Komunikaty PR

Marka alessandro wspiera Różowy Październik

2024-10-04  |  09:20
Biuro prasowe

 

 

Marka alessandro wspiera Różowy Październik i przeznacza
20 proc. ze sprzedaży różowego lakieru HAPPY PINK na rzecz Fundacji OnkoCafe razem Lepiej.

 

Różowy Październik, już od wielu lat uznawany jest na całym świecie za miesiąc świadomości raka piersi. W tym szczególnym okresie szeroko promuje się i otwarcie rozmawia o tematach związanych z profilaktyką i diagnostyką nowotworów piersi oraz nowoczesnymi metodami ich leczenia. Celem akcji jest szerzenie wiedzy na temat raka piersi oraz uświadamianie kobietom, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna!

Międzynarodowym symbolem walki z rakiem piersi jest Różowa Wstążka.  Kolor różowy jest również motywem wielu produktów, które wspierają "Różowy Październik". Zysk ze sprzedaży tych produktów przeznaczany jest na cele kampanii, które podnoszą świadomość kobiet w kwestii profilaktyki raka piersi oraz zwiększenia dostępu do badań profilaktycznych.

#pazdziernikzhappypink – różowy lakier wspierający Różowy Październik

 

Z okazji Różowego Października marka alessandro przygotowała wyjątkową akcję!

20% zysku ze sprzedaży wszystkich rodzajów lakierów w kolorze HAPPY PINK (lakier hybrydowy STRIPLAC PEEL OR SOAK oraz tradycyjny lakier do paznokci) przeznaczy na wsparcie Fundacji OnkoCafe Razem Lepiej.  Zgodnie z ustaleniami z prezes fundacji Anną Kupiecką, środki zostaną przeznaczone na rzecz Klubu Pacjenta, który od lat wspiera pacjentów onkologicznych. W ramach jego działalności organizowane są zajęcia

 

 

warsztatowe o różnorodnej tematyce - artystyczne, sportowe, relaksacyjne, edukacyjne - oraz możliwość skorzystania z profesjonalnego wsparcia psychoonkologicznego."

 

alessandro wspiera fundację OnkoCafe Razem Lepiej

„Misją Fundacji OnkoCafe - Razem Lepiej jest integracja środowisk pacjentów onkologicznych poprzez tworzenie Klubów Pacjentów oraz poprawa jakości życia w trakcie i po zakończeniu leczenia, w szczególności przeciwdziałanie wykluczeniu społeczno-zawodowemu”.– Anna Kupiecka prezes fundacji OnkoCafe Razem Lepiej.

 

RAZEM LEPIEJ!

"To właśnie dzięki tym z Was, którzy kupią każdą sztukę naszego lakieru HAPPY PINK będziemy mogli przekazać pieniądze na fundację OnkoCafe Razem Lepiej i tym samym dołożyć małą cegiełkę do wsparcia pacjentów onkologicznych. Liczymy, że sprzedamy bardzo dużo różowych lakierów!" – Rafael Grieger, Luxury Hair & Cosmetics Group (właściciel marki alessandro).

 

Różowe lakiery HAPPY PINK można kupić na www.alessandro.pl

 

 

 

 

 

 

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie „Nie gadaj, tylko się zbadaj!” – PZU zachęca do profilaktyki onkologicznej Biuro prasowe
2024-10-04 | 12:30

„Nie gadaj, tylko się zbadaj!” – PZU zachęca do profilaktyki onkologicznej

PZU rusza z kampanią prewencyjną poświęconą profilaktyce onkologicznej, by zachęcić Polaków do zadbania o to co w życiu najważniejsze, czyli o zdrowie swoje
Zdrowie Leczenie alignerami - jak osiągnąć najlepszy rezultat?
2024-10-04 | 09:00

Leczenie alignerami - jak osiągnąć najlepszy rezultat?

Przezroczyste nakładki zrewolucjonizowały podejście do leczenia ortodontycznego, zapewniając skuteczną, komfortową i dyskretną alternatywę dla tradycyjnych aparatów na
Zdrowie Świętuj Dzień Uśmiechu z Orbit® i odkryj moc jogi śmiechu
2024-10-03 | 16:00

Świętuj Dzień Uśmiechu z Orbit® i odkryj moc jogi śmiechu

Marka bezcukrowych gum do żucia Orbit® co roku w programie edukacyjnym „Dziel się Uśmiechem” przypomina, jak ważna jest również higiena jamy ustnej, tak aby nasze

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.