Profbud Partnerem Tytularnym drużyn Akademii Koszykówki Legii Warszawa
Profbud, lider branży deweloperskiej oraz Akademia Koszykówki Legii Warszawa rozszerzają współpracę, która swój początek miała miejsce blisko pięć lat temu. Kooperacja przebiegająca dotąd pod hasłem „Razem budujemy koszykówkę” wchodzi w nową fazę, a Profbud oficjalnie staje się Partnerem Tytularnym Akademii.
Akademia Koszykówki to – oprócz pierwszego zespołu występującego w Energa Basket Lidze i europejskich pucharach – najważniejszy projekt sekcji koszykówki Legii Warszawa. Celem programu „Legia Basket Schools” jest propagowanie sportu poprzez zabawę oraz edukacja w zakresie kształtowania trwałych nawyków prozdrowotnych wśród dzieci i młodzieży. Promowanie aktywnego stylu życia w oparciu o treningi koszykarskie, a także budowa sieci szkółek koszykarskich w Warszawie to jeden z przedmiotów współpracy obu podmiotów.
Firma Profbud już po raz piąty nawiązała współpracę z Akademią, której hasło przewodnie brzmi „Razem budujemy koszykówkę”. Tym razem zamiast tytułu Głównego Sponsora przedsiębiorstwo postanowiło pójść o krok dalej, stając się Partnerem Tytularnym drużyn Akademii Koszykówki Legia Warszawa, czyli jednym z najważniejszych sponsorów oraz partnerów całej Akademii. W chwili obecnej drużyna drugoligowa, juniorzy starsi, a także juniorzy Legii występują w rozgrywkach pod nazwą Profbud Legia Warszawa – To wielki i ważny dla nas dzień. Po wielu latach współpracy oraz osiągania licznych sukcesów, zarówno na boisku, jak na polu propagowania aktywności fizycznej wśród najmłodszych postanowiliśmy rozszerzyć nasze działania, wchodząc w nowy wymiar współpracy. Z przyjemnością ogłaszamy więc, że firma Profbud, wcześniej sponsor główny, oficjalnie stał się Partnerem Tytularnym drużyn Akademii Koszykówki Legia Warszawa. Dziękujemy za dotychczasową współpracę, zaufanie oraz wiarę we wspólnie realizowany cel jakim jest rozwój sportowych pasji młodych pokoleń. Wierzymy, że przedłużenie współpracy na nowych warunkach stanie się kolejnym krokiem milowym w rozwoju zarówno akademickich drużyn, jak i całej dyscypliny w Polsce. – mówił Paweł Malinowski, Prezes Zarządu firmy Profbud.
W minionych latach, dzięki współpracy obu podmiotów udało się zorganizować wiele sportowych wydarzeń z udziałem młodych koszykarzy, m.in. cykl turniejów Profbud Basket Cup czy turniej półfinałowy mistrzostw Polski do lat 20 z udziałem juniorów starszych Legii Warszawa. Wyjątkowymi inicjatywami były także imprezy okolicznościowe, takie jak urodziny koszykarskich szkół i przedszkoli oraz zakończenia sezonu zajęć dla najmłodszych adeptów koszykówki – Firma Profbud słynie z dużego wsparcia dla dzieci i młodzieży. Zarówno tych, którzy myślą o profesjonalnym uprawianiu sportu, ale też tych, dla których sport, a w tym przypadku koszykówka, jest fantastyczną formą zabawy i rekreacji. Stąd logo Profbud będzie można zobaczyć i na koszulkach zawodników Akademii Koszykówki Legii Warszawa, i na koszulkach już ponad 350 dzieci uczestniczących w projekcie Legia Basket Schools. Dalsza współpraca potwierdza, że obie strony są zadowolone z jej jakości i realizacji, a kontynuacja umowy pozwala dzieciom i młodzieży trenującej w koszykarskiej Legii Warszawa dalej się rozwijać i bawić koszykówką. – powiedział Łukasz Sekuła, Wiceprezes Sekcji Koszykówki Legii Warszawa.
Wspomniane działania partnerskie realizowane są w ramach szerszej inicjatywy prowadzonej przez dewelopera o nazwie PROFBUD 4 KIDS. Program powstał kilka lat temu, a jego ideą jest chęć pomocy i wsparcie młodych talentów w rozwoju ich sportowych pasji. Poprzez realizowane w ramach inicjatywy przedsięwzięcia takie jak m.in. budowa nowoczesnego obiektu sportowego w Krośnie "Profbud Arena", objęcie sponsoringiem Akademii Piłkarskiej Beniaminek Krosno kształcącej młodych adeptów piłki nożnej czy też ufundowanie i wybudowanie Centrum Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej we współpracy z UKSW, firma konsekwentnie popularyzuje sport oraz dba o harmonijny rozwój podopiecznych.
Typowy Polak to wysportowany geek. Przesada? Ani trochę!
Porusz swój umysł z ASICS
Zostały już ostatnie dni wyzwania RakReaton! Wzywamy do wsparcia - pomóżmy dziec
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Enej: Przygotowujemy się do świątecznej trasy koncertowej. Kiedyś tradycja kolędowania była naturalna, a dzisiaj młodzież się tego wstydzi
Za muzykami zespołu Enej niezwykle pracowite miesiące – premiera nowego albumu, imprezy promocyjne, dziesiątki koncertów. Ale i pod koniec roku Piotr Sołoducha i Mirosław Ortyński nie zamierzają próżnować. Już teraz przygotowują się bowiem do świątecznej trasy, podczas której będzie można usłyszeć autorskie aranżacje najpiękniejszych polskich i ukraińskich kolęd okraszone ciekawymi opowieściami.
Moda
Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać
Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.
Edukacja
Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne
Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.