Komunikaty PR

Porusz swój umysł z ASICS

2024-09-25  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

Już 1 października 2024 roku o godz. 18:00 w sklepie Sportano przy ul. Malborskiej 45 w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie inaugurujące kampanię "Style gry w sportach halowych w obuwiu ASICS". Gościem specjalnym spotkania będzie Marcin Janusz, ambasador ASICS, dwukrotny zwycięzca Ligi Mistrzów i srebrny medalista igrzysk olimpijskich w siatkówce.

Współpraca z Marcinem Januszem oraz firmą Sportano to idealny przykład, jak nasza misja – "w zdrowym ciele, zdrowy duch" – przekłada się na wspieranie sportowców i aktywności fizycznej na każdym poziomie. Marcin, jako ambasador ASICS, doskonale uosabia wartości, które promujemy – zaangażowanie, pasję do sportu i dbałość o zdrowie psychiczne oraz fizyczne. Wspólnie z naszymi partnerami pragniemy inspirować do podejmowania wyzwań i przekraczania własnych granic, niezależnie od poziomu zaawansowania – mówi Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.

W programie wydarzenia zaplanowana jest między innymi rozmowa z Marcinem Januszem, którą poprowadzi dziennikarz TVP Sport i komentator siatkówki, Piotr Dębowski. Uczestnicy będą mieć również możliwość zadawania pytań, zrobienia wspólnego zdjęcia z ambasadorem ASICS oraz udziału w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami.

Marka ASICS od lat jest obecna w siatkówce, produkując zaawansowane technologicznie obuwie, które wspiera graczy na każdym poziomie, od amatorów po profesjonalistów. Oferta obejmuje szeroki wybór butów halowych, zapewniając stabilność, amortyzację i przyczepność. Obuwie ASICS w zależności od stylu gry dzieli się na trzy wiodące segmenty – „Wyżej”, „Mocniej”, „Szybciej”. Pierwszy z nich obejmuje modele przeznaczone dla graczy preferujących grę w pionie, którzy potrzebują dużo amortyzacji, aby skakać wyżej. Druga kategoria koncentruje się na zawodnikach, którzy grają nisko na nogach i wymagają dodatkowej stabilizacji przy gwałtownych ruchach skrętnych, a trzecia znajduje zastosowanie wśród osób, które szybko poruszają się po parkiecie, wymagając lekkości i elastyczności.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.