Producent słonych przekąsek nagrodzi autorów najciekawszych ekspozycji
Do rywalizacji w konkursie „Create Tomorrow – zaprojektuj ekspozycję przyszłości” mogą przystąpić studenci kierunków artystycznych, technicznych oraz marketingowych, ale także osoby kreatywne, interesujące się szeroko pojętym projektowaniem użytkowym, designem i marketingiem. Zadaniem konkursowym jest zaprojektowanie nowoczesnej ekspozycji dla produktów z kategorii słonych przekąsek. Zgłoszenia można składać do 10 listopada, a na zwycięzców czekają nagrody o łącznej wartości 27 tysięcy złotych.
Projektowanie materiałów typu POS (ang. Point of Sales) na przestrzeni kilku ostatnich lat stało się jeszcze większym wyzwaniem. Nośniki reklamy zewnętrznej, takie jak kartonowe wieże, listwy przypółkowe i wobblery pełnią kluczową rolę w przyciągnięciu uwagi klientów i komunikacji marki, dlatego tak ważne jest, aby wyróżniały się one na tle innych i oddziaływały na wszystkie zmysły odbiorców. Ekspozycja musi być wyjątkowa, zwłaszcza ze względu na kompulsywność zakupu słonych przekąsek.
– Konkurs na projektowanie komercyjnych rozwiązań jest według mnie świetnym poligonem myślenia projektowego i okazją do zaprezentowania się młodych osób szerszemu gronu odbiorców, dla których w przyszłości przyjdzie im projektować. Z góry narzucone ramy konkursowe nadal dają pole do progresywnych rozwiązań, które będą brały pod uwagę zarówno cele biznesowe pomysłodawcy, ale również uwzględnią paradygmat zrównoważenia, który powinien stanowić dzisiaj punkt wyjścia do projektowania w ogóle. – mówi Agnieszka Polkowska, członkini jury konkursu.
To właśnie stworzenie nowoczesnej ekspozycji dla produktów z kategorii słonych przekąsek jest zadaniem stojącym przed uczestnikami konkursu, którego fundatorem nagród jest The Lorenz Bahlsen Snack – World Sp. z o.o.. Swój udział można zgłaszać do 10 listopada 2021 roku, za pomocą formularza dostępnego na stronie. W konkursie mogą wziąć udział zarówno osoby indywidualne, jak i maksymalnie trzyosobowe drużyny. Forma projektu jest dowolna. Może być to na przykład makieta, rysunek odręczny lub cyfrowy, ale także bot, film, animacja czy rozwiązanie AR (rozszerzona rzeczywistość). Projekty należy przesłać na adres mailowy konkurs@createtomorrow.pl do 1 grudnia.
– Nie trzeba być profesjonalnym projektantem, aby spróbować swoich sił w konkursie. Zależy nam przede wszystkim na kreatywności i świeżym podejściu do nowoczesnej ekspozycji z wykorzystaniem najnowszych technologii. Zachęcamy także do wzięcia udziału w webinarze, podczas którego wystąpią eksperci, którzy są jednocześnie członkami jury. Odbędzie się on 4 listopada i tego dnia oficjalnie rozpocznie się rywalizacja. Mamy nadzieję, że to wydarzenie będzie inspiracją dla wszystkich uczestników i możliwością na rozwianie wątpliwości dotyczących aspektów technicznych projektu. – komentuje Joanna Gruszczyńska, manager działu Trade Marketingu w The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o.
Na autorów najlepszych projektów czekają: nagroda główna – 10 tys. złotych, trzy wyróżnienia w wysokości 5 tys. złotych oraz 10 nagród w postaci przekąsek o wartości 200 złotych. Zwycięzcy zostaną wyłonieni przez jury składające się z ekspertów zarówno zewnętrznych, jak i pracowników firmy Lorenz. Wyniki zostaną ogłoszone 16 grudnia 2021 w formie filmu na stronie głównej konkursu.
Wydarzenie jest objęte patronatem Collegium Da Vinci, zaś partnerem jest Brief.pl.
Regulamin konkursu i wszelkie niezbędne informacje można znaleźć na stronie www.createtomorrow.pl .
O The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o.:
The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o. jest producentem i dystrybutorem znanych i lubianych marek, takich jak Crunchips, Monster Munch, Nic Nac’s, Wiejskie Ziemniaczki i Chipsletten.

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.