Komunikaty PR

Porusz swój umysł z ASICS podczas 21. Cracovia Maratonu

2024-04-11  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

Polsce – Cracovia Maraton, którego 21. edycja odbędzie się 14 kwietnia br. Biegowy weekend w stolicy Małopolski zdominuje hasło „Move your mind”, czyli „Porusz swój umysł”.

 

Kampanijne hasło naszej marki odnosi się do filozofii założycielskiej – „w zdrowym ciele, zdrowych duch”, które jest aktualne jak nigdy wcześniej. Nie tylko biegacze, ale również wszyscy entuzjaści aktywności fizycznej doświadczają mentalnych korzyści wynikających z uprawiania sportu. Nasze globalne badania jednoznacznie wskazują, że istnieje nierozerwalna więź pomiędzy ruchem a dobrostanem psychicznym. „Porusz swój umysł” nawiązuje nie tylko do aspektów fizycznych, ale także do kwestii mentalnych, na które sport ma bezpośredni, pozytywny wpływ – mówi Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.

 

Dla wszystkich uczestników i kibiców maratonu w Krakowie ASICS przygotował dedykowane stoisko w strefie expo, gdzie będzie można znaleźć najnowszą kolekcję odzieży i obuwia biegowego. Na stoisku będzie także dostępna „Ściana marzeń”, na której biegacze będą mogli zapisać swoje cele na weekendowe starty w Krakowie.

 

W ramach sponsoringu technicznego, marka wyprodukowała koszulki przeznaczone na królewski dystans oraz Bieg Nocny, który odbędzie się dzień wcześniej, w sobotę. Zostały one wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu, a grafiki prezentują kultowe krakowskie zabytki – Bazylikę Mariacką (maraton) i Zamek Królewski na Wawelu (Bieg Nocny). Koszulki na oba dystanse będzie można nabyć w cenie detalicznej 80 zł w biurze zawodów.

 

Biuro zawodów to również miejsce, w którym będzie można przetestować najnowsze buty do biegania ASICS – GEL-NIMBUS 26, NOVABLAST 4 czy GEL-KAYANO 30. Dodatkową atrakcją będzie możliwość skorzystania z analizy biegowego kroku za pomocą systemu RUN ANALYZER. W sobotę odbędzie się natomiast panel edukacyjny „Różne Twarze Maratonu”, organizowany wspólnie przez ASICS i Sklep Biegacza.

 

Harmonogram panelu:

 

12:05-12:20 — Pierwszy maraton – i co dalej? Jak nie zepsuć debiutu maratońskiego? – Michał Ptak – ASICS FrontRunner

12:35-12:50 – Jak zawalczyć o rekord życiowy w maratonie? –  Izabela Paszkiewicz – polska lekkoatletka specjalizująca się w biegach długodystansowych, ambasadorka marki ASICS

12:50-13:05 – Jak biega głowa – mentalne aspekty biegania – Monika Świątek – psycholog sportu, trenerka mentalna, ASICS FrontRunner

13:25-13:40 – O, (s)kurcze! Jak radzić sobie ze skurczami i kontuzjami? – Kacper Piech – trener biegania, ASICS FrontRunner

14:00-14:20 – Biegiem przez życie – Jerzy Skarżyński – maratończyk, trener, były reprezentant Polski, ambasador marki ASICS.

14:20-14:35 – Pizza czy kebab po maratonie? – Monika Czyż-Cupryś – dietetyk, ASICS FrontRunner

 

Specjalna strefa kibicowania ASICS zostanie zlokalizowana na 40. km niedzielnego maratonu. Będą ją tworzyć między innymi przyjaciele marki oraz członkowie globalnej społeczności biegowej, ASICS FrontRunner Poland. Na strefie nie zabraknie również motywującej muzyki, inspirujących haseł i dużo dobrej energii skierowanej do biegaczy na ostatnich metrach maratonu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę? Biuro prasowe
2024-07-23 | 10:00

Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę?

Polacy zdają sobie sprawę ze znaczenia aktywności fizycznej, jednak mimo to większość z nas nie spełnia zaleceń WHO w tym zakresie. Co ciekawe, powodem nie zawsze jest brak czasu, a
Sport Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki
2024-07-22 | 12:00

Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki

Na kanale YouTube @Meczyki1 pojawia się nowy format Czas Decyzji powered by G-SHOCK, w którym Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK i Radosław Przybysz zaproszą najciekawszych ludzi ze
Sport ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu
2024-07-17 | 13:30

ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu

Warszawa, obok stolicy Nigerii Lagos, jest jednym z dwóch miast na świecie zaangażowanych w projekt Running For Clean Air. Głównym celem inicjatywy prowadzonej przez World

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.