Polska premiera designerskiej marki Blest w Domotece!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Warszawskie Centrum Designu Domoteka zyskało nowego najemcę. W grudniu 2023 r. w przestrzeni Domoteki został otwarty salon marki Blest. To specjalizująca się w meblach tapicerowanych marka, na tożsamość której składa się połączenie ukraińskiego rzemiosła i włoskiego designu. Warszawski lokal to pierwszy w Polsce salon ukraińskiej firmy. Najemcy dedykowano przestrzeń o powierzchni 240 m2. Za komercjalizację centrum wyposażenia wnętrz odpowiada międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield.
Ukraińskie rzemiosło i włoski design
Marka Blest jest jedną z najpopularniejszych marek mebli tapicerowanych w Ukrainie oraz jednym z największych producentów. Historia firmy rozpoczęła się w 1999 r. od niewielkiego, rzemieślniczego warsztatu założonego z mieście Czerkasy. Firma od początku specjalizowała się w produkcji mebli tapicerowanych. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz rzemieślniczej precyzji wykonania marka Blest w krótkim czasie zdobyła uznanie klientów oraz silną pozycję na ukraińskim rynku meblarskim. W 2010 r. marka zawiązała współpracę z włoskimi partnerami – projektantką Concettą Lauriero, właścicielką studia Lauriero Design z Mediolanu oraz Domenico Larato, doświadczonym ekspertem z zakresu technologii produkcji oraz projektowania mebli tapicerowanych. Decyzja ta na stałe zmieniła tożsamość marki Blest i rozpoczęła nowy etap w jej rozwoju. Od tamtej pory wszystkie linie i modele mebli projektowane są przez włoskich specjalistów, a Domenico Larato pełni współcześnie funkcję Chief Designera marki. Potwierdzeniem jakości mebli Blest i rynkowej pozycji producenta było przyznanie marce pierwszej nagrody na międzynarodowych targach meblowych KIFF. Aktualnie na portfolio Blest składają się ponad 20 lat doświadczenia oraz ponad 300 wyjątkowych modeli mebli tapicerowanych – to sofy, łóżka i pufy, których znakiem rozpoznawczym jest funkcjonalność, komfort oraz elegancki, ponadczasowy design w nowoczesnym stylu. Marka posiada ponad 150 salonów w Ukrainie i poza jej granicami, a jej meble eksportowane są m.in. do Włoch, Francji, Danii, Litwy, Estonii czy Kanady.
Salon Blest w warszawskiej Domotece jest pierwszym salonem marki w Polsce. Dla klientów Centrum Designu Domoteka przeznaczono przestrzeń o powierzchni 240 m2.
„To dla nas zaszczyt, że pierwszy rozdział historii naszej marki na polskim rynku pisze się właśnie w przestrzeni Centrum Designu Domoteka. Wierzymy, że wraz z bezkompromisową jakością oraz niebanalnymi i nowoczesnymi rozwiązaniami, nasz asortyment będzie świetnym uzupełnieniem grona obecnych w Domotece marek. Jesteśmy dumni z jakości starannie dobranych przez nas surowców, których używamy do produkcji mebli. Stawiamy na przyjazne środowisku materiały oraz niezawodne mechanizmy od europejskich i ukraińskich producentów. W dodatku do bezwzględnej jakości, nasze meble zostały stworzone przez włoskiego projektanta Domenico Larato i są odzwierciedleniem włoskiego designu – inspirującego, zaskakującego i niebywale zróżnicowanego” – mówi Yuliya Tryndyak, reprezentantka marki Blest.
„Cieszymy się, że to właśnie Domoteka została wybrana miejscem, które przedstawi polskim konsumentom kolekcję marki Blest. Na jej wyjątkowe DNA składa się połączenie najwyższej jakości ukraińskiego rzemiosła oraz niezrównanego włoskiego designu. Jako Właściciel Domoteki dbamy o to, by proponować naszym klientom wyselekcjonowaną, różnorodną ofertę mebli i akcesoriów wyposażenia wnętrz. Klasyczne tapicerowane sofy i pufy Blest z pewnością zdobędą uznanie tych klientów Centrum Designu Domoteka, którzy cenią prostotę i komfort w niewymuszonym stylu glamour” – dodaje Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, Właściciela Domoteki.
