Promocja na kołdry i inne artykuły do domu w Lidl Polska
Od czwartku 29 września do soboty 1 października w sklepach Lidl Polska będzie można kupić artykuły do domu i mieszkania aż o 30% taniej. W ofercie znajdzie się m.in. bezpieczna dla alergików, podwójna kołdra na zatrzaski – idealna na wszystkie pory roku.
Aby móc cieszyć się dobrym samopoczuciem, trzeba zadbać o zdrowy sen. Stanie się on przyjemniejszy z pikowaną kołdrą Livarno Home (69,30 zł/ 1 zestaw), która składa się z aż dwóch kołder łączonych na zatrzaski. Jedna jest cieńsza – idealna na lato – a druga grubsza, dzięki czemu sprawdza się wiosną i jesienią. Po spięciu obu części, powstaje kołdra typowo zimowa. Nie zawiera szkodliwych substancji, jest także bezpieczna dla alergików. Co więcej, wypełniono ją materiałem pochodzącym w 100% z recyklingu.
Do kołdry warto dokupić topper Livarno Home (139,30 zł/ 1 szt.), nadający się do położenia zarówno na standardowym materacu, jak i na składanym meblu, np. wersalce. Topper ma 5 cm grubości, dzięki czemu skutecznie niweluje nierówności i zmniejsza napięcie mięśni. Wyposażono go w gumki mocujące na rogach oraz zdejmowaną podszewkę z zamkiem błyskawicznym.
Praktycznie i wygodnie
Każde pomieszczenie powinno być również funkcjonalne. Pomoże w tym regał ścienny Livarno Home ze składaną półką (230,30 zł/ 1 zestaw), która może służyć za biurko czy stolik kuchenny. Podporę półki stanowi tablica kredowa, idealna do sporządzania notatek, a sam regał ma 9 praktycznych przegródek. Ponieważ dni stają się coraz krótsze, użytecznym dodatkiem do mieszkania jest także podszafkowa lampa z 42 diodami LED (20,99 zł/ 1 zestaw) idealna do oświetlania powierzchni roboczych.
Ponadto, już w czwartek 29 września do sklepów Lidl Polska trafią produkty ułatwiające pracę i naukę: m.in. suchościeralna tablica magnetyczna (62,93 zł/ 1 zestaw), bezprzewodowa podkładka do ładowania Qi z funkcją ładowania dwóch urządzeń równocześnie (41,93 zł/ 1 zestaw), a także zestaw 30 długopisów żelowych (13,99 zł/ 1 zestaw) i nożyczek (12,59 zł/ 1 zestaw).

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.