Komunikaty PR

Poznaliśmy zwycięzców konkursu Paradyż Designers!

2022-03-25  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania 03 ( 0.7 MB )

Prestiżowy konkurs Ceramiki Paradyż dedykowany dla architektów i projektantów wnętrz właśnie dobiegł końca. Oryginalność i kreatywność nadesłanych projektów oceniło Jury pod przewodnictwem światowej klasy projektantki mody Gosi Baczyńskiej. Wszystkie z nagrodzonych prac zaskakują ogromną wrażliwością i nieszablonowym podejściem do urządzania wnętrz.

 

 

Konkurs cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Uczestnicy przesłali aż 2159 zgłoszeń. W pierwszym etapie Jurorzy oceniali zakwalifikowane projekty w 10-cio stopniowej skali za pośrednictwem dedykowanego formularza online.  Do kolejnej fazy wybrano 28 projektów, które uzyskały największą ilość głosów i to właśnie one trafiły pod obrady Jury.

 

Nagroda główna w wysokości 30 tysięcy złotych trafiła do Pawła Szczygła. Drugie miejsce i 20 tysięcy złotych przyznano Michałowi Wiakowi, a trzecia nagroda i 10 tysięcy złotych powędrowały do Weroniki Walasz. To właśnie ta trójka oczarowała ekspertów świeżością i śmiałością swoich prac. Przewodnicząca Jury, Gosia Baczyńska przyznała także nagrodę specjalną. Jej laureatka, Danuta Konieczna otrzyma unikalną kreację, którą stworzy we współpracy ze światowej klasy projektantką. Przewodnicząca Jury przyznała również dwa wyróżnienia: dla Kamili Wardy i Joanny Mórawskiej.
W konkursie Paradyż Designers głosować mogli także widzowie. Nagrodę Publiczności wynoszącą
5 tysięcy złotych przyznano Angelice Grzyb.

 

Konkurs Paradyż Designers powstał z myślą o profesjonalistach. Ceramika Paradyż wraz z Gosią Baczyńską zaprosiła architektów, projektantów, dekoratorów oraz studentów architektury wnętrz, słowem osoby czynnie zajmujące się projektowaniem wnętrz do urzeczywistnienia wizji nowoczesnego wnętrza i stworzenia aranżacji, która „ubierze” je niczym w najlepsze modowe kreacje. Zadanie konkursowe polegało na przygotowaniu wizualizacji 3D projektu dowolnie wybranej przestrzeni do 80 m2 z kreatywnym i niebanalnym wykorzystaniem płytek ceramicznych z kolekcji Paradyż My Way by Gosia Baczyńska. Patronat nad konkursem objęło Stowarzyszenie Architektów Polskich SARP.

 

- Nasza misja inspirowania pięknem i pozycja w branży zobowiązują do spektakularnych działań. W ubiegłym roku wprowadziliśmy do sprzedaży stworzoną wspólnie z Gosią Baczyńską kolekcję płytek, która doskonale wyraża naszą odwagę i autorskie podejście do wzornictwa przemysłowego. Teraz, poprzez konkurs chcieliśmy zaprosić osoby z branży do własnej interpretacji i prezentacji pomysłu na zastosowanie tych oryginalnych produktów. Rezultaty przeszły nasze najśmielsze oczekiwania. Ogrom kreatywności i talentu twórców zaowocował wspaniałymi projektami. Jestem przekonana, że staną się one inspiracją zarówno dla innych profesjonalistów, jak również dla naszych klientów. Z całego serca gratuluję zwycięzcom i dziękuję Jury za zaangażowanie i wytężoną pracę. Niezwykle ciekawie było obserwować jak architekci czerpią z doświadczenia naszej marki. - podsumowała Dominika Traczyk, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż.

 

Wszystkie prace oceniło Jury pod przewodnictwem autorki wyjątkowej kolekcji płytek ceramicznych Gosi Baczyńskiej. W składzie Jury znaleźli się także: Andrzej Pągowski - artysta grafik, kultowy twórca plakatów, Julia Kulczyńska Maffashion - blogerka modowa, influencerka, Agnieszka Kalinowska-Sołtys - partner APA Wojciechowski, Wiceprezes SARP, Agnieszka Gruszczyńska-Hyc redaktor naczelna "Dobre Wnętrze", „M jak Mieszkanie” i urzadzamy.pl, Anna Grużewska - redaktor naczelna "Czas na Wnętrze", Marcin Szczelina, krytyk i kurator architektury, Piotr Kędzierski, dziennikarz, gospodarz znanych audycji oraz dr Anna Tępińska-Marcinek, współwłaścicielka i członkini Zarządu Ceramiki Paradyż. 

 

Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się 5 kwietnia w Warszawie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka AAF: Teoria Mnogości. Abstrakcja w OFF Piotrkowska Center Biuro prasowe
2024-10-02 | 14:00

AAF: Teoria Mnogości. Abstrakcja w OFF Piotrkowska Center

  Dla miłośników sztuki abstrakcyjnej – wystawy, koncerty i performanse. Dla pasjonatów tatuażu – pop-up tatuatorski. A dla ciekawych świata sztuki –
Sztuka W październiku serce europejskiej sztuki współczesnej zabije w Wilnie
2024-10-01 | 13:10

W październiku serce europejskiej sztuki współczesnej zabije w Wilnie

Wilno stopniowo zyskuje uznanie na europejskiej scenie sztuki współczesnej, przyciągając coraz większą uwagę międzynarodowych kuratorów, krytyków i
Sztuka Druga edycja Konkursu Anioły Rzemiosła – „Dajmy skrzydła talentom”
2024-09-26 | 10:00

Druga edycja Konkursu Anioły Rzemiosła – „Dajmy skrzydła talentom”

11 grudnia 2024 r. odbędzie się druga edycja Konkursu Anioły Rzemiosła w Pałacu na Wyspie w Muzeum Łazienki Królewskie. Konkurs jest wyjątkowym wydarzeniem, które skupia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.