Komunikaty PR

Polska znana marka wspiera Pawła Wąska - skoczka narciarskiego

2024-11-14  |  01:00
Biuro prasowe

W ramach współpracy logo marki widoczne będzie na frontowej, centralnej części kasku sportowca, eksponując je podczas najważniejszych zawodów, w tym Pucharu Świata oraz krajowych mistrzostw, w których Paweł Wąsek weźmie udział. 

- Odliczanie do sezonu zimowego już powoli dobiega końca, a ja w ten nowy sezon wchodzę z nowym sponsorem. Dziękuję firmie @wisniowski_official za zaufanie i wsparcie – ogłosił na swoim profilu instagramowym skoczek. 

Paweł Wąsek to reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich, medalista mistrzostw kraju, olimpijczyk z 2022 roku, a także uczestnik licznych zawodów mistrzostw świata w narciarstwie klasycznym i lotach narciarskich. Jego kariera jest pełna sukcesów (m.in. zwycięzca letniego Grand Prix z 2024 r., FIS Cup z 2016/2017 r.), a doświadczenie i konsekwencja w dążeniu do najwyższych lokat wyróżniają go w międzynarodowym środowisku sportowym. W minionych sezonach Paweł wielokrotnie zdobywał punkty Pucharu Świata, występował na Igrzyskach Europejskich oraz wielokrotnie stawał na podium w konkursach drużynowych i indywidualnych, zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym. 

Współpraca wysokich lotów 

To ważny krok dla marki WIŚNIOWSKI, która konsekwentnie realizuje swoją wizję wspierania sportu, podkreślając tym samym znaczenie młodych talentów i ich dążenie do sukcesu na arenie międzynarodowej. Dla przypomnienia, marka WIŚNIOWSKI to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w segmencie bram garażowych, drzwi, ogrodzeń, fasad i okien w Polsce, dostępna jest dziś w ponad 35 krajach świata. Wyposaża nie tylko posesje milionów Polaków, ale i realizuje inwestycje publiczne, przemysłowe czy komercyjne – także w obszarze infrastruktury sportowej (wśród ostatnich m.in. montaż produktów w Hali 100-lecia KS Cracovia czy na stadionie w Karpaczu). 

To nie pierwszy raz, kiedy małopolska firma promuje sportowe pasje. W samym 2024 r. firma wspierała m.in. transmisję Siatkarskiej Ligii Narodów oraz Igrzysk Olimpijskich, a także Międzynarodowy Turniej dla młodych piłkarzy – Sokolik Cup. W poprzednich latach firma była oficjalnym partnerem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.