Komunikaty PR

Port Łódź kibicuje Biało - Czerwonym

2021-06-08  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

W najbliższy piątek (11 czerwca) ruszają Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Wszystkie bezpośrednie transmisje meczów oraz powtórki rozgrywek będzie można oglądać także w Porcie Łódź. 

Dla miłośników sportowych emocji Port Łódź przygotował niespodziankę. Na czas Euro 2020 (2021) w strefie restauracyjnej Centrum pojawią się dwa duże ekrany, na których będzie można śledzić na żywo wszystkie piłkarskie rozgrywki, a także obejrzeć powtórki meczów. Ekrany zostaną umiejscowione tak by z każdej części strefy restauracyjnej - także z tarasu zewnętrznego - zapewnić kibicom komfortowe oglądanie Mistrzostw. 

Strefa restauracyjna Portu Łódź wydłuży na czas trwania Euro 2020 (2021) godziny pracy, zatem wszystkie mecze będzie można obejrzeć korzystając jednocześnie z oferty gastronomicznej. Dodatkowo w dni, kiedy w Mistrzostwach grać będzie Polska Reprezentacja, na Foodcourcie rozdawane będą biało – czerwone gadżety, które umilą wspólne kibicowanie polskiej drużynie. 

Biało – Czerwoni pierwsze mecze rozegrają: 

14 czerwca (poniedziałek) o godzinie 18:00 ze Słowacją 

19 czerwca (sobota) o godzinie 21:00 z Hiszpanią 

23 czerwca (środa) o godzinie 18:00 ze Szwecją

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.