Komunikaty PR

Premiera serii gresów Grand Concept marki Opoczno

2020-10-16  |  14:17
Biuro prasowe

W artystycznej przestrzeni warszawskiej Galerii Ornament marka Opoczno, najstarszy polski producent płytek ceramicznych, zaprezentowała swoje premierowe kolekcje gresów z serii Grand Concept, inspirowane wyrafinowanym pięknem naturalnego kamienia oraz motywami industrialnymi.

Trzynaście wyjątkowych kolekcji wielkoformatowych gresów z polskiego Opoczna mieli okazję zobaczyć na żywo dziennikarze i architekci podczas prezentacji w artystycznych wnętrzach Galerii Ornament 30 września i 1 października. Gospodynią tego wyjątkowego miejsca jest architekt wnętrz Anna Koszela, która zaaranżowała przestrzeń idealną do ekspozycji tej spektakularnej serii. Grand Concept  stanowi bowiem wyjątkowe połączenie niepowtarzalnych wzorów, luksusowej, polerowanej powierzchni oraz imponujących formatów.

Uczestniczący w spotkaniach dziennikarze i architekci poznali wszystkie premierowe kolekcje, które charakteryzuje ekscytujący design i świeża, wychodzącą poza schematy interpretacja klasycznych materiałów: kamienia naturalnego, betonu i stali. Wraz z ekspertami marki Opoczno odkryli również inspiracje, jakie towarzyszyły projektowaniu wzorów każdej z trzynastu kolekcji. Od jasnych, które charakteryzuje delikatniejszy rysunek (Brave Onyx, Night Shade, Distance, Eternal), poprzez mocniejsze kamienie z bogatym użyleniem (Stonington, Marble Skin, Silver Point, Essential Graphite), aż po odważne, wyraziste wzory w zdecydowanych kolorach (Color Crush, Ironic, Desert Wind, Vulcanic Dust, Essential Grey).

Podstawą projektów graficznych wszystkich kolekcji z rysunkiem kamienia są skany autentycznych minerałów. To ekscytujące wzornictwo bazuje zarówno na klasycznym, dostojnym rysunku marmuru, jak i surowym, żywiołowym obliczu wysokogórskiej skały. To sprawia, że najnowsze kolekcje stanowią doskonałą propozycję nie tylko dla wielbicieli aranżacji w klasycznym stylu, ale również dla miłośników nowoczesnych, bardziej minimalistycznych projektów. Każda z kolekcji zapewni niepowtarzalny klimat wnętrzom mieszkalnym i przestrzeniom komercyjnym.

Gwiazdą prezentacji była flagowa kolekcja Color Crush, zachwycająca melanżem żył, załamań i rozświetleń tworzących mocny rysunek, podkreślony wyjątkowym kolorem granatu. Pierwowzorem kolekcji jest labradoryt, minerał odkryty na półwyspie Labrador w Ameryce Północnej. To kamień ceniony ze względu na swoje metaliczne refleksy, które w najpiękniejszych i najrzadszych okazach prezentują niezwykle szeroką gamę kolorów, w tym odcienie niebieskiego i brązu. Gości spotkania urzekły również oddające wyrafinowane piękno natury wzory Stonington, Marble Skin, Silver Point oraz Essential Graphite, zaczerpnięte z pełnych energii i różnorodności naturalnych kamieni.  

Kolekcja Stonington odkrywa przed nami majestatyczne oblicze natury. W unikalny sposób łączy w sobie mocny charakter i niepowtarzalny urok kamienia naturalnego w odcieniu szarości. Mocny, wyrazisty rysunek tworzą zdecydowane, ciemne żyły w odcieniach grafitów i brązów, a wyjątkowej głębi dodaje polerowana powierzchnia. To płytki, które z pewnością będą grały główną rolę w rozmaitych aranżacjach, a minimalistycznym wnętrzom zapewnią ekskluzywny wygląd. Kolekcja Marble Skin stanowi powiew niewymuszonej elegancji w najlepszym wydaniu. Inspirowana ponadczasowym marmurem, prezentuje jego szlachetne i klasyczne oblicze. Kolorystyka płytek utrzymana jest w odcieniach głębokiej szarości w surowym, matowym wykończeniu. Całość została podkreślona brązowymi i czarnymi żyłami wykończonymi błyszczącym tuszem, co tworzy wysublimowany efekt. To kolekcja, która będzie stanowić doskonałą bazę aranżacji w różnych stylach. Kolekcja Silver Point udowadnia nam, że szarości, podobnie jak naturalne materiały, nigdy nie wychodzą z mody. Płytki zdobi niezwykle dyskretny wzór marmuru w odsłonie subtelnego srebra. Minimalistyczny efekt został podkreślony dzięki matowemu wykończeniu. Eleganckie i stylowe połączenie chłodnej szarości z rysunkiem marmuru stanowi doskonały punkt wyjścia do aranżacji utrzymanych w różnych stylach wnętrzarskich. Te oryginalne płytki zaspokoją gusta zarówno osób poszukujących nowoczesnych rozwiązań, jak i tych, którzy cenią ponadczasowe materiały. Szlachetny, a zarazem surowy charakter kamienia oddaje wzór płytek z kolekcji Essential Graphite. Motyw wysokogórskiej skały z wyraźnie odwzorowanymi spękaniami pokazuje naturę w swojej pięknej, choć chłodnej odsłonie. Polerowana powierzchnia podkreśla szykowny charakter płytek, a także nadaje im nieco tajemniczy wymiar. Płytki utrzymane są w ciemnym, grafitowym odcieniu, którego głębię przełamują białe żyły. Kolekcja świetnie sprawdzi się w nowoczesnych, minimalistycznych przestrzeniach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Farmacja

Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.