Komunikaty PR

Połączenie z infolinią Warty jest bezpłatne nawet z Tajlandii czy Brazylii

2020-03-05  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Zeszłoroczne badanie Polskiej Izby Turystyki  wskazuje, że Polacy na wypoczynek wybierają nie tylko porę letnią - coraz częściej klienci odwiedzają biura podróży w poszukiwaniu wyjazdów na okres od jesieni do wiosny. Rośnie również liczba rezerwacji do odległych, egzotycznych destynacji. Ten kierunek wybrało w zeszłym roku blisko 20 proc. Turystów.

W 2019 roku na czele najpopularniejszych kierunków rankingu PIT pojawiły się: Tajlandia, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Malediwy, Wyspy Zielonego Przylądka i Kenia.

Kosztowne połączenia z zagranicy

W nagłych wypadkach turysta w obcym kraju powinien jak najszybciej otrzymać pomoc lekarską. Osoby posiadające ubezpieczenie turystyczne mogą skorzystać z pomocy ubezpieczyciela w zorganizowaniu pomocy medycznej. W takich momentach kontaktują się telefonicznie z konsultantem na infolinii. Jednak rozmowa wychodząca z Tajlandii lub Australii może kosztować turystę nawet ponad 8 zł za minutę połączenia. Średni czas rozmowy
z konsultantem wynosi natomiast ok. 10 minut – wliczając w to czas oczekiwania na połączenie, podanie niezbędnych danych (w tym numeru polisy) oraz ustalenie potrzeb klienta.

Dotychczas połączenie z ubezpieczycielem z zagranicy mogło być wysokim wydatkiem. Szczególnie jeśli mieliśmy problemy zdrowotne w kraju poza Unią Europejską rachunek po kontakcie z infolinią ubezpieczyciela wynosił co najmniej kilkadziesiąt złotych. Dlatego wprowadzamy rozwiązanie, dzięki któremu klient Warty dzwoniąc nawet z Argentyny czy Filipin nie wyda ani złotówki na połączenie z naszym konsultantem – komentuje Jarosław Nowak, kierujący Wydziałem Assistance w Warcie.

Darmowa rozmowa z konsultantem, dzięki internetowemu połączeniu

Warta przygotowała nowe rozwiązanie dla turystów potrzebujących skontaktować się
z konsultantem na infolinii. W celu rozwiązania problemu kosztownych rozmów telefonicznych Warta oferuje połączenia telefoniczne za pomocą internetu. Dzięki nowej funkcjonalności wystarczy dostęp do WiFi (np. w hotelu) lub lokalna karta do telefonu z pakietem internetowym, aby połączyć się z Wartą bez dodatkowych kosztów. Po wybraniu dedykowanego przycisku klient Warty połączy się bezpłatnie z konsultantem w Polsce, który zapewni odpowiednie wsparcie osobie objętej ubezpieczeniem. Dostęp do nowej funkcji możliwy jest przez smartfon za pośrednictwem strony https://wartatravel.eap.pl/ oraz aplikacji Messenger.

Naszym celem jest maksymalne uproszczenie komunikacji między klientem i konsultantem. Dzięki nowemu rozwiązaniu dajemy ubezpieczonym w Warcie możliwość szybkiego połączenia z dowolnego zakątka świata, bez narażania ich na dodatkowe opłaty. Oznacza to dla osób mających problemy zdrowotne podczas wyjazdu zagranicznego duże oszczędności – dodaje Jarosław Nowak .

Internetowe, bezpłatne połączenie z konsultantem to kolejne rozwiązanie, które wpisuje się
w strategię firmy. Zakłada ona m.in. praktyczne wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych do zapewnienia wysokiego poziomu obsługi klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy? Biuro prasowe
2024-12-23 | 11:00

Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?

Coraz więcej Polaków decyduje się spędzać święta Bożego Narodzenia poza domem, szukając miejsc, które łączą tradycyjny klimat z możliwością wyjątkowego wypoczynku. W
Podróże SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
2024-12-19 | 16:25

SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl

Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki
Podróże Przewodnik MICHELIN 2025: 32 nowe restauracje prezentują mistrzostwo tureckiej g
2024-12-19 | 01:00

Przewodnik MICHELIN 2025: 32 nowe restauracje prezentują mistrzostwo tureckiej g

Podczas uroczystej ceremonii, która odbyła się w hotelu Four Seasons Bosphorus w Stambule, zaprezentowany został wybór restauracji na rok 2025 w nowym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń

Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.