Komunikaty PR

Profbud Partnerem Tytularnym drużyn Akademii Koszykówki Legii Warszawa

2022-03-30  |  01:00
Biuro prasowe

Profbud, lider branży deweloperskiej oraz Akademia Koszykówki Legii Warszawa rozszerzają współpracę, która swój początek miała miejsce blisko pięć lat temu. Kooperacja przebiegająca dotąd pod hasłem „Razem budujemy koszykówkę” wchodzi w nową fazę, a Profbud oficjalnie staje się Partnerem Tytularnym Akademii.

Akademia Koszykówki to – oprócz pierwszego zespołu występującego w Energa Basket Lidze i europejskich pucharach  – najważniejszy projekt sekcji koszykówki Legii Warszawa. Celem programu „Legia Basket Schools” jest propagowanie sportu poprzez zabawę oraz edukacja w zakresie kształtowania trwałych nawyków prozdrowotnych wśród dzieci i młodzieży. Promowanie aktywnego stylu życia w oparciu o treningi koszykarskie, a także budowa sieci szkółek koszykarskich w Warszawie to jeden z przedmiotów współpracy obu podmiotów.

Firma Profbud już po raz piąty nawiązała współpracę z Akademią, której hasło przewodnie brzmi „Razem budujemy koszykówkę”. Tym razem zamiast tytułu Głównego Sponsora przedsiębiorstwo postanowiło pójść o krok dalej, stając się Partnerem Tytularnym drużyn Akademii Koszykówki Legia Warszawa, czyli jednym z najważniejszych sponsorów oraz partnerów całej Akademii. W chwili obecnej drużyna drugoligowa, juniorzy starsi, a także juniorzy Legii występują w rozgrywkach pod nazwą Profbud Legia Warszawa – To wielki i ważny dla nas dzień. Po wielu latach współpracy oraz osiągania licznych sukcesów, zarówno na boisku, jak na polu propagowania aktywności fizycznej wśród najmłodszych postanowiliśmy rozszerzyć nasze działania, wchodząc w nowy wymiar współpracy. Z przyjemnością ogłaszamy więc, że firma Profbud, wcześniej sponsor główny, oficjalnie stał się Partnerem Tytularnym drużyn Akademii Koszykówki Legia Warszawa. Dziękujemy za dotychczasową współpracę, zaufanie oraz wiarę we wspólnie realizowany cel jakim jest rozwój sportowych pasji młodych pokoleń. Wierzymy, że przedłużenie współpracy na nowych warunkach stanie się kolejnym krokiem milowym w rozwoju zarówno akademickich drużyn, jak i całej dyscypliny w Polsce. – mówił Paweł Malinowski, Prezes Zarządu firmy Profbud.

W minionych latach, dzięki współpracy obu podmiotów udało się zorganizować wiele sportowych wydarzeń z udziałem młodych koszykarzy, m.in. cykl turniejów Profbud Basket Cup czy turniej półfinałowy mistrzostw Polski do lat 20 z udziałem juniorów starszych Legii Warszawa. Wyjątkowymi inicjatywami były także imprezy okolicznościowe, takie jak urodziny koszykarskich szkół i przedszkoli oraz zakończenia sezonu zajęć dla najmłodszych adeptów koszykówki – Firma Profbud słynie z dużego wsparcia dla dzieci i młodzieży. Zarówno tych, którzy myślą o profesjonalnym uprawianiu sportu, ale też tych, dla których sport, a w tym przypadku koszykówka, jest fantastyczną formą zabawy i rekreacji. Stąd logo Profbud będzie można zobaczyć i na koszulkach zawodników Akademii Koszykówki Legii Warszawa, i na koszulkach już ponad 350 dzieci uczestniczących w projekcie Legia Basket Schools. Dalsza współpraca potwierdza, że obie strony są zadowolone z jej jakości i realizacji, a kontynuacja umowy pozwala dzieciom i młodzieży trenującej w koszykarskiej Legii Warszawa dalej się rozwijać i bawić koszykówką. – powiedział Łukasz Sekuła, Wiceprezes Sekcji Koszykówki Legii Warszawa.  

Wspomniane działania partnerskie realizowane są w ramach szerszej inicjatywy prowadzonej przez dewelopera o nazwie PROFBUD 4 KIDS. Program powstał kilka lat temu, a jego ideą jest chęć pomocy i wsparcie młodych talentów w rozwoju ich sportowych pasji. Poprzez realizowane w ramach inicjatywy przedsięwzięcia takie jak m.in. budowa nowoczesnego obiektu sportowego w Krośnie "Profbud Arena", objęcie sponsoringiem Akademii Piłkarskiej Beniaminek Krosno kształcącej młodych adeptów piłki nożnej czy też ufundowanie i wybudowanie Centrum Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej we współpracy z UKSW, firma konsekwentnie popularyzuje sport oraz dba o harmonijny rozwój podopiecznych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Typowy Polak to wysportowany geek. Przesada? Ani trochę! Biuro prasowe
2024-10-01 | 12:34

Typowy Polak to wysportowany geek. Przesada? Ani trochę!

Kilka razy w tygodniu sport uprawia prawie połowa Polaków, a codziennie niemal jedna czwarta. W dodatku blisko dwie trzecie z nas pomaga sobie w treningach, używając
Sport Porusz swój umysł z ASICS
2024-09-25 | 10:00

Porusz swój umysł z ASICS

Już 1 października 2024 roku o godz. 18:00 w sklepie Sportano przy ul. Malborskiej 45 w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie inaugurujące kampanię "Style gry w sportach halowych
Sport Zostały już ostatnie dni wyzwania RakReaton! Wzywamy do wsparcia - pomóżmy dziec
2024-09-25 | 08:50

Zostały już ostatnie dni wyzwania RakReaton! Wzywamy do wsparcia - pomóżmy dziec

Poniedziałek, 30 września będzie ostatnim dniem, aby ukończyć wyzwanie sportowe na rzecz dzieci chorych na nowotwory - wspólnie musimy osiągnąć nasz cel, czyli zebrać 2

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.