Komunikaty PR

Ponadczasowa elegancja we wnętrzu

2020-12-21  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Elegancja bazuje na właściwych zestawieniach koloru i tekstury oraz na subtelnej grze między nimi. Ciekawą ilustracją tak rozumianej definicji jest nowość Villeroy&Boch – płytki ścienne oraz dekory kolekcji Restonica. Wszystko wskazuje na to, że 2021 upłynie pod ich znakiem.

Creme, greige oraz anthracite – szlachetność tych barw zainspirowała twórców kolekcji Restonica Villeroy&Boch do stworzenia nowoczesnej linii płytek ściennych znanych zarówno z niezwykłej gładkości matu, jak i z ciekawej tekstury dekorów linii. Dzięki nim na ścianach jednego wnętrza, w różnych zestawieniach i proporcjach, może dojść do spotkania dwóch komplementarnych jakości.

Myślenie o aranżacji zacznij od dekoru

Aranżując wnętrze domu lub mieszkania warto zacząć od spójnego pomysłu, który interpretowany na kilka sposobów, pojawi się w każdej przestrzeni. Motywem przewodnim może zostać na przykład tekstura – jak na dekorach Restonica Villeroy&Boch.

Charakterystyczne wypukłości płytek z powodzeniem skupiają na sobie wzrok i w interesujący sposób odbijają światło. Dzięki temu sprawdzą się zarówno na otwartej płaszczyźnie, jak i we wnęce – jako całościowy koncept ściany lub jej części.

Dzięki dekorom możliwe jest tworzenie eleganckich, wydzielonych części płytkowej kompozycji nad umywalką albo przy wannie. W monochromatycznym duecie z gładkimi płytkami w tym samym kolorze lub w zestawieniu z inną barwą.

Efekt reliefu i kunszt rękodzieła

Linia dekorów w subtelny sposób nawiązuje do wieloletniej tradycji reliefu, czyli wykonanej w kamieniu lub drewnie płaskorzeźby. Twórcy kolekcji zinterpretowali tę formę sztuki w nieco abstrakcyjny i niezwykle nowoczesny sposób, dzięki czemu płytki Restonica pasują do współczesnych, stylowych projektów oraz inwestycji.

Purystyczna natura oraz niebanalne oblicze płytkowego reliefu na długo zapadają w pamięć i już zawsze kojarzą się z trendsetterskimi pomysłami designerów współpracujących z marką Villeroy&Boch.

Dwa formaty piękna i ich wymiar praktyczny

Płytki Restonica Villeroy&Boch dostępne są w dwóch formatach 20x60 cm oraz 30x90 cm. Większy rozmiar ułatwi szybką aranżację dużych ścian, mniejszy pomoże przy wykończeniach i aranżacji mniejszych przestrzeni. Szlachetność barw kolekcji będzie natomiast gwarancją udanego projektu w chłodnej lub ciepłej tonacji.

Wspomniane formaty można swobodnie łączyć w symetryczny lub rozproszony układ, który podkreśli trójwymiarową fakturę dekorów oraz niezwykłą urodę płytek. Te zaś obok walorów wizualnych, posiadają też pożądane rozwiązania praktyczne – takie jak szkliwo CeramicPlus, która sprawia, że ściany są miłe w dotyku i szczególnie łatwe w pielęgnacji.

Elegancja z nutą ekstrawagancji

Twórcy kolekcji Restonica Villeroy&Boch wychodzą również naprzeciw potrzebom osób poszukujących nietuzinkowych, wnętrzarskich rozwiązań. Płytki – kojarzone najczęściej z gładką, matową powierzchnią – pokazują w niej dodatkową, estetyzującą przestrzeń, właściwość.

Nieco ekstrawaganckie, trochę drapieżne i niejednoznaczne, pomogą podkreślić klimat pokoi oraz zwiększyć szansę na końcowy efekt „wow!”. Takie połączenie zachowawczej klasyki oraz oryginalnej nowoczesności zda egzamin w większości aranżowanych wnętrz domów oraz przestrzeni publicznej. I z pewnością nie raz zostanie docenione za ponadczasową, inspirującą elegancję.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.