Komunikaty PR

Portal Świątecznej Poczty w Porcie Łódź

2020-12-10  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Ten rok jest wyjątkowy – nawet Święty Mikołaj pracuje w trybie home office. Ale nic straconego bo w Porcie Łódź powstał specjalny Portal Świątecznej Poczty! Za jego pomocą dzieci mogą wysłać wirtualny list do Mikołaja i zdradzić o czym marzą na Święta. A w odpowiedzi dostaną spersonalizowany film od Świętego Mikołaja we własnej osobie – idealny do obejrzenia wspólnie przed wręczeniem gwiazdkowego prezentu!

List do Mikołaja wysyłamy online za pomocą tabletu, który będą miały ze sobą Elfy oczekujące na dzieci w Atrium, obok sklepu IKEA. Aby wysłać list należy od 5 do 23 grudnia dokonać zakupów w sklepach Portu Łódź na kwotę minimum 100 zł (na jednym paragonie). Następnie z paragonem udać się do Portalu Świątecznej Poczty. Portal czynny jest codziennie w godzinach od 12.00 do 20.00. Tam sprawy przejmą Elfy, które pomogą dziecku wysłać list z marzeniami do Mikołaja. Wybieramy, klikamy i Mikołaj otrzymuje nasz list!

Podczas wysyłania listu, należy podać swój adres mailowy, na który przyjdzie informacja z prośbą o przesłanie zdjęć dziecka, mających pojawić się w filmiku. I to wszystko! Po sześciu godzinach na skrzynce pocztowej czekać będzie spersonalizowany film prosto od Świętego Mikołaja! Z pewnością będzie to wyjątkowy i niezapomniany prezent dla dziecka w oczekiwaniu na Pierwszą Gwiazdkę!

 

Regulamin akcji dostępny jest na stronie Portu Łódź oraz pod linkiem: regulamin

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.