczynić ją przyjemną, warto znaleźć sposoby na celebrowanie chwil i nagradzanie siebie. Dzięki temu, Join UP! przesuwa granice kreatywności w branży, budując głębsze relacje z podróżnikami i wyznaczając nowe standardy marketingu doświadczeń w turystyce.
Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!
Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.