Komunikaty PR

Premiera Biotec Academy w Polsce

2021-06-14  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpeg ( 11.19 MB )

W środę 9 czerwca 2021 r. w Klinice Urody Beleza znajdującej się w Dworku Admirał w Sopocie odbyło się wyjątkowe spotkanie Biotec Polska. Wzięło w nim udział kilkudziesięciu partnerów biznesowych Biotec, wśród których byli właściciele i właścicielki salonów i gabinetów kosmetologicznych z całej Polski. 

Gościem specjalnym była Katarzyna Figura, ambasadorka marki Biotec Italia, która od lat z zadowoleniem korzysta z technologii Biotec i kosmeceutyków Renlive. 

W pierwszej części spotkania goście mieli okazję wysłuchać prezentacji na temat innowacyjnej linii kosmeceutyków Renlive, poprowadzonej przez Ericę Carturan - kosmetologa i szkoleniowca Biotec Italia. Następnie zostały przedstawione trzy najnowsze urządzenia Biotec Italia – MyTone, Elite i Exhila, o których opowiadali Erica Carturan oraz Mirko Esatti - Export Manager Biotec Italia. 

Podczas spotkania została ogłoszona premiera Biotec Academy w Polsce – cyklu wydarzeń pełnych wiedzy, wymiany doświadczeń i prezentacji nowości z zakresu linii Renlive. Premiera ta doskonale wpisuje się w tegoroczne obchody 10-lecia działalności Biotec Polska.

Spotkanie zakończyło uroczyste otwarcie Kliniki Urody Beleza w Sopocie - najnowszej kliniki partnerskiej Biotec Polska. 

Zdjęcie: Erica Carturan - kosmetolog, szkoleniowiec Biotec Italia, Marcin Łyjak – prezes Biotec Lasers Polska, Katarzyna Figura, Mirko Esatti - export manager Biotec Italia, Joanna Winniczuk - menedżer Dworku Admirał, Janusz Olewiński – wiceprezes Biotec Lasers Polska, Michał Stromski – właściciel Dworku Admirał  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć