Połączenie z infolinią Warty jest bezpłatne nawet z Tajlandii czy Brazylii
Zeszłoroczne badanie Polskiej Izby Turystyki wskazuje, że Polacy na wypoczynek wybierają nie tylko porę letnią - coraz częściej klienci odwiedzają biura podróży w poszukiwaniu wyjazdów na okres od jesieni do wiosny. Rośnie również liczba rezerwacji do odległych, egzotycznych destynacji. Ten kierunek wybrało w zeszłym roku blisko 20 proc. Turystów.
W 2019 roku na czele najpopularniejszych kierunków rankingu PIT pojawiły się: Tajlandia, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Malediwy, Wyspy Zielonego Przylądka i Kenia.
Kosztowne połączenia z zagranicy
W nagłych wypadkach turysta w obcym kraju powinien jak najszybciej otrzymać pomoc lekarską. Osoby posiadające ubezpieczenie turystyczne mogą skorzystać z pomocy ubezpieczyciela w zorganizowaniu pomocy medycznej. W takich momentach kontaktują się telefonicznie z konsultantem na infolinii. Jednak rozmowa wychodząca z Tajlandii lub Australii może kosztować turystę nawet ponad 8 zł za minutę połączenia. Średni czas rozmowy
z konsultantem wynosi natomiast ok. 10 minut – wliczając w to czas oczekiwania na połączenie, podanie niezbędnych danych (w tym numeru polisy) oraz ustalenie potrzeb klienta.
Dotychczas połączenie z ubezpieczycielem z zagranicy mogło być wysokim wydatkiem. Szczególnie jeśli mieliśmy problemy zdrowotne w kraju poza Unią Europejską rachunek po kontakcie z infolinią ubezpieczyciela wynosił co najmniej kilkadziesiąt złotych. Dlatego wprowadzamy rozwiązanie, dzięki któremu klient Warty dzwoniąc nawet z Argentyny czy Filipin nie wyda ani złotówki na połączenie z naszym konsultantem – komentuje Jarosław Nowak, kierujący Wydziałem Assistance w Warcie.
Darmowa rozmowa z konsultantem, dzięki internetowemu połączeniu
Warta przygotowała nowe rozwiązanie dla turystów potrzebujących skontaktować się
z konsultantem na infolinii. W celu rozwiązania problemu kosztownych rozmów telefonicznych Warta oferuje połączenia telefoniczne za pomocą internetu. Dzięki nowej funkcjonalności wystarczy dostęp do WiFi (np. w hotelu) lub lokalna karta do telefonu z pakietem internetowym, aby połączyć się z Wartą bez dodatkowych kosztów. Po wybraniu dedykowanego przycisku klient Warty połączy się bezpłatnie z konsultantem w Polsce, który zapewni odpowiednie wsparcie osobie objętej ubezpieczeniem. Dostęp do nowej funkcji możliwy jest przez smartfon za pośrednictwem strony https://wartatravel.eap.pl/ oraz aplikacji Messenger.
Naszym celem jest maksymalne uproszczenie komunikacji między klientem i konsultantem. Dzięki nowemu rozwiązaniu dajemy ubezpieczonym w Warcie możliwość szybkiego połączenia z dowolnego zakątka świata, bez narażania ich na dodatkowe opłaty. Oznacza to dla osób mających problemy zdrowotne podczas wyjazdu zagranicznego duże oszczędności – dodaje Jarosław Nowak .
Internetowe, bezpłatne połączenie z konsultantem to kolejne rozwiązanie, które wpisuje się
w strategię firmy. Zakłada ona m.in. praktyczne wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych do zapewnienia wysokiego poziomu obsługi klientów.
Bo Natura, to nie bzdura!
Malownicze, tureckie miasteczka Safranbolu i Daday dołączają do sieci Cittaslow
Polskie trasy rowerowe zachwyciły Wiedeńczyków. Tłumy gości na stoisku.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Monika Richardson: Martwi mnie globalne ocieplenie klimatu. Zastanawiam się, jaki świat szykujemy dla naszych wnuków
Europejska Agencja Środowiska (EEA) alarmuje, że w związku z ocieplaniem się klimatu Europie zagraża wiele niebezpieczeństw, wśród nich ekstremalne zjawiska pogodowe – trąby powietrzne, fale upałów, powodzie, susze oraz pożary, a także wzrost zachorowań na różne choroby. W tej sytuacji Monika Richardson dziwi się temu, że wiele osób nie zważa na niekorzystne zmiany klimatyczne i zamiast im zapobiegać, poprzez swoje złe nawyki przyczyniają się tylko do pogłębienia problemu.
Media
Wojciech „Łozo” Łozowski: Nazywam Małgosię Rozenek terminatorem. Ona jest niesamowicie ambitną i zdyscyplinowaną kobietą
Wokalista nie ukrywa, że z dużą przyjemnością stanął do rywalizacji z Małgorzatą Rozenek-Majdan w biathlonie. Szybko się jednak przekonał, że prezenterka nie będzie łatwym przeciwnikiem i trzeba nie lada wysiłku, by jej dorównać. A i sama konkurencja przysporzyła mu niemało problemów.
Finanse
Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł
Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.