Komunikaty PR

Poznaj kwiatowe lody E.Wedel OH! dostępne w sklepach sieci Żabka

2022-05-04  |  12:25
Biuro prasowe
Do pobrania DOCX ( 1.84 MB )

Tegoroczny sezon lodowy dla klientów sieci Żabka zapowiada się niezwykle apetycznie. W zamrażarkach sieci znajdziemy wyjątkowe lody pokryte oryginalną wedlowską czekoladą. Do portfolio marki dołączyły dwa lody E.Wedel OH! Kwiat Wiśni oraz Kwiat Lawendy. Nowe propozycje lodów OH! od E.Wedel to niecodzienne, kwiatowe zestawienia smakowe, które idealnie uprzyjemnią szczególnie te ciepłe, letnie momenty.

Kwiat Wiśni na patyku

Lody E.Wedel OH! Kwiat Wiśni to idealna propozycja dla wielbicieli oryginalnych połączeń smakowych. Kremowa i głęboka w smaku, śmietankowa masa lodowa, połączona z soczystym sorbetem wiśniowym, oblana jest delikatną, oryginalną białą wedlowską czekoladą, w której zanurzone są kawałki wiśni. Nowość oferuje nie tylko pyszny, owocowy smak, ale zapewnia też niezwykłą, orzeźwiającą rozkosz.

Lody E.Wedel OH! Kwiat Lawendy 
Gramatura - 90 ml
Cena sugerowana – 5,99 zł
Dostępność – sklepy sieci Żabka

Lawendowy czas przyjemności

Lody E.Wedel OH! Kwiat Lawendy to idealny przysmak dla wszystkich konsumentów gustujących w unikatowych połączeniach smakowych. Nowa propozycja w portfolio lodów E.Wedel OH! to zestawienie aromatycznej lawendy z idealnie komponującą się nutą intensywnego cytrynowego sorbetu. Całość została oblana pyszną, oryginalną, białą czekoladą wedlowską, dzięki czemu lody tworzą niezwykły, owocowo-czekoladowy duet z oryginalnym, kwiatowym akcentem. 

Lody E.Wedel OH! Kwiat Lawendy 
Gramatura - 90 ml
Cena sugerowana – 5,99 zł
Dostępność – sklepy sieci Żabka

Nowości pojawiły się w ofercie dedykowanej sieci sklepów Żabka w kwietniu 2022 roku.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.

Muzyka

Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.