Komunikaty PR

Postaw na Stół Pepsi – połącz pasję kulinarną z wyjątkowym smakiem Pepsi

2020-01-22  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Justyna Wrzosek
Questia

ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl
Do pobrania inf_pras ( 1.45 MB )

Zgodnie z globalnym pozycjonowaniem marki – #FORTHELOVEOFIT – Pepsi nieustannie inspiruje młodych ludzi do podążania za swoimi pasjami, do robienia i celebrowania tego, co kochają. Wśród ulubionych sposobów spędzania wolnego czasu młodzi najczęściej wymieniają spotkania w gronie znajomych. To właśnie wtedy najchętniej stawiają na sprawdzone, ale i nowe, doznania kulinarne. W kampanii „Postaw na Stół Pepsi” udział wezmą właściciele restauracji w Warszawie, Łodzi i Katowicach, którzy tworząc wyjątkową kuchnię stanowią inspirację dla innych. Dodatkowo swoje wsparcie zapowiedzieli influencerzy, którzy już wcześniej zasiadali przy Stole Pepsi.

Marka Pepsi jest silnie osadzona w kontekście rozrywki i przyjemnych doznań, stale zachęcając, aby w pełni angażować się w to, co uwielbiamy robić. Hasło #FORTHELOVEOFIT, gdzie w tym wypadku „IT” jest jednoznaczne z „FOOD”, zachęca do wspólnego spędzania czasu i zabawy w odkrywanie mniej lub bardziej odważnych smaków. „Postaw na Stół Pepsi” to kontynuacja idei Stołu Pepsi z 2019 roku – wirtualnego miejsca, w którym spotyka się grupa znajomych przy pysznym jedzeniu i Pepsi. W kampanii letniej 2019 Pepsi pokazywała prawdziwe „zajawki” przedstawicieli generacji Z, a obecnie marka prezentuje „foodowe” opowieści szefów kuchni i właścicieli restauracji.

–Młodzi ludzie coraz częściej sięgają po odważniejsze smaki wywodzące się z odległych kuchni oraz mają potrzebę wspólnego celebrowania posiłków ze znajomymi, dlatego coraz chętniej odwiedzają ciekawe miejsca na stale rozwijającej się kulinarnej mapie miast. „Postaw na Stół Pepsi” to akcja, która zachęca, aby, bez względu na wybór miejsca i dania, na stole pojawiła się Pepsi, bo to najlepsze towarzystwo do jedzenia – powiedziała Lena Ozimska, Assistant Brand Manager Pepsi w PepsiCo Polska.

W kampanii „Postaw na Stół Pepsi” marka podjęła współpracę z wyjątkowymi ludźmi, którzy z zaangażowaniem tworzą niezwykłe dania. Seria 6 filmów pokazuje, jak ich zamiłowanie do różnych kuchni wpływa na podejmowanie odważnych decyzji, zarówno w życiu, jak i w kontekście tworzenia dań, które trafią na Stół Pepsi. Pierwszy z filmów (link tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=Vj-WicNl7bA) opowiada o Marcinie Pałaszu, właścicielu lokalu „Pałaszowanie”, który na kultowym w Warszawie „Zbawiksie” serwuje najstarszy polski fast-food – zapiekanki. Kolejne filmy będą sukcesywnie udostępniane na kanale Pepsi Polska na YouTubie (link tutaj: https://www.youtube.com/user/orzezwiajswiat), a wśród prezentowanych kuchni i dań znajdą się m. in. shish, tajskie curry, ramen, czyli jedno z najpopularniejszych ostatnio dań wśród młodych ludzi, a także prawdziwie mięsne przysmaki. Akcję „Postaw na Stół Pepsi” będą także wspierać influencerzy z ekipy Pepsi.

– Podczas poszukiwań bohaterów naszych opowieści poznaliśmy wielu fantastycznych ludzi, pełnych pasji, którzy robią to, co naprawdę kochają. Za każdym lokalem kryje się wyjątkowa historia oraz przysmaki z różnych zakątków świata – zachęcamy do ich poznania – podsumowała Lena Ozimska.

Silne wsparcie marketingowe

Oprócz wspomnianych 6 filmów promocyjnych z udziałem kulinarnych ekspertów, które będzie można zobaczyć na kanale własnym marki Pepsi w serwisie YouTube (link tutaj: https://www.youtube.com/user/orzezwiajswiat), kampania „Postaw na Stół Pepsi” będzie wspierana różnorodnymi formatami promocyjnymi, które pojawiać się będą w TV i digitalu. Wśród nich są spoty reklamowe o długości 15” i 30” (link tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=Pvu6hFxE43g), bumpery (krótkie formy wideo) na kanałach VOD, displaye, a także liczne formaty w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram).

Działania w digitalu, w tym filmy wideo, zostały opracowane przez agencję Artegence i wyprodukowane przez dom produkcyjny OTOFILM, a spot TV przygotowała agencja BBDO. Za zakup mediów OMD Media Direction. Wsparcie PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Zachęcamy do śledzenia profilu Pepsi na Facebooku oraz Instagramie i regularnego odwiedzania strony https://www.facebook.com/PEPSIpl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Kultowa śniadaniownia Bułkę przez Bibułkę z lokalem w Łodzi Biuro prasowe
2024-04-25 | 12:35

Kultowa śniadaniownia Bułkę przez Bibułkę z lokalem w Łodzi

Podbiła serca warszawiaków, teraz czas na Łódź. Znana i popularna w stolicy restauracja śniadaniowa Bułkę przez Bibułkę, otworzy swój pierwszy lokal poza Warszawą w
Styl życia Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 11:05

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą
Styl życia Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!
2024-04-24 | 11:00

Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 25

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.