Komunikaty PR

Promocja na kołdry i inne artykuły do domu w Lidl Polska

2022-09-29  |  09:00

Od czwartku 29 września do soboty 1 października w sklepach Lidl Polska będzie można kupić artykuły do domu i mieszkania aż o 30% taniej. W ofercie znajdzie się m.in. bezpieczna dla alergików, podwójna kołdra na zatrzaski – idealna na wszystkie pory roku.

Aby móc cieszyć się dobrym samopoczuciem, trzeba zadbać o zdrowy sen. Stanie się on przyjemniejszy z pikowaną kołdrą Livarno Home (69,30  zł/  1  zestaw), która składa się z aż dwóch kołder łączonych na zatrzaski. Jedna jest cieńsza – idealna na lato – a druga grubsza, dzięki czemu sprawdza się wiosną i jesienią. Po spięciu obu części, powstaje kołdra typowo zimowa. Nie zawiera szkodliwych substancji, jest także bezpieczna dla alergików. Co więcej, wypełniono ją materiałem pochodzącym w  100%  z  recyklingu.

Do kołdry warto dokupić topper Livarno Home (139,30  zł/  1 szt.), nadający się do położenia zarówno na standardowym materacu, jak i na składanym meblu, np. wersalce. Topper ma 5 cm grubości, dzięki czemu skutecznie niweluje nierówności i zmniejsza napięcie mięśni. Wyposażono go w  gumki mocujące na rogach oraz zdejmowaną podszewkę z zamkiem błyskawicznym.

Praktycznie i wygodnie

Każde pomieszczenie powinno być również funkcjonalne. Pomoże w tym regał ścienny Livarno Home ze składaną półką (230,30 zł/ 1 zestaw), która może służyć za biurko czy stolik kuchenny. Podporę półki stanowi tablica kredowa, idealna do sporządzania notatek, a sam regał ma 9 praktycznych przegródek. Ponieważ dni stają się coraz krótsze, użytecznym dodatkiem do mieszkania jest także podszafkowa lampa z 42 diodami LED (20,99 zł/ 1 zestaw) idealna do oświetlania powierzchni roboczych.

Ponadto, już w czwartek 29 września do sklepów Lidl Polska trafią produkty ułatwiające pracę i naukę: m.in. suchościeralna tablica magnetyczna (62,93 zł/ 1 zestaw), bezprzewodowa podkładka do ładowania Qi z funkcją ładowania dwóch urządzeń równocześnie (41,93 zł/ 1 zestaw), a także zestaw 30 długopisów żelowych (13,99 zł/ 1 zestaw) i nożyczek (12,59  zł/ 1 zestaw).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.