Domoteka to największe w Polsce Centrum Designu o szerokiej ofercie mebli i akcesoriów do wnętrz.
„Propozycja produktowa Domoteki ewoluuje wraz ze zmianą trendów w designie oraz preferencji polskich konsumentów, którzy chcą po prostu pięknie mieszkać. Cieszę się, że pełen nowości rok 2023 zakończyliśmy wprowadzeniem do oferty centrum tak ciekawej marki mebli tapicerowanych, która znacznie poszerzy możliwości wyboru dla klientów” – mówi Marta Słysz, Leasing Manager w Cushman & Wakefield.
W przestrzeni Domoteki mieszczą się znane, polskie i międzynarodowe marki wnętrzarskie oraz wysokiej jakości design, który cenią zarówno klienci indywidualni, jak i profesjonaliści – projektanci wnętrz czy styliści. W ponad 60 salonach znaleźć można ponad 600 renomowanych marek, z których niektóre dostępne są tylko w Domotece. Dodatkowo klienci do dyspozycji mają platformę marketplace z ponad 40 tys. produktów. Domoteka to nie tylko unikalna galeria handlowa, to także przestrzeń wyjątkowych wydarzeń takich jak Domodesign, konsultacje z doświadczonymi architektami wnętrz oraz spotkania ze znanymi designerami i projektantami Design Star for Domoteka.
https://domoteka.pl/
![Perfekcyjna toaletka Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_881703636,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Perfekcyjna toaletka
![Domopasje w Domotece: Premiera Raportu wzorniczego](/files/_uploaded/glownekonf_429579180,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Domopasje w Domotece: Premiera Raportu wzorniczego
![Szafirowa lodówka side by side marki Haier zadebiutowała na polskim rynku](/files/_uploaded/glownekonf_597775254,w_239,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Szafirowa lodówka side by side marki Haier zadebiutowała na polskim rynku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Moda
![](/files/1922771799/luna-eurowizja-1-ram1,w_274,r_png,_small.png)
Luna: Bardzo mocno przeżyłam swój występ na Eurowizji. Nie do końca potrafię kontrolować emocje i często po prostu wygrywają łzy
Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że mogła reprezentować nasz kraj na tegorocznej Eurowizji w Szwecji i jak zapewnia, był to milowy krok w jej karierze. Jej zdaniem najważniejsza nie jest bowiem sama wygrana, ale możliwość zaprezentowania się szerokiemu gronu odbiorców. I choć bardzo przeżyła brak awansu do finału konkursu, to miło wspomina swój udział w tym wydarzeniu. Udało jej się zdobyć nowe doświadczenia i nawiązać wiele cennych muzycznych znajomości.
Nauka
Młodym singlom coraz bardziej podoba się życie w pojedynkę. Znacząca zmiana w ciągu dekady
![](/files/1922771799/tita-single-foto,w_133,r_png,_small.png)
Dzisiejsi nastoletni single są bardziej zadowoleni z bycia stanu wolnego niż ich rówieśnicy 10 lat temu – wynika z badań niemieckiego Uniwersytetu Johannesa Gutenberga w Moguncji. Ich autorzy podkreślają, że może to być następstwem obserwowanych w ostatnich latach trendów, kiedy spada liczba małżeństw i są one zawierane przez coraz starszych ludzi. Bycie singlem stało się bardziej normalne i akceptowalne w społeczeństwie. Większej satysfakcji ze stanu wolnego badacze nie stwierdzili jednak wśród starszych grup badanych.
Ochrona środowiska
Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew
![](/files/1922771799/fleming-otoczenie-2-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.