Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
W Lidl Polska od czwartku, 19 grudnia, do niedzieli, 22 grudnia, można znaleźć idealne prezenty last minute! Pyszne słodycze, które świetnie sprawdzą się jako dodatki do świątecznych paczek, kupimy w sklepach sieci już za mniej niż 15 złotych.
Słodkie upominki to zawsze trafiony pomysł na święta, zwłaszcza jako dodatek do prezentów. W sklepach Lidl Polska na klientów czeka bogata oferta świątecznych słodyczy – od czekoladek i pralin po aromatyczne pierniczki – do 15 złotych! W ofercie sieci znajdziemy m.in. szeroki wybór czekolad Kinder. Za pół metra czekolady Kinder zapłacimy 14,99 zł/300 g/1 opak., Kinder Czekoladę dostaniemy w supercenach, za 9,29 zł/150 g/1 opak. lub 13,99 zł/200 g/1 opak., a czekoladowe Figurki Mikołaja Kinder są dostępne w cenie 7,39 zł/55 g/1 opak. Na lidlowych półkach znajdziemy również nowości[1] od marki Baileys: irlandzkie karmelki w czekoladzie deserowej (12,99 zł/90 g/1 opak.) oraz ciastka z kremem w mlecznej czekoladzie (5,99 zł/128 g/1 opak.), które zachwycą niejednego łasucha. Na fanów wykwintnych smaków czeka mleczko o smaku ajerkoniaku do marki Deluxe, w supercenie za 12,99 zł/380 g/1 opak. Natomiast do niedzieli, 22 grudnia, wszystkie duże czekolady Milka, 250-300 g, kupimy w promocji 2 + 1 za grosz[2]. Ta sama promocja obowiązuje na wszystkie praliny Ferrero i Rafaello. Przy zakupie trzech produktów, trzeci, najtańszy dostaniemy za 1 gorsz! Natomiast wszystkie słodycze marki Kinder od soboty, 21 grudnia, do niedzieli, 22 grudnia, dostaniemy w promocji 2 + 1 za grosz[3].
Świąteczny nastrój dopełnią słodycze marki Favorina! Ciasteczka korzenne Favorina (7,99 zł/600 g/1 opak.), ciasteczka migdałowo-korzenne Favorina (8,99 zł/300 g/1 opak.) czy dzwoneczki korzenne Favorina (5,99 zł/320 g/1 opak.), doskonale skomponują się z herbatą zimową cejlońską Sir Adalbert’s Tea (7,99 zł/20 torebek/1 opak.) lub napojem o smaku białej czekolady KRÜGER (11,99 zł/150 g/1 opak.) W ofercie sieci pojawiły się także Mikołaje z czekolady mlecznej Favorina (5,99 zł/125 g/1 opak.), pianki gwiazdki Favorina (7,99 zł/250 g/1 opak.) oraz Mikołaje z czekolady z drażami czekoladowymi Favorina (6,99 zł/155 g/1 opak.). A dla fanów pierników, sieć przygotowała szeroką gamę piernikowych słodkości Favorina w supercenach: pierniki norymberskie (11,99 zł/300 g/1 opak.), pierniki nadziewane, różne rodzaje (9,99 zł/300 g/1 opak.) czy pierniki glazurowane (6,99 zł/200 g/1 opak.). Do 24 grudnia, posiadacze Karty Dużej Rodziny mogą kupić wszystkie produkty marki Favorina 10% taniej!
[1] Produkty przeznaczone są dla osób pełnoletnich.
[2] Trzecia, najtańsza za 1 grosz.
[3] Trzeci, najtańszy za 1 grosz.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.