Premierowe odcinki serialu „Victor i Valentino” na Cartoon Network!
Przyrodni bracia spędzają wakacje w niewielkim, ale wyjątkowo tajemniczym Monte Macabre. Każdego dnia pomagają babci w rodzinnym interesie, a w wolnym czasie z pasją rozszyfrowują lokalne zagadki. W najnowszych odcinkach Victor postanowi powalczyć o swojego ukochanego karalucha, a także wyprawi z Valentino niezwykłą imprezę.
Drugi sezon kreskówki przynosi nieoczekiwane zwroty akcji – zachoruje ukochany karaluch Victora. Wówczas chłopiec zwróci się o pomoc do Charlene z nadzieją, że jej umiejętności przywrócą ukochanego pupila do życia. W innym odcinku chłopcy chcą odstraszyć pewnego łobuza i do tego zadania rekrutują ducha. Jednak sytuacja wymknie się spod kontroli… Jaki będzie finał tej historii?
W Monte Macabre odbywa się również co roku festiwal filmowy, który przypomina Victorowi o jego marzeniach związanych z karierą filmowca. Innym razem chłopiec uznaje, że jego największym talentem jest komunikacja z postaciami z zaświatów. Wśród tych wydarzeń nie zabraknie niezwykłej zabawy, ponieważ przyrodni bracia postanowią urządzić największą imprezę w historii miasteczka. Czy jednak w stoisku z taco nauczyli się, jak zabrać się za organizację takiego wydarzenia?
O kreskówce „Victor i Valentino”
„Victor i Valentino” to stworzona przez Cartoon Network Studios przygodowa komedia o dwóch braciach, którzy spędzają wakacje u babci Chaty. Każdego dnia chłopcy pomagają jej w prowadzeniu stoiska z wyśmienitymi tacos. Jednak ich serca rozpalają nie codzienne obowiązki, ale niezwykłe zdarzenia i nadprzyrodzone zjawiska, których świadkami przypadkowo się stają.
Stworzona przez Diego Molano środkowoamerykańska sceneria kreskówki wprowadza małych widzów w niezwykły nastrój. Motyw główny z niezwykłymi, nadprzyrodzonymi elementami, działa jako katalizator akcji i tajemnic, które serial zgłębia w każdym odcinku.
Premiera nowych odcinków serialu „Victor i Valentino” w poniedziałek 18 stycznia o 14:50. Emisja od poniedziałku do piątku na antenie Cartoon Network.
O Cartoon Network EMEA
Cartoon Network to kanał dla dzieci wypełniony ekscytującą mieszanką komedii i przygody. Główną grupą docelową stacji są chłopcy i dziewczynki w wieku 6-12 lat. Przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje, które pobudzają wyobraźnie i nawiązują do uniwersalnych motywów przyjaźni, zachęcają dzieci do bycia sobą. Ramówka kanału obejmuje takie kreskówki jak: „Atomówki”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Ben 10”, „Między nami, misiami”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Ninjago: Mistrzowie Spinjitzu”, „Kicia Rożek”, „Craig znad potoku”, „Obóz na wyspie” oraz wielokrotnie nagradzane seriale „Steven Universe”, „Pora na przygodę” oraz „Zwyczajny serial”. Z produkowanych przez kanał treści można również skorzystać dzięki stronie internetowej, a także poprzez gry, wideo na żądanie, urządzenia mobilne i szeroki wachlarz artykułów licencyjnych. Właścicielem marki Cartoon Network jest WarnerMedia.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior Marketing & PR Manager Eastern Europe & Poland | Katarzyna Tumielewicz
| Joanna Hała PR Manager | dotrelations joanna.hala@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.