Komunikaty PR

Powitaj wiosnę z Galerią Zaspa

2022-03-23  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Nareszcie do nas dotarła – wiosna! Dni w końcu robią się coraz dłuższe, a temperatura wyższa. Nadszedł więc czas na porządki. W najbliższą sobotę 26 marca Galeria Zaspa zaprasza do udziału w ekoevencie. W programie zbiórka elektrośmieci z upominkami i bezpłatne przeglądy rowerowe. 

 

Z okazji nadejścia wiosny Galeria Zaspa postanowiła powitać nową porę roku w nietypowy sposób. Wszystkich, którzy zaczęli robić wiosenne porządki zachęca do oddawania zebranych elektrośmieci. Każdy, kto w najbliższą sobotę przyniesie je do pasażu handlowego i zostawi w dedykowanym do tego kontenerze, otrzyma ekoupominek – wytrzymałą i wielorazowego użytku torbę bawełnianą. Sobotnia wizyta w galerii będzie też doskonałą okazją do wykonania nieodpłatnie przeglądu rowerowego. Specjaliści bezpłatnie sprawdzą wszystkie niezbędne parametry, by bezpiecznie rozpocząć nowy sezon przejażdżek. W ramach serwisu m.in. wyregulują przerzutki, skontrolują hamulce, nasmarują linki i napęd, napompują koła i sprawdzą ogumienie, dokręcą połączenia śrubowe czy napięcie szprych. A właściciel jednośladu… będzie mógł w tym czasie odpocząć przy pysznej kawie, która dostępna będzie tuż obok na kawowym stoisku. 

Zapraszamy! Wydarzenie odbędzie się w sobotę 26 marca w godzinach 10:00-16:00. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Urodzinowe prezenty z okazji 25-lecia CH Borek Biuro prasowe
2024-10-03 | 01:20

Urodzinowe prezenty z okazji 25-lecia CH Borek

Centrum Handlowe Borek jest już z Wami od ćwierćwiecza! Przez ten długi czas dokładaliśmy wszelkich starań, aby wszyscy – nasi sąsiedzi i przyjaciele, wracali do nas jak
Zakupy Poznaj e-commerce krajów bałtyckich oczami Estończyka
2024-10-01 | 14:00

Poznaj e-commerce krajów bałtyckich oczami Estończyka

  Czy kraje bałtyckie – Litwa, Łotwa i Estonia - to dobry kierunek ekspansji zagranicznej? Sprawdźmy to! Szacuje się, że będą to jedne z najszybciej rozwijających się
Zakupy W Pepco rusza projekt Cena jakiej nie było
2024-09-30 | 12:00

W Pepco rusza projekt "Cena jakiej nie było"

Pepco zaskakuje nowymi, niższymi cenami kilkudziesięciu linii produktowych ze swojej podstawowej oferty. Asortyment tańszych towarów obejmuje m.in. ubrania dla dzieci i dorosłych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.