Premiera Glamry: Nowa Jakość w Świecie Profesjonalnych Kosmetyków Fryzjerskich
21 września w wyjątkowej atmosferze salonu Magia Blondu w Fabryki Norblina w Warszawie odbyła się premiera sklepu online dla branży fryzjerskiej – Glamry. Wydarzenie przyciągnęło wielu gości, w tym celebrytów, influencerów i profesjonalistów z branży. Na evencie pojawili się m.in. Sylwia Madeńska, Alex Morzynska i Albert Pędziwiatr, znani z popularnych programów telewizyjnych, która z zachwytem uczestniczyli w premierowym wydarzeniu.
Glamry to nowoczesna marka, której misją jest dostarczanie profesjonalnych kosmetyków i akcesoriów fryzjerskich najwyższej jakości. Wyróżnia ją fakt, że jest jedynym oficjalnym dystrybutorem Amazon Keratin w Polsce – marki, która zyskała globalne uznanie za swoje zaawansowane terapie keratynowe. Nowa platforma Glamry.pl dedykowana jest profesjonalistom, ale także najbardziej wymagającym klientom, którzy poszukują najwyższej jakości produktów do pielęgnacji włosów.
Jednym z głównych punktów programu wydarzenia było szkolenie z innowacyjnej koloryzacji z użyciem keratyny, która po raz pierwszy w Polsce została wykonana na żywo. To nowość od Amazon Keratin – zabieg, który łączy w sobie proces koloryzacji i jednoczesną regenerację włosów przy użyciu keratyny. Ta rewolucyjna technika umożliwia fryzjerom oferowanie swoim klientom wyjątkowego efektu bez obciążania włosów. Prezentacja wzbudziła duże zainteresowanie wśród obecnych na wydarzeniu fryzjerów. To innowacyjne podejście wpisuje się w strategię Glamry, które chce dostarczać narzędzia i produkty dla profesjonalistów, umożliwiając im tworzenie unikalnych, długotrwałych efektów w salonach.
Premiera Glamry to nie tylko nowa marka na polskim rynku, ale także nowa jakość w świecie kosmetyków fryzjerskich. Marka zapowiada, że jej oferta będzie systematycznie poszerzana o kolejne produkty – od profesjonalnych narzędzi fryzjerskich po akcesoria pielęgnacyjne i naturalne doczepy.
Glamry.pl już teraz oferuje szeroki wybór kosmetyków Amazon Keratin, a także inne produkty dedykowane profesjonalistom i ich wymagającym klientom. Marka stawia na wyjątkową selekcję produktów, które wyróżniają się jakością, prestiżem i skutecznością.
"Cieszymy się, że możemy wprowadzić na rynek markę, która odpowiada na potrzeby profesjonalistów w branży fryzjerskiej. Glamry to nie tylko sklep internetowy, ale także miejsce, w którym fryzjerzy mogą zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności" – mówi jeden z założycieli marki podczas premiery.
Premiera Glamry to początek nowego rozdziału w branży kosmetycznej, który zapowiada rewolucję w sposobie, w jaki fryzjerzy i klienci mogą korzystać z zaawansowanych produktów do pielęgnacji i stylizacji włosów. Marka już teraz zyskała sobie duże zainteresowanie, a jej przyszłość na rynku zapowiada się obiecująco.
Kontakt dla mediów:
Łukasz Dąbrowski
kontakt@glamry.pl
+48 697 027 168

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.