Premiera Glamry: Nowa Jakość w Świecie Profesjonalnych Kosmetyków Fryzjerskich
21 września w wyjątkowej atmosferze salonu Magia Blondu w Fabryki Norblina w Warszawie odbyła się premiera sklepu online dla branży fryzjerskiej – Glamry. Wydarzenie przyciągnęło wielu gości, w tym celebrytów, influencerów i profesjonalistów z branży. Na evencie pojawili się m.in. Sylwia Madeńska, Alex Morzynska i Albert Pędziwiatr, znani z popularnych programów telewizyjnych, która z zachwytem uczestniczyli w premierowym wydarzeniu.
Glamry to nowoczesna marka, której misją jest dostarczanie profesjonalnych kosmetyków i akcesoriów fryzjerskich najwyższej jakości. Wyróżnia ją fakt, że jest jedynym oficjalnym dystrybutorem Amazon Keratin w Polsce – marki, która zyskała globalne uznanie za swoje zaawansowane terapie keratynowe. Nowa platforma Glamry.pl dedykowana jest profesjonalistom, ale także najbardziej wymagającym klientom, którzy poszukują najwyższej jakości produktów do pielęgnacji włosów.
Jednym z głównych punktów programu wydarzenia było szkolenie z innowacyjnej koloryzacji z użyciem keratyny, która po raz pierwszy w Polsce została wykonana na żywo. To nowość od Amazon Keratin – zabieg, który łączy w sobie proces koloryzacji i jednoczesną regenerację włosów przy użyciu keratyny. Ta rewolucyjna technika umożliwia fryzjerom oferowanie swoim klientom wyjątkowego efektu bez obciążania włosów. Prezentacja wzbudziła duże zainteresowanie wśród obecnych na wydarzeniu fryzjerów. To innowacyjne podejście wpisuje się w strategię Glamry, które chce dostarczać narzędzia i produkty dla profesjonalistów, umożliwiając im tworzenie unikalnych, długotrwałych efektów w salonach.
Premiera Glamry to nie tylko nowa marka na polskim rynku, ale także nowa jakość w świecie kosmetyków fryzjerskich. Marka zapowiada, że jej oferta będzie systematycznie poszerzana o kolejne produkty – od profesjonalnych narzędzi fryzjerskich po akcesoria pielęgnacyjne i naturalne doczepy.
Glamry.pl już teraz oferuje szeroki wybór kosmetyków Amazon Keratin, a także inne produkty dedykowane profesjonalistom i ich wymagającym klientom. Marka stawia na wyjątkową selekcję produktów, które wyróżniają się jakością, prestiżem i skutecznością.
"Cieszymy się, że możemy wprowadzić na rynek markę, która odpowiada na potrzeby profesjonalistów w branży fryzjerskiej. Glamry to nie tylko sklep internetowy, ale także miejsce, w którym fryzjerzy mogą zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności" – mówi jeden z założycieli marki podczas premiery.
Premiera Glamry to początek nowego rozdziału w branży kosmetycznej, który zapowiada rewolucję w sposobie, w jaki fryzjerzy i klienci mogą korzystać z zaawansowanych produktów do pielęgnacji i stylizacji włosów. Marka już teraz zyskała sobie duże zainteresowanie, a jej przyszłość na rynku zapowiada się obiecująco.
Kontakt dla mediów:
Łukasz Dąbrowski
kontakt@glamry.pl
+48 697 027 168

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Anna Dec: Często zapominamy, że poza ekranami telefonów jest prawdziwe życie i wartościowi ludzie. Bądźmy blisko nich i komunikujmy się najprościej, jak tylko się da
Prezenterka przyznaje, że w naszym społeczeństwie można zauważyć coraz większe bariery komunikacyjne, dlatego stoimy przed niezwykle trudnym wyzwaniem zachowania równowagi między korzystaniem z nowoczesnych mediów a pielęgnowaniem relacji osobistych. Aby jednak zobaczyć drugiego człowieka, czegoś się od niego nauczyć czy zainspirować jego życiem, przede wszystkim trzeba wyjrzeć zza szklanych ekranów swoich telefonów. Anna Dec zauważa też, że w dzisiejszych czasach coraz rzadziej rozmawiamy ze sobą w realnym świecie, a zbyt często poprzez różnego rodzaju komunikatory.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Prawo
Adaptacje poddaszy bez odpowiednich zabezpieczeń to realne zagrożenie pożarowe. Eksperci apelują o lepsze egzekwowanie przepisów

Z danych Państwowej Straży Pożarnej wynika, że w okresie od 1 stycznia do 13 lipca 2025 roku doszło do blisko 77 tys. pożarów. Ponad 17 tys. wybuchło w budynkach mieszkalnych, co jest nieco wyższym wynikiem niż rok temu. Ogień zbyt łatwo rozprzestrzenia się przez nieodpowiednio zabezpieczone kanały wentylacyjne i trasy kablowe. Źródłem problemów są także zaadaptowane poddasza bez zabezpieczeń przeciwpożarowych czy dachy z instalacjami fotowoltaicznymi.