Premiera wysłodków Tofi Horses na CAVALIADA 2021

4 dni wydarzenia, dwie areny, pięć konkurencji jeździeckich, zmagania w skokach przez przeszkody, międzynarodowe konkursy światowych rankingów, aukcja koni czy największe Targi Sprzętu i Akcesoriów Jeździeckich CAVALIADA EXPO w Poznaniu – wśród nich rozwijająca się marka Tofi Horses dostarczająca niemelasowane wysłodki buraczane.
„Biało-zielona” marka Tofi Horses, należąca do koncernu Pfeifer & Langen (na stoisku nr 62) po raz pierwszy w historii zaprezentowała swój produkt pośród ponad kilkudziesięciu producentów sprzętu, akcesoriów i żywności dla koni. Stoisko, zaaranżowane w sielskim stylu z dodatkiem siana, polskich jabłek oraz ekspozycją produktów, zachęciło tysiące odwiedzających do poznania marki. Chętni mogli nie tylko napić się pysznej kawy, ale także mogli otrzymać darmową próbkę wysłodków do wypróbowania w stajennym zaciszu. Odwiedzający otrzymali też bony rabatowe na zakup wysłodków w sklepie internetowym oraz dowiedzieli się, dlaczego warto włączyć niemelasowane wysłodki Tofi Horses do diety zwierzęcia, zwłaszcza kiedy koń nie ma apetytu, traci masę w okresie zimowym lub zwyczajnie potrzeba mu energii.
Podczas targów można było też poznać opinie młodych amazonek i właścicielek koni, które przed wydarzeniem testowały produkty w swoich stajniach, wśród nich m.in. Wisza HR, Imielinka z Wymarzonej Stajni, Szkoła na Kopytach, Bad Mare Day czy Natalia Schiffer.
Wysłodki buraczane Tofi Horses stanowią idealne uzupełnienie diety konia – można je mieszać
z sieczką, sianem, musli. Są dla zwierzęcia smaczne (mają słodki smak, jednak zawierają mniej niż 10% cukru!) i wnoszą do dawki pokarmowej pożądane włókno. Zawierają one także łatwo przyswajalne pektyny oraz dużo potrzebnego dla kości wapnia. Dzięki zawartym aminokwasom, doskonale wpływają na budowę mięśni. Sprawdzają się w diecie wszystkich koni zarówno młodych, jak i starszych. Stosuje się je zwykle w formie mokrej lub półmokrej, czyli po uprzednim zalaniu wodą. Marka, wspólnie z Uniwersytetem Rolniczym im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, poddała wysłodki analizie, która wykazała, że wysłodki Tofi Horses należy namaczać zaledwie godzinę w ciepłej wodzie (lub 2 godziny w wodzie zimnej). Można więc przygotować je przed treningiem, a tuż po zejściu z wybiegu na konia czeka gotowy posiłek.
Jeśli też chcesz sprawdzić jakość produktu Tofi Horses, zajrzyj na stronę www.tofihorses.pl lub na Instagrama @tofi_horses. Teraz przy zakupie produktów w sklepie internetowym klienci otrzymają wiaderko i łopatkę gratis.

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.