Polacy zainteresowani tajnikami motorsportu
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Opony w motorsporcie, temperatura i warunki panujące w samochodach rajdowych i dakarowych, moc w autach wyścigowych oraz specyfika treningów kierowców motorsportowych – to tematy, które przyciągają widzów nie tylko motorsportu. Potwierdzają to wyniki oglądalności odcinków serii „Gotowi na Motorsport”, przygotowanej przez Goodyeara we współpracy z Kubą Przygońskim. Cała seria na kanale YouTube cieszy się dużym zainteresowaniem wśród internautów.
Projekt „Gotowi na Motorsport” narodził się z połączenia pasji do wyścigów Kuby i legendarnych kompetencji Goodyeara. Kuba Przygoński, który w całym cyklu występuje w roli prowadzącego i zarazem eksperta, w lekki i bardzo przystępny sposób przybliża polskim widzom kulisy najważniejszych wyścigów motorsportowych, co pozwala lepiej zrozumieć filozofię tej dyscypliny.
Oglądając odcinki cyklu „Gotowi na Motorsport” widzowie poznają m.in. najważniejsze informacje i ciekawostki na temat budowy aut startujących w Rajdzie Dakar, wyścigach rallycrossowych czy zawodach driftingowych. Dowiedzą się też, które elementy są kluczowe dla odniesienia sukcesu w motorsporcie, a także przekonają się, ile wspólnego mają ze sobą opony używane na torze oraz te do codziennej jazdy. Ponadto Kuba Przygoński zdradza swoje patenty na sukces, bo treningi kierowcy rajdowego czy wyścigowego to nie tylko godziny spędzone za kierownicą.
„Poprzez projekt „Gotowi na Motorsport” chcieliśmy pokazać polskim widzom piękno i magię tej niezwykłej dyscypliny sportowej, która każdego roku przyciąga na trybuny i przed telewizory miliony fanów na całym świecie. Motorsport to także element bogatej historii marki Goodyear i zarazem źródło naszej inspiracji do tworzenia kolejnych przełomowych rozwiązań i produktów” – powiedziała Marta Kosyra, Consumer Brand Manager EEN w Goodyear Polska. „Wyniki oglądalności całej serii „Gotowi na Motorsport” potwierdzają, że nasz pomysł spodobał się odbiorcom. Mamy nadzieję, że dzięki temu projektowi grono kibiców sportów motorowych w Polsce jeszcze się powiększy.”
Seria „Gotowi na Motorsport” składa się z 10. odcinków:
1. Przygotowanie samochodu do driftu.
2. Bezpieczeństwo w motorsporcie.
3. Praca zespołowa w motorsporcie.
4. Samochody driftowe, rallycrosowe i dakarowe.
5. Wydolność, siła i trening kierowców motorsportu.
6. Temperatura w samochodach rajdowych i dakarowych.
7. Tory wyścigowe w Polsce i na świecie.
8. Kontuzje i awarie techniczne w motorsporcie.
9. Moc w samochodach wyścigowych.
10. Opony w motorsporcie.
Wszystkie odcinki są dostępne na kanale YouTube Goodyear Polska pod adresem https://www.youtube.com/channel/UCws7iw9UaLdAkWrJjqDqNoA.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.