Komunikaty PR

Polka mistrzynią Europy w indoor skydivingu!

2022-04-15  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR

ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl

Jedna z najbardziej znanych twarzy indoor skydivingu – stosunkowo świeżej dyscypliny sportowej, łączącej akrobatykę z lataniem w tunelu aerodynamicznym - po raz kolejny pokazała co potrafi. 

W weekend Maja Kuczyńska została Mistrzynią Europy rozgrywanych w Belgii zawodów.

Na tych samych zawodach stanęła również na drugim podium Pucharu Świata. Pierwszy raz w historii oficjalnych zawodów FAI dostała 10/10 za wykonany ruch obowiązkowy o nazwie Thomas Flair. To duży sukces polskiej zawodniczki!

 

Maja od dzieciństwa marzyła o lataniu. Swój pierwszy skok ze spadochronem wykonała w wieku 10 lat, a kilka miesięcy później odwiedziła tunel aerodynamiczny. Po 5 latach ciężkich treningów została mistrzynią świata juniorów w pierwszych oficjalnych zawodach indoor skydivingu. Maja startuje w kategorii freestyle, w której prezentuje układ porównywany do baletu w powietrzu. Jej choreografia zawiera elementy akrobacji wykonywane w rytm muzyki. Ta utalentowana 22 latka, po raz kolejny pokazała, na co ją stać.

 „Konkurowałam w dyscyplinie freestyle, która składa się z pięciu rund, rozłożonych na trzy dni. W pierwszych trzech rundach przedstawiałam swój półtora minutowy układ oceniany za poziom trudności akrobacji i za ich wartość artystyczną. Kolejne dwie były rundami obowiązkowymi, które wymagały ode mnie dużego skupienia. Musiałam w nich zmieścić 6 wyznaczonych figur, po 3 na układ - jesteśmy oceniani zarówno za techniczną jakość wykonania figur, jak i za ich umiejętne wkomponowanie w program.” – powiedziała Maja Kuczyńska.

 

Z pasją patrzę w niebo

Indoor skydiving to dla Mai największa pasja, choć wcześniej uprawiała jeździectwo, gimnastykę, a także uczyła się grać na fortepianie i śpiewać. Nic nie było wystarczająco silną konkurencją dla powietrznych akrobacji. Jednak zamiłowanie do tego sportu, to nie wszystko. Za takimi sukcesami naszej zawodniczki kryją się niezliczone godziny treningów spędzone w tunelu aerodynamicznym i w powietrzu, podczas skoków ze spadochronem. Maja ponad połowę swojego życia doszkalała swoje zdolności, m.in. w Stanach, gdzie szlifowała umiejętności spadochroniarskie. Droga do mistrzostwa była długa i niekoniecznie usłana różami. Dla Mai to jednak gra warta świeczki i nie chodzi tu o wygrywanie zawodów – dla Polki latanie jest wszystkim. 

„Co roku konkurencja jest coraz większa. To wymaga ciągłych treningów i kreatywności. Zależało mi na tym, żeby wprowadzić dużo nowych elementów do układu, dopracować je najlepiej jak potrafię i pokazać swoje mocne strony. Moja praca się opłaciła, ponieważ pierwszy raz w historii oficjalnych zawodów FAI dostałam 10/10 za wykonany ruch obowiązkowy o nazwie Thomas Flair.” – powiedziała nasza Zawodniczka. 

 

Chcę więcej

Maja z wielkim rozmachem pisze swoją historię w polskim i światowym sporcie. Nie osiada jednak na laurach - w tym roku planuje wziąć jeszcze udział w Mistrzostwach Świata  w  outdoor skydiving, czyli klasycznych skokach spadochronowych. Dołączy do pierwszej polskiej drużyny freestyle skydiving. Pozostaje nam z zapartym tchem śledzić poczynania naszej Zawodniczki i życzyć jej wysokich lotów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.