Komunikaty PR

Popularni polscy TikTokerzy z e-bookiem „Jak zdobyć wymarzonego chłopaka?”

2021-07-13  |  10:45
Biuro prasowe
Kontakt
Natalia Bodziony
Triple PR

Jaktorowska 5/68
01-202 Warszawa
natalia.bodziony|triplepr.pl| |natalia.bodziony|triplepr.pl
534 931 911
www.triplepr.pl

Fani polskich TikTokerów mają szansę poznać swoich ulubionych twórców
w nowej odsłonie – Pasiek, czyli Jan Marciniak, Cypriano Italiano i Kamil Szymczak stworzyli
e-booka „Jak zdobyć wymarzonego chłopaka?”. Wydawnictwo skierowane jest do fanek i fanów TikTokerów, ciekawych ich miłosnych doświadczeń i poglądów na związek, oraz do młodych dziewczyn, które chciałyby wejść w związek, jednak czują się w świecie romantycznych relacji jeszcze nieco zagubione.

TikTok to jedna z najpopularniejszych aplikacji wśród młodego pokolenia. Jak podaje zagraniczny portal businessofapps.com, miesięczny bilans aktywnych użytkowników globalnie wynosi aż 689 milionów.
W Europie liczba ta sięga 100 milionów. Grudzień 2020 roku stanął pod znakiem 6 miliardów pobrań aplikacji łącznie.

Wiodący twórcy aplikacji – Pasiek, Cypriano Italiano i Kamil Szymczak mają szerokie grono fanów
i obserwatorów. Pasiek, najpopularniejszy TikToker roku 2020, ma 2,3 mln obserwujących. Cypriano Italiano może pochwalić się 658 000 obserwatorami na platformie, a grono fanów Kamila to aż 385 000 osób. Twórcy w nowym e-booku dzielą się swoimi miłosnymi doświadczeniami, opowiadają, co doceniają w dziewczynach oraz to, z jakimi trudnościami można mierzyć się w związkach. Chłopaki mówią, jak zrozumieć chłopaków. W końcu kto mógłby to wytłumaczyć lepiej od nich?

Choćby dziewczyna byłaby najpiękniejsza na świecie, lecz miała mało atrakcyjne wnętrze, nie umiałbym z nią być – podkreśla Jan Marciniak (Pasiek).

Popularni TikTokerzy szczerze i bez owijania w bawełnę opowiadają o swoich miłosnych perypetiach.
W e-booku przedstawiają prywatną stronę swojej codzienności. Cypriano Italiano, Pasiek i Kamil Szymczak pokazują, że ich życie to nie tylko ładne i zabawne kadry z TikToka. Choć ich konta
w mediach społecznościowych obserwowane są przez miliony użytkowników, w kwestii uczuć nie różnią się od zwykłych chłopaków – również przeżywają zauroczenia, rozstania, czasem nawet zdrady. Opowiadają o tym, jak trudne są to przeżycia, szczególnie, gdy przyglądają się im tysiące obserwatorów.

Uważam, że w każdej kobiecie można dostrzec coś pięknego. Facet patrzy na to jak się uśmiechasz, zachowujesz, co mówisz, jak mówisz i myśli sobie: „Jaka ona jest piękna!" – mówi Cypriano Italiano.

Treść e-booka przygotowanego przez ulubieńców publiczności polskiego TikToka niesie ważne przesłanie – bądźcie sobą i nie zapominajcie o swoich wartościach! Szczerość w bliskiej relacji to podstawa, a bez zaufania nie da się zbudować szczęśliwego związku. Dostosowywanie się do innych i udawanie kogoś, kim się nie jest, prowadzi do wielu konfliktów i nieporozumień. A w efekcie… do złamanego serca!

Dobry związek rozwija obydwoje partnerów, motywuje ich by stawali się lepszymi ludźmi – zauważa Kamil Szymczak.

Premiera e-booka „Jak zdobyć wymarzonego chłopka?”, napisanego przez gwiazdy polskiego TikToka, miała miejsce 12 lipca 2021. E-book dostępny jest w sprzedaży na platformie fansi.pl (https://fansi.pl/).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Triple PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